- PRO
Олександр
Керівник административно-господарського відділу
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 50 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/3749367/
Опыт работы
Завідуючий господарством
с 10.2021 по 03.2025
(3 года 5 месяцев)
ТОВ «Автонова Д», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Вирішення технічних та господарських питань компанії.
Організація роботи обслуговуючого персоналу та підрядних організацій у вирішенні побутових питань.
Здійснення обходів об'єкта з метою виявлення неполадок та їх усунення.
Закупівля, контроль, видача та проведення інвентаризацій майна компанії.
Договірна робота, робота з держ. структурами (Київенерго, водоканал, пож. інспекція та ін.).
Охорона праці, пож. Безпека.
Дрібний ремонт своїми руками сантехніки, електрики, столярні меблі, обладнання (не потребує втручання підрядника);
Усунення внутрішніх технічних несправностей; своєчасне подання заявок на ремонт (обслуговування);
Супровід комунальних та експлуатаційних договорів; організація робіт з капітального будівництва, реконструкції та ремонту ТТ;
Оформлення дозвільних документів для відкриття нових об'єктів.
Посвідчення водія категорії В (особистий автомобіль Skoda SUPERB 2016 р.)
Завідуючий господарством
с 07.2018 по 08.2021
(3 года 1 месяц)
МТБ банк, Киев (Фінанси, банки, страхування)
Посадові обов'язки:
Забезпечення підприємства всіма необхідними його виробничої діяльно: мебель,оргтехніка, вода, канцтовари, спецодяг, та інше.
Підготовка та укладання договорів з постачальниками, узгодження умов та строків поставок.
Упорядкування внутрішньої встановленої звітності відділу.
Замовлення та контроль друкованої продукції підприємства.
Організація своєчасного обслуговування та ремонту обладнання компанії (кондиціювання, пожежна сигналізація, відеоспостереження, автоматичні двері тощо).
Обслуговуваннята закупівля витратних матеріалів для оргтехніки.
Забезпечення контролю за збереженням матеріальних цінностей.
Підготовка заходів, супровід, забезпечення їх необхідними витратними матеріалами.
Транспортне забезпечення офісу, замовлення квитків, бронювання готелів.
Організація харчування співробітників офісу.
Взаємодія з контролюючими органами (пожежниками, СЕС, Київенерго, Водоканал).
Дотримання та контроль протипожежної безпеки, санітарних норм та охорони праці (є відповідні посвідчення з охорони праці та пожежної безпеки).
Отримання сертифікатів та висновків.
Менеджер з адміністративної діяльності
с 02.2013 по 05.2018
(5 лет 3 месяца)
МІМ Київ (міжнародний інститут менеджменту), Киев (Освіта, наука)
Посадові обов'язки:
Вивчення оперативної маркетингової інформації та рекламних матеріалів про пропозиції дрібнооптових магазинів та оптових ярмарків з метою виявлення можливості придбання матеріально-технічних ресурсів у порядку оптової торгівлі, а також закупівлю матеріально-технічних ресурсів, що реалізуються у порядку вільного продажу.
Забезпечення доставки матеріальних ресурсів відповідно до передбачених у договорах термінів, контроль їх кількості, якості та комплектності та зберігання на складах підприємства.
Підготовка претензій до постачальників у разі порушення ними договірних зобов'язань, контроль складання розрахунків за цими претензіями, узгодження з постачальниками зміни умов укладених договорів.
Контроль за відпусткою матеріальних ресурсів та їх витрачанням у підрозділах підприємства за прямим призначенням.
Врахування руху матеріальних ресурсів на складах підприємства, прийняття участі у проведенні інвентаризації матеріальних цінностей.
Керівництво працівниками відділу.
Керівник адміністративно-господарської частини
с 09.2007 по 02.2013
(5 лет 5 месяцев)
ТОВ "Автоцентр Київ", Київ (Автобізнес та автосервіс)
•Забезпечення справності роботи внутрішніх мереж (електрика, опалювання, вентиляція, водопостачання, каналізація)
•Самостійне усунення дрібних несправностей
•Виконання планування, організація і нагляд за ремонтними роботами
•Здійснення контроля дотримання технології та якості робіт
•Оформлення відповідної документації
•Забезпеченнядотримання правил пожежної безпеки та охорони праці
Образование
КПИ
Электро-технический, Киев
Неоконченное высшее, с 1991 по 1993 (2 года 3 месяца)
Знания и навыки
- MS Office
- Користувач ПК
- Користувач Internet
- Windows
- Вміння грамотно та оптимально продуктивно організувати роботу
Дополнительная информация
Ініціативний, комунікабельний, стійкий до стресів, порядний.
Висока персональна та професійна відповідальність. Справедливий. Чесний.
Прагну щодня підвищувати свій професійний рівень.
Люблю працювати у команді.
Аналітичне мислення.
Оптиміст, властиве почуття гумору.
Швидко навчаюсь усьому новому, вітаю можливість професійного зростання.
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Рассматривает должности: Завідувач господарства, менеджер адміністративно-господарського відділу, Завідувач виробництвом, Менеджер господарської діяльності, еще 1 должность
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Завідуючий господарством, ТОВ "Автонова Д", 3 года 4 месяца
- Завідуючий господарством, МТБ банк, 3 года 1 месяц
Похожие кандидаты
-
Керівник відділу
Киев, Винница , еще 7 городов -
Керівник відділу
Киев -
Керівник відділу
Киев -
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 грн, Киев, Харьков -
Керівник підрозділу
Киев, Днепр , еще 3 города -
Директор департамента
100000 грн, Киев, Ивано-Франковск , еще 3 города