Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 мая 2017 PRO

Анна

Руководитель отдела продаж

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
35 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Руководитель направления отдела продаж

с 07.2011 по наст. время (12 лет 10 месяцев)
ТОВ "Телесвит" ("Воля"), Киев (Телекомунікації, зв'язок)

Образование

Ивано-Франковский национальный технический университет нефти и газа (ИФНТУНГ)

Финансов, специалист с финансов, Ивано-Франковск
Высшее, с 2006 по 2011 (4 года 9 месяцев)

Освіта:
2006 - 2010 р.р. - навчалася у Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу, отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки «Економіка і підприємництво» і здобула кваліфікацію бакалавра з економіки і підприємництва;
2010 – 2011 р.р. - навчалася у Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу, отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Фінанси» та кваліфікацію спеціаліст з фінансів.

Дополнительная информация

Досвід роботи:

1 серпня 2016 – керівник напрямку Служби продажів ТОВ «Телесвіт» («Воля»):
-навчання співробітників та допомога в роботі на даному проекті;
-контроль виконання поставлених перед співробітниками та службою планових показників;
-аналіз ефективності роботи співробітників;
-участь в розробці пропозицій по мотивації та підборі планових показників, які б об’єктивно показували кількісну та якісну сторони роботи окремого співробітника, та команди в цілому;
-контроль «показників доступності», робота над досягненням їх планового значення;
-проведення аналізу та підготовка статистик ефективності роботи проекту в цілому;
-моніторинг дзвінків, відпрацювання виявлених помилок спільно з співробітниками для їх усунення в майбутньому;
-розробка нових та оптимізація уже діючих карт спілкування та схем розмови, враховуючи специфіку роботи проекту.

З червня 2015 – старший консультант служби по роботі з новими абонентами(напрямок продажів) ТОВ «Телесвіт» («Воля»):
-участь у запуску групи продажів;
-навчання співробітників та допомога в роботі на даному проекті;
-контроль виконання поставлених перед співробітниками планових показників;
-аналіз ефективності роботи співробітників;
-участь в розробці пропозицій по мотивації та підборі планових показників, які б об’єктивно показували кількісну та якісну сторони роботи окремого співробітника, та команди в цілому;
-контроль «показників доступності», робота над досягненням їх планового значення;
-проведення аналізу та підготовка статистик ефективності роботи проекту в цілому;
-моніторинг дзвінків, відпрацювання виявлених помилок спільно з співробітниками для їх усунення в майбутньому;
-розробка нових та оптимізація уже діючих карт спілкування та схем розмови, враховуючи специфіку роботи проекту.

З травня 2014 – старший консультант служби по роботі з новими абонентами ТОВ «Телесвіт» («Воля»):
-забезпечення виконання поставлених планових показників;
-аналіз ефективності роботи співробітників;
-участь в розробці пропозицій по мотивації співробітників, з метою підвищення ефективності їх роботи;
-підготовка статистик та презентацій по роботі служби;
-навчання та допомога в адаптації нових співробітників;
-взаємодія з суміжними службами;
-активна участь у організації навчального процесу та адаптації нових співробітників на страті створення групи обслуговування абонентів «першої лінії» на базі внутрішнього колл-центру;
-проведення тренінгів для потенційних співробітників внутрішнього та зовнішнього колл-центрів.

Серпень 2012 – травень 2014 - консультант 4-ї категорії служби технічної підтримки ТОВ «Телесвіт» («Воля»):
-обслуговування вхідних дзвінків і допомога у вирішенні технічних питань по послузі інтернет абонентів компанії «Воля»;
-робота з базою даних Service Desk, Work.

Лютий 2012 – липень 2012 - консультант 3-ї категорії служби технічної підтримки ТОВ «Телесвіт» («Воля»):
-обслуговування вхідних дзвінків і допомога у вирішенні технічних питань по послузі інтернет абонентів компанії «Воля»;
-робота з базою даних Service Desk, Work;
-здійснення вихідних дзвінків абонентам компанії для проактивного усунення технічних неполадок послуг, актуалізація сервісних заявок;
-допомога ВЕБ-каналу у відпрацюванні запитів на підключення з сайту.

Липень 2011 – січень 2012 – консультант обслуговування вхідних дзвінків компанія «eCall» («Воля»):
-обслуговування вхідних дзвінків від абонентів компанії «Воля», надання консультацій по технічним, фінансовим та питанням по підключенню послуг.

Додаткові відомості:

Знання української і російської мови, англійська – розмовний рівень.
Досвідчений користувач ПК, MS Office (Word, Exсel, Power Point, Outlook).
Проходила навчання та отримала сертифікати:
1. «Управління продажами»;
2. «Основи менеджменту»;
3. «Наставництво та коучинг»;
4. «Технології аналізу дзвінків та зворотній зв'язок співробітникам колл-центру»

Особисті якості: Професійний підхід до роботи, цілеспрямованість, пунктуальність, креативність, комунікабельність, доброзичливість, уважність та відповідальність за результати.

Хоббі: У вільний час захоплююсь вишивкою хрестиком та активним відпочинком.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: