Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 мая 2022

Наталья

Бухгалтер по первичной документации, 9 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
48 лет
Город:
Бровары

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знания и навыки

Користувач ПК

Дополнительная информация

Марченко Наталія Віталіївна

Рік народження 1975
Освіта: середня, 1992-1993 – державні курси стенографії та машинопису, 2005 - Навчальний центр «Анастасія» - обліковець (реєстрація бухгалтерських даних1С),не закінчена вища
Сімейний стан: не одружена, дітей не маю
Домашня адреса: м. Бровари, вул. Островського,7
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи
2016-2017 оператор 1С ЧП "Новак" торгівля кондитерськими виробами, прийом заявок, оформлення видаткових накладних
2008- 2016 замісник директора ТОВ «Перфект Маркетинг» м. Бровари
2007 – 2008 админістратор ТОВ «Перфект Маркетинг» м. Бровари
2006 – 2007 оператор компьютерного набору 1С Торгівля, ТОВ «Перфект Маркетинг» м. Бровари (оптова торгівля товарами побуту для мережі магазинів «Все по 10-15 грн.»)
2005 – секретар-друкарка в Управлінні житлово-комунального господарства Броварської міської ради
2002-2004 - старший оператор обчислювальних машин в ценралній бухгалтерії
Обробка первинних документів, виписки рахунків, довіреностей
2001- продавець-касир в Державному комплексі торговому підприємстві «Хрещатик»
1993 – секретар-друкарка ПО «Київський радіозавод»
1994 – касир в фінансовому відділі ПО «Київський радіозавод»

Основні навички:
Досвід роботи з ведення зовнішньоекономічної діяльності, пошук постачальників/виробників продукції, пошук клієнтів для закупівлі товару, виявлення і розуміння потреб клієнта, контроль за виконання своєчасної доставки товару клієнту та його оплата, замовлення продукції та контроль за виконанням доставки, замовлення транспорту та контроль за супровідною документацією, тісна співпраця з агентами суднохідних ліній та експедиторами.
Досвід роботи з Київською регіональною митницею, оформлення сертифікації продукції та гігієнічних висновків СЕС.
Знання 1С бухгалтерії, торгівля, ведення первинної бухгалтерії, валютні розрахунки, розрахунки з контрагентами та експедиторами, робота та контроль за виконанням умов зовнішньо - економічних контрактів, розрахунків з постачальниками.
Досвідчений користувач ПК, та оргтехніка
Наявність водійських прав – категорія В
Володіння мовами: англійська (середній рівень), українська, російська.
Особисті якості:
Відсутність шкідливих звичок, цілеспрямована, активна, уважна, чесна, ініціативна, люб’язна, пунктуальна.
Рекомендації та посилання : [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») – Генеральний директор ТОВ «Перфект Маркетинг» Чуляк Тоні, [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») - Фінансовий директор Чуляк Жарко

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: