Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 5 апреля 2017

Марина

Translator, assistant, English teacher, manager (work with foreign customers), 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Образование

запорожский национальный университет

Иностранной филологии, Запорожье
Высшее, с 2004 по 2009 (4 года 10 месяцев)

Дополнительная информация

Marina Chernikova
Date of birth: May 11, 1987.
Phone: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Relationship status: Single
Location: Kiev
Education:
2004-2009- Zaporizhzhya National University, Faculty of Foreign Languages, specialty - English studies (full-time, expert).

Experience:
2009-2011- private English club "Baker Street", Dnepr. Teacher of English (general course, business course).
2011- 2012 - LLC "Interfoam-Dnepr", HR- inspector.
Technical capacity: PC (Word, Excel, Internet, IT- Enterprise).
2012-2013 - LLC "Euro Dnepr" executive director assistant.
2013-2016 "Privatbank" Swift payments manager of Individual VIP business customers / VIP-contact center Main Office.
• Processing of payments in foreign currency
• Preparation of reports
• SWIFT-messages Formation
• crediting of incoming SWIFT payments.
17.10.2016-31.01.2017 - LLC "Sanofi-Aventis Ukraine" Assistant of HR-department
•Duly fulfilment of all assignments set forward by Head of HR Depatment
•Duly provision of office work, registration of incoming and outcoming information, mail receiving and distribution
•Supervision of AED flow within Head of HR Depatment
•Supervision of the financial documents flow in the HR Depatment
•Ensure that Head’s of HR Depatment calendar, appointments and enquiries are systematically arranged
•Assisting to the Head of HR Depatment and HR Depatment team in organization of internal and external events\meetings at all levels of seniority.
•Disseminating on HR Department behalf communication to defined stakeholders, screening telephone calls, enquiries & requests, and handing them when appropriate.
•To comply with provisions of corporate Code of Ethics in day-to-day operations

Competence:
• knowledge of foreign languages - English - fluent; Spanish-spoken, reading, translation; Italian-reading, translation;
• translation of documents (technical, medical texts, business vocabulary);
•simultaneous translation;
• HR outsourcing;
• organization and execution of trips;
• communication with foreign customers, providing consulting services in English.
•conduction of business correspondence in English;
• ability to make independent analytical solutions;
• communication skills;
•team “player”;
•responsible;
• punctual.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: