Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 марта 2024 PRO

Юрий

Директор з персоналу, начальник відділу організації праці та заробітної плати, 50 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
43 года
Город проживания:
Запорожье
Готов работать:
Днепр, Запорожье, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор з персоналу

с 11.2019 по наст. время (4 года 6 месяцев)
Запорізький титано-магнієвий комбінат, Запоріжжя (Металургійна промисловість, металообробка)

Координація діяльності підрозділів: відділ організації та нормування праці, відділ кадрів, господарський цех, санаторій-профілакторій, цех харчування.
Організація, участь у розробці та контроль виконання планів: забезпечення підприємства кадрами, навчання та підвищення професійно-кваліфікаційного рівня, кар’єрного зростання (кадрового резерву), соціального розвитку підприємства.
Розробка пропозицій щодо вдосконалення структури управління, організації праці і заробітної плати.
Аналіз ефективності поточного рівня форм і систем оплати праці, матеріального і нематеріального стимулювання.
Проведення систематичної роботи з обстеження робочих місць, підготовка пропозицій щодо оптимізації чисельності персоналу, трудових процесів, автоматизації виробничих процесів.
Проведення співбесід при прийомі на роботу.
Участь у підготовці проекту колективного договору.
Організація та контроль проведення атестації робочих місць за умовами праці.

Начальник відділу організаційного розвитку та оцінки ефективності

с 01.2018 по 11.2019 (1 год 10 месяцев)
Рубіжанський картонно-тарний комбінат, Рубіжне (Лісова промисловість, лісообробка)

Обов'язки:
Контроль діяльності дочірніх підприємств, підготовка аналітичних довідок, розробка пропозицій щодо організації, оплати праці, реалізації проектів.
Розробка колективного договору; розробка правил внутрішнього трудового розпорядку, положень про оплату праці, преміювання, наставництво.
Моніторинг ринку праці, визначення оптимальних рівнів заробітної плати за професіями.
Контроль фонду оплати праці: розрахунок планового ФОП, контроль та аналіз план/факт за видами оплати, професіями. Нормування праці: визначення норм часу виконання робіт, нормативу чисельності, оптимальних графіків роботи.
Оптимізація бізнес-процесів: Опис існуючих, розробка нових (MS Visio, Aris Express), розрахунок економічного ефекту від оптимізації/впровадження процесів.
Підготовка технічних завдань (алгоритмів) для внесення змін до інформаційної системи (1С 7.7) щодо розрахунку заробітної плати, табельного обліку, порядку надання відпусток, обліку стажу за роботу в шкідливих і важких умовах праці.
Участь у реалізації проектів у частині організації праці (розробка технічних завдань, контроль етапів виконання проектів, визначення норм праці, чисельності працівників, умов праці на робочих місцях):
•Реорганізація складу сировини та готової продукції;
•Організація складу паливних пеллет, системи подачі палива для котла на твердому паливі;
•Модернізація системи кондиціювання повітря на виробничій ділянці;
•Організація біометричної системи контролю та управління доступом, системи табельного обліку за відбитком пальця.
Виконував обов'язки заступника генерального директора з персоналу понад 5 місяців.

Начальник відділу організації праці та заробітної плати

с 11.2011 по 01.2018 (6 лет 2 месяца)
Запорізький титано-магнієвий комбінат, Запоріжжя (Металургійна промисловість, металообробка)

В підпорядкуванні:
26 осіб: економісти з праці, інженери з організації та нормування праці, табельники.
Обов'язки:
•організація та участь у процесах:
-ведення штатного розпису;
-розроблення положень про оплату праці, преміювання та ін. нормативних документів щодо організації та оплати праці;
-системи тарифів та окладів, норм праці, чисельності персоналу;
-планового ФОП підприємства на місяць, рік;
-розділів та додатків до колективного договору;
-проведення атестації робочих місць за умовами праці;
•аналіз виробничо-господарської діяльності підприємства у частині оплати праці, підготовка різних аналітичних довідок щодо організації та оплати праці;
•проведення вивчення зайнятості працівників на робочих місцях, розробка нормативів часу, чисельності персоналу,

Досягнення:
•часткова автоматизація процесів формування статистичних даних (в Excel);
•розробка системи (у середовищі MS Access) розрахунку планового ФОП по підприємству в розрізі шифрів витрат і видів оплат, відхилення факту від плану не перевищувало 1,5%;
•розробка нормативів чисельності по цехах підприємства залежно від обсягів виробництва передільної та готової продукції;
•автоматизація розрахунку Карти умов праці для атестації робочих місць за умовами праці (в Excel форма узгоджена з державним санітарним експертом з умов праці Запорізької області)
•успішне проведення атестації робочих місць за умовами праці за новою гігієнічною класифікацією праці 2014 року;

Інженер з організації та нормування праці – економіст з планування

с 09.2008 по 11.2011 (3 года 2 месяца)
Запорізький титано-магнієвий комбінат, Запоріжжя (Металургійна промисловість, металообробка)

Обов'язки:
•розробка планів виробничо-господарської діяльності цеху; плану та факту техніко-економічних показників роботи цеху (обсяги виробництва, питомі норми сировини, матеріалів, енергоресурсів тощо на виробництво продукції);
•розробка проекту кошторису витрат на цех, розрахунок собівартості продуктів цеху;
•розробка планового ФОП цеху; проекту штатного розпису;
•нарахування заробітної плати працівникам цеху.
Досягнення:
•самостійне вивчення у стислі терміни трудового законодавства, основ економіки;
•автоматизація (в Excel) економіки цеху: обсяги виробництва, норми витрат сировини, матеріалів тощо, план/факт із кошторису витрат, собівартості; технічного звіту з виробництва цеху; табельного обліку в цеху, розрахунку планового ФОП цеху;
Мої розробки були рекомендовані до використання в інших цехах, т.я. на підприємстві була відсутня сучасна система табельного обліку.

Викладач

с 09.2002 по 08.2008 (5 лет 11 месяцев)
Вищі навчальні заклади, Запоріжжя (Освіта, наука)

Запорізький національний технічний університет
4 роки. Асистент кафедри вищої математики.
Запорізький інститут економіки та інформаційних технологій
2 роки. Викладач кафедри економічної кібернетики.

Обов'язки:
•викладання базового курсу вищої математики для технічних спеціальностей студентам 1-2 курсів;
•викладання курсів загальної інформатики, програмування та спеціальних курсів розробки ПЗ студентам 1-5 курсів.

Образование

Класичний приватний університет

Економічний, економіка підприємства, Запоріжжя
Высшее, с 2008 по 2009 (1 год)

Запорізький державний університет

Математичний, математика, Запоріжжя
Высшее, с 1997 по 2002 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

підвищення кваліфікації «Вища школа кадровика» від Цифрового видавництва МЦФЕР-Україна» та Національного юридичного університету

2021-2022, 4 місяці

підвищення кваліфікації для наставників на основі німецького AEVO (Постанова про кваліфікацію наставника) за ініціативи EU4Skill

2021-2022, 3 місяці

Дополнительная информация

•Комп’ютерні навички: впевнений користувач офісних програм: Word, Excel, Access, PowerPoint, Publisher; Visio, Aris, MathCAD; Програмування в середовищі VBA в MS Office, Object Pascal в середовищі Delphi.. «1С8: ЗУП» - початковий рівень – пройшов навчання; ПЗ «Бізнес.Персонал» - впевнений користувач кадрового обліку, нарахування заробітної плати, ведення штатного розпису.
•Досвід проведення презентацій проектів, переговорів із підрядними організаціями
•Водійські права категорії «В», стаж водіння більше 10 років, особистий автомобіль.

Особистісні якості:
націленість на результат, знання з різних сфер діяльності, сприйняття нового, аналітичний склад розуму, стресостійкість, не конфліктність.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: