Ольга
Personal assistant, office manager, 15 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 30 лет
- Город:
- Одесса
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/3787723
Опыт работы
Personal Assistant, supervisor of call-centre
с 01.2016 по наст. время
(8 лет 5 месяцев)
Drivers education, Одесса (Telecommunications and networking)
Planning of working day, planning of the list of goals and tasks, paperwork, business correspondence (including english), business negotiations (including english), supplying officee with all the necessary, handling interviews with new operators of call-centre and further coaching, handling of business meetings, supervision of the quality of work.
Personal assistant, operator of call-centre
с 08.2013 по 05.2015
(1 год 9 месяцев)
Awendale Limited, Одесса (Pharmaceutics)
I have come to the company on the position of the operator of call-centre, but after 2 months I have been promoted for personal assistant.
My responsibilities included: holding meetings with workers of call-centre (news, mistakes in work), making computer presentations for chief officer, booking hotels, tickets, meeting of international partners, written translation of contracts and agreements, oral consecutive interpretation on business meetings with international partners, negotiations with customers, partners and shipping companies, control of couriers and cleaners (including giving a salary), providing the office with all necessities (tea, coffee, stationery, forms, etc); resolving of conflict situations with customers, business correspondence.
The reason of quitting the job: night shifts
Translator of English and French languages
с 01.2013 по 10.2013
(9 месяцев)
"Slovo", Одесса (Translation bureau)
My responsibilities included: making a written translation of documents of various difficulty on\from English and French languages.
The reason of quitting the job: low payment for work
Образование
IHU (International Humanitarian University)
Faculty of linguistics and translation – master, Одесса
Высшее, с 2010 по 2015 (5 лет 3 месяца)
Знания и навыки
Знание языков
- Английский — продвинутый
- Французский — средний
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
Дополнительная информация
Personal qualities:
Social, punctual, responsible, decision-making, initiative, stress tolerance, persistent, having desire to work and earn
Другие резюме этого кандидата
15 000 грн
Одесса
Высшее образование · Полная занятость
- Помощник руководителя, супервайзер колл-центра, Drivers education, 8 лет 5 месяцев
- Помощник руководителя, оператор колл-центра, Avendale Limited, 1 год 9 месяцев
Похожие кандидаты
Администратор на ресепшн, офис-менеджер, секретарь
20000 грн, Одесса
Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор офісу, секретар
Одесса
Администратор, офис-менеджер, личный помощник, секретарь
25000 грн, Одесса
Инспектор отдела кадров, помощник юриста, секретарь-деловод, офис-менеджер
15000 грн, Одесса, Николаев
Офіс-менеджер, секретар, помічник керівника
12000 грн, Одесса
Офис-менеджер, оператор 1С, секретарь, помощник бухгалтера, экономиста
20000 грн, Одесса, Черноморск