Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 7 июня 2017

Анна

Бухгалтер, фінансовий менеджер, адміністратор, помічник інспектора з кадрів, 10 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
32 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Ціль: набуття досвіду і практичне втілення в життя.

Мета: претендую на вакантну посаду бухгалтера, фінансового менеджера, офіс-менеджера, помічника інспектора по кадрам.
Зацікавлена в офіційному працевлаштуванні.

Освіта: 2010-2013 – Київський національний університет технологій та дизайну.
Спеціальність: облік і аудит.
Кваліфікація: спеціаліст.

Досвід роботи:

Громадська організація «Аналітичний центр «Соціоконсалтинг» - фінансовий менеджер
січень 2016 – по теперішній час
Основні обов'язки:
1)Керування усіма організаційними питаннями, пов’язаними з тендерами (оформлення тендерної документації; розсилка оголошень про конкурс; надання додаткової інформації учасникам, якщо це необхідно).
2)Створення актів, договорів, угод.
3)Робота з кореспонденцією (отримання, сортування, надсилання листів та ін. документів).
4)Відповідь на телефонні дзвінки.
5)Кадрове діловодство: створення наказів про відпустку,відрядження, звільнення, зміни прізвища тощо співробітників організації.
6)Впорядкування документів, формування справ документів.
7)Заповнення квитанцій на оплату комунальних послуги, телефонного зв’язку, Інтернету та здійснення оплати.
8)Робота з оргтехнікою: копіювання, сканування, розмноження документів.
9)Допомога у організації тренінгів, семінарів, конференцій.
10)Формування папки фінансової звітності грантових проектів.
11) Робота з клієнт-банком;1С8.3.-Бухгалтерія.


ТОВ «АРАГОН ТК» - бухгалтер
вересень 2014 – по січень 2016
Основні обов'язки:
1) ведення первинної документації;
2) робота з клієнт-банком;1С8.3.-Бухгалтерія;
3) робота з первинними документами;
4) оформлення кадрової документації;
5) нарахування зар.плати;
6) робота з вхідною, вихідною кореспонденцією (відправка звичайних і замовлених листів, прийом посилок);
7) Замовлення канцтоварів і хоз.товарів для офісу
8) Виконання різнопланових доручень керівника.

ПрАТ «Ікс 5 Рітейл Груп Україна» - адміністратор офісу, помічник інспектора по кадрам
листопад 2013 – по травень 2014
Основні обов'язки:
1)робота з кадровою документацією – оформлення та перевірка документів на прийом, введення інформації в програму;
2)заповнення трудових книжок та журнал реєстрації трудових книжок;
3)формування особових справ та їх зберігання;
4)проведення інструктажу з охорони праці;
5)ведення та оновлення телефонного довідника Компанії;
6)співпраця з банком щодо зарплатного проекту по пластиковим карткам;
7)організаційна підтримка при організації корпоративних заходів;
8)консультування працівників або пере направлення на спеціаліста, відносно різного роду запитань;
9)робота з вхідною, вихідною кореспонденцією (відправка звичайних і замовлених листів, прийом посилок);
10)проведення платежів в програмі 1 С;
11)ведення внутрішньої звітності компанії по запиту керівника;
12)замовлення, бронювання квитків;
13)пошук, оренда та заселення працівників у відрядженні;
14)Замовлення канцтоварів і хоз. товарів для офісу;
15)Виконання різнопланових доручень керівника.
Дитячий театр опери та балету – адміністратор в кафе
грудень 2011 – жовтень 2013
Основні обов'язки:
1)робота на рецепції;
2)робота з документацією: вхідна, вихідна, внутрішнього обігу;
3)планування та організація робочого дня керівника;
4)моніторинг різного напрямку;
5)робота з ОР технікою: принтер, факс, ксерокс, різограф;
6)забезпечення життєдіяльності офісу;
7)робота в Інтернеті;
8)прийом гостей;
9)підготовка документів для керівника.

ТОВ «Кінко» – офіс-менеджер, помічник бухгалтера.
грудень 2010 – грудень 2011
Основні обов'язки:
10)документообіг;
11)прийом вхідних дзвінків;
12)робота з вхідною, вихідною кореспонденцією (відправка звичайних і замовлених листів, прийом посилок);
13)відправлення, прийом електронної пошти;
14)прийом клієнтів;
15)розрахунок кошторисної документації (підготовка та розрахунок рахунків, видаткових накладних);
16)ведення первинної бухгалтерії;

Центр TNS «Україна» (маркетингові дослідження) – оператор call-центру
червень 2009 – листопад 2010
Основні обов'язки:
1)робота з вхідними дзвінками;
2)надання інформації клієнтам щодо маркетингових питань;
3)складання щоденних звітів;


Додаткова інформація: впевнений користувач MS Office (Word, Excel (робота з формулами, графіками), PowerPoint), інтернет, 1С 8.2. ЗУП.

Володіння мовами:
•англійська – Intermediate;
•українська, російська – вільно.

Особисті якості: цілеспрямованість, ініціативність, дисциплінованість, гарні навички спілкування, готовність до освоєння нових сфер діяльності, позитивне ставлення до людей та роботи.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: