Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 марта 2023

Ангеліна

Бухгалтер, заместитель главного бухгалтера, 45 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
30 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Ільченко Ангеліна Костянтинівна
Дата народження: 12 травня 1993р.,
вік:29 років.
Сімейний стан:заміжня,дітей не має.
Телефон : [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Адреса: м.Київ, березняки
найближче метро :дружби народів,лівобережна

Мета: отримати посаду Бухгалтера на стабільному підприємстві.
Бажаний рівень заробітної плати: 45000грн
Додаткова освіта:
2010р. «Корпарация Парус », «Корпарация Парус-навчальним закладам України » семінари
2019р.-2020р.Курси головних бухгалтерів.

Професійна освіта:
2011-2014р. Університет харчових технологій факультет «облік і аудит», бакалавр,магістр.
2008-2011р. Коледж ресторанного господарства факультет «Економіка підприємств» спеціаліст.

Досвід роботи:
2021р-2022головний бухгалтер ТОВ ТД "Мясна Гільдія
2019р-2021р.- заступник головного бухгалтера ТОВ ТД "Мясна Гільдія"
2019р-бухгалтер з первинної документації ТОВ ТД "Мясна Гільдія"
2017р.-2019р. інтернет магазин "AKS",посада -бухгалтер з первичної документації,бухгалтер УУ.
2017р. ресторан «Баку», посада- адміністратор,помічник директора
2015-2017р. ТОВ «Мережа пивних барів»,Евразия, посада-адміністратор;
2014-2015р. ТОВ «Скайбери»,ФОП Воробей І.О. посада- єдиний бухгалтер;

Професійні навики:
•робота в програмі 1С (8.3),1С (7.7),Medok, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint;
•організація і контроль ведення бухгалтерії(3 людини в підпорядкуванні);
•ведення первинної документації: виписка рахунків,накладних,актів виконаних робіт,податкових накладних,внесення вхідних первинних документів в базу 1с;
•регістрація податкових накладних;
•Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, проведення звірок з постачальниками та покупцями,ведення ділової переписки с контрагентами та бюджетними організаціями;
•робота з внутрішнім бюджетом(супроводження створення місячного бюджету по підприємству ,створення заявок на оплату);
•заробітна плата персоналу(100 прац. в штаті) нарахування з/п , авансів,лікарняних,відпускних ,подача документів в ФСС,подача повідомлень про прийняття;
•контроль нарахування та сплати податків по підприємству;
•створення авансових звітів;
•банк: створення платежів,контроль проплат ,внесення в базу 1с;
•створення та реєстрація приказів по підприємству;
•супроводження з боку бухгалтерського обліку при заключення договорів;
•формування внутрінньої звітності по підприємству для керівництва;
•контроль касової дисципліни на ТТ;
•проведення інвентаризації ОЗ,ТМЦ;
•відкриття та закриття рахунків у банку;
•кадровий облік(4 особи);
•здача звітності 1-ПВ,звіт з ЄСВ,3-борг, декларація НДС,баланс,звіт фінансових результатів, декларація про прибуток, декларація акцизна,статистична звітність
•супроводження відкриття та закриття Фізичних осіб підприємців,ведення документації,книги доходів,проходження перевірок податковою службою( перевірку пройшли 2021р.),сдача звітності,ведення контролю продажу товару;

Особисті якості:
швидко навчаюсь,поважаю свій час та час своїх колег, цілеспрямована, честна, виконавча, амбіційна, ініціативна.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: