Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 26 июня 2017

Тетяна

Фахівець адміністративно-господарського відділу, інспектор з обліку кадрів, 5 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
39 лет
Город:
Херсон

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Заступник начальника відділу організаційної роботи, юридичного забезпечення діяльності та персоналу

с 04.2017 по наст. время (7 лет 1 месяц)
Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги, Херсон (надання безоплатної вторинної правової допомоги)

Повне ведення кадрового діловодства: складання наказів з особового складу (прийом, переведення, звільнення, відпустки та ін.), складання наказів з основної діяльності , складання наказів на відрядження, складання кошторисів та технічних завдань на відрядження, повний збір пакету документів щодо прийняття нових працівників, ведення табелю обліку робочого часу, ведення листків непрацездатності, підготовка листів стосовно кадрових питань, збір інформації та її подальша консолідація для квартальних планів та звітів до планів, організаційна підтримка та ведення протоколів Керівної ради, підготовка службових записок за дорученням керівництва, робота з оргтехнікою та ін.

Фахівець сектора адміністративного забезпечення та документообігу адміністративно-господарського відділу

с 11.2008 по 10.2016 (7 лет 11 месяцев)
АБ "УКРГАЗБАНК", Херсон (Фінанси, банки, страхування)

Повне ведення документообігу (отримання, розсилка внутрішньої документації; отримання, розсилка зовнішньої документації, робота в електонному документообігу "ДокС"), складання наказів з особового складу, складання наказів на відрядження, складання кошторисів та службових записок на відрядження, складання службових записок з кадрових питань, повний збір пакету документів щодо прийняття нових працівників, ведення табелю обліку робочого часу, ведення листків непрацездатності, складання реєстрів на відправу документів засобами спецзв'язку та Укрпошти, ведення звітності витрат по відправкам спецзв'язку та Укрпошти, складання номенклатури справ, підготовка справ до знищення, підготовка службових записок за дорученням керівництва, робота з оргтехнікою та ін.

Секретар

с 07.2004 по 08.2008 (4 года 1 месяц)
ВАТ "Херсон-Авто", Херсон (продаж та ремонт авто)

Повне ведення документтобігу (прийом, реєстація та розсилка вхідної та вихідної документації), прийом та переадресація телефонних дзвінків, підготовка листів та службових записок, виконання доручень директора, прийом заяв працівників, робота з оргтехнікою.

Секретар

с 09.2003 по 07.2004 (10 месяцев)
ТОВ "Струмок", Херсон (Роздрібна торгівля)

Повне ведення документообігу, складання наказів, повний збір пакету документів щодо прийняття нових працівників, ведення табелю обліку робочого часу, ведення листків непрацездатності, складання штатного розкладу, підготовка службових записок за дорученням керівництва, робота з оргтехнікою та ін.

Образование

Харківський національний економічний університет

Економіка підприємства, Херсон
Высшее, с 2003 по 2006 (2 года 9 месяцев)

заочна форма навчання

Херсонський кооперативний економіко-правовий коледж

Правознавство, молодший спеціаліст юрист, Херсон
Среднее специальное, с 2001 по 2003 (1 год 9 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Email Opera Mozilla Firefox Google Chrome Веб-браузери Google Express

Дополнительная информация

Відповідальна, комунікабельна, врівноважена, стресостійка, здатна к швидкому навчанню

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: