Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 мая 2017

Виктор

Головний механік, 8 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
51 год
Город:
Ровно

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Мельничук Віктор Миколайович

Народияся 12.04.1973
Одружений,доньки 1996 та 2004 р.н
Місто Рівне, вул..Бічна 3
Тал. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
Закінчив в 1991 році Рівненське СПТУ № 9 за спеціальністю
„ регулювальник РЕАіП” 4 розряд , в 1997 році закінчив УДАВГ за спеціальністю
„ механізація меліоративних робіт „ і отримав кваліфікацію спеціаліста
„ інженер-механік „ , в 2001 році закінчив спеціальний курс в УЗЕІ за фахом
„ бухгалтерський облік „ та присвоєно кваліфікацію „ бухгалтер „

Досвід роботи:
14 липня 1997 року був прийнятий на роботу провідним інженером-механіком в Новосанжарське управління зрошувальних систем. З 2 квітня 2001 року
переведений на посаду начальника відділу механізації. З 1 січня 2002 року у
зв’язку з реорганізацією підприємстваа переведений на посаду головного механіка.
З 1 березня 2004 року прийнятий за сумісництвом на посаду „ оператор комп’ютерного набору „ і з 1 січня 2005 року у зв’язку з перейменуванням організації
переведений на посаду головного механіка в Новосанжарському міжрайонному
управлінні водного господарства.З 1.08.2007 прийнятий на роботу механіком в ТОВ
Транспортний Союз. З 1.12.2008 працював начальником Полтавської експлуатаційної дільниці в Н.Санжарському МУВГ.З 10.03.2009 переведений на посаду головного механіка управління. Звільнений за згодою сторін 31.07.2012 року. З 16 серпня 2012 року по 31 жовтня 2013 року працював механіком з ремонту транспорту у ТзОВ Екорембуд.З 2 листопада 2013 року по 27 січня 2014 року працював головним інженером в ТОВ ВКФ *Несподіваний шанс*(торфодобування та його переробка )З 12 жовтня 2014 року працював головним механіком Тов Колор СІМ ( виробництво фарб та смол ).З 18.11.2015 по 4.03.2016 інженером технологом в ТзОВ Камаз транс сервіс.З 29.03.2016 по 8.08.16 працював головним механіком ТОВ Торф Ленд Україна ( видобуток торфу та його переробка ) В даний час працюю головним механіком в ПАТ Рівненська кондитерська фабрика.

На робочому місці виконував такі обов’язки:
1.1 Організовував плани і контроль за технічним станом і ремонтом будівельних
машин і механізмів .автотракторної техніки , засобів малої механізаціі ,механізмів та обладнання, виробничих ліній ,конвейєрів , газових топочних.
1.2Забезпечував справність налаштування і правильну експлуатацію автомобілів , тракторів,будівельної техніки, механізмів та обладнання, засобів малої механізаціі ,механізмів та обладнання, виробничих ліній ,конвейєрів газових топочних.
1.3Приймав участь в розробці плану на впровадження або впровадження нової техніки і передовоїтехнології та модернізації станків та обладнання,.а також заходів по попередженню травматизму при експлуатації машин і механізмів та обладнання
1.4Організовував випуск автомобілів на лінію згідно затвердженого графіку в
технічно-справному стані.
1.5Складав кожного року графіки проведення планово попереджувальних ремонтів
( ППР ) всього обладнання . машин , механізмів , автотракторної техніки та контроль за своєчасним та якісним виконанням ППР.
1.6Здійснював контроль за збереженням машин і обладнання з їх технічними
вимогами та діючими стандартами.
1.7Встановлював порядок зберігання машин і механізмів при роботі на окремих
об’єктах будівництва та на виробницві
1.8Приймав участь в розслідуванні нещасних випадків при експлуатації машин і
механізмів .Розробляв заходи по ліквідації і попередженню травматизму на
на виробництві.
1.9Встановлював рівень придатності техніки, обладнання, котлів які відпрацювала амортизаційний термін І вносив пропозиції про її списання.
1.10 Організовував правильну експлуатацію і технічне обслуговування машинно- тракторного парку , своєчасний і якісний його ремонт..
1.11 Здійснював контроль за проведенням ремонту і технічного обслуговування ,контролює технічний стан автомобілів і меліоративної техніки перед випуском
їх на лінію
1.12Контролював роботу водіїв на лілії.
1.13Проводив інструктаж водіів , контролював виконання ними дисципліни, суворе
виконання правил дорожнього руху, правил з охорони праці і техніки безпеки ,
проводив другу ступінь оперативного контролю.
1.14Забезпечував реєстрацію в органах Держтехнагляду охорони праці України
вантажопідйомних кранів . був відповідальним по нагляду за безпечною експлуатаціею кранів та ін. вантажопідйомних механізмів.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: