Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 апреля 2024 PRO

Крістіна

Адміністратор

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
40 лет
Город проживания:
Черновцы
Готов работать:
Удаленно, Черновцы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник керівника

с 04.2016 по 06.2017 (1 год 2 месяца)
Будівельна ЧЖК, Черновцы (будівництво ж/б)

Образование

філія МАУП м.Чернівці

Юридичний, Чернівці
Высшее, с 2000 по 2005 (4 года 9 месяцев)

Диплом за спеціальність трудове та цивільне право України.

Чернівецький кооперативний коледж

Правознавство, Чернівці
Среднее специальное, с 1999 по 2002 (2 года 8 месяцев)

Отримала спеціальність молодший юристконсульт

Дополнительная информация

Сторожук Крістіна Олександрівна.
Дата народження: 01.10.1983 р.
Адреса проживання: м.Чернівці,
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Мета:застосування наявних та освоєння нових знань та навичок з метою професійного кар’єрного росту.
Освіта: 1999 - 2002 рр. – відділення "Правознавство" Чернівецький кооперативний економічно-правовий коледж. Отримала освітнього-кваліфікаційний рівень «бакалавр» юристконсульт.
2002-2005 р.р. факультет «Правознавство» МАУП Чернівецька філія, отримала освітнього-кваліфікаційний рівень «спеціаліста» за спеціальністю "Цивільне та трудове право».
Досвід роботи:
1) 2006 – 2014 р. – помічник приватного нотаріуса ЧМНО Лірниченко Н.М.
2) 31.01.2014 р. – 28.05.2015 р. працювала юристом на фірмі ЗУКФ «Світнест».
3) 20.04.2016 р. - 30.06.2017р.р. працювала офіс-менеджером та помічником юриста в будівельній компанії.(неофіційно)
4)01.11.2017- 04.09.2019р.р. офіс-менеджер, менеджер з оренди, помічник директора (3 в 1).
5)01.11.2019р.менеджер з оренди нерухомості.
Функціональні обов’язки:
знання законодавства;
навички ведення договірної роботи;
•навички ведення переговорів;
•навички ведення повного правого забезпечення діяльності компанії;
•навички ведення претензійно-позовної роботи;
•навички представлення інтересів компанії в різних інстанціях;
навички складання різних юридичних документів.
•навички роботи офіс- (помічник керівника).
Додаткові відомості: Маю досвід роботи з ПК та офісною технікою.
Вільно володію програмами: Word, Excel, працювала в 1с (7серії).
Особисті дані: комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, цілеспрямованість, уважність, ввічливість, порядність, наполегливість, здатність до вирішення конфліктних ситуацій, ініціативність.
Одружена, є дитина 12років.

Похожие кандидаты

Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер
Чернигов, Удаленно

Адміністратор
Удаленно

Адміністратор
Удаленно

Администратор
Удаленно

Администратор
18000 грн, Запорожье, Удаленно

Адміністратор
Удаленно

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: