- PRO
Анастасия
Керівник відділу, менеджер по персоналу (technical support), 18 500 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 33 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/3979804/
Опыт работы
Адміністратор
с 11.2020 по наст. время
(3 года 10 месяцев)
Центр надання адміністративних послуг ЦНАП, Київ (Надання та консультація адміністративних послуг)
- Прийом від суб’єктів звернень та обробка документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрацію та подання документів відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг.
- Надання консультаційних послуг заявникам.
- Оформлення та видача паспорта громадянина України ( ID картка) , а також паспорта громадянина України для виїзду за кордон.
- Консультація заявників через Колл- центр.
- Звіти для керівництва.
Проходила професійні навчання для підвищення кваліфікації та отримувала сертифікати на теми:
- «Комунікація в органах публічної влади в умовах децентралізації»
- «Ефективна професійна діяльність та взаємодія в умовах адаптації до нової посади в публічній сфері»
- «Якісне надання адміністративних послуг»
- «Професійне вигорання на державній службі»
- «Безбар‘єрна грамотність»
- «Захист персональних даних»
Об’єктивно та неупереджено виконувала посадові обов’язки, набувала та вдосконалювала професійні знання, уміння та навички для забезпечення відповідного рівня професійної кваліфікації державного службовця.
Помічник директора
с 03.2019 по 02.2020
(11 месяцев)
Арт Дженетікс «Art Genetics», Київ (Репродуктивна медицина)
- Забезпечення робочого дня керівника
- Ведення діловодства та ділових переписок
- Організація робочих заходів
- Підтримка та залучення нових ділових контактів
- Підготовка зовнішніх та внутрішніх зустрічей, переговорів, нарад
- Замовлення канцелярії та всього необхідного для офісу та співробітників
- Замовлення медичних препаратів
- Ведення офісних витрат
- Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією
- Оформлення довіреностей
- Звіти для керівництва
Офіс - менеджер
с 10.2018 по 02.2019
(4 месяца)
ПП «Ярослав», Київ (Легка промисловість)
-Контроль роботи всього офісу;
- Координація роботи всіх офісних служб (кур'єрів, водіїв, технічних працівників тощо);
-Ведення ділового листування;
-Розподіл дзвінків;
-Зустріч відвідувачів;
-Робота з довіреностями у програмі 1С;
-Підготовка накладних, рахунків, списання матеріалів;
-Підготовка звітів для директора, фін відділу та бухгалтерії.
-Формування справ та передача на зберігання до архіву
-Підготовка засідань та нарад;
-Організація свят та інших корпоративних заходів;
-Забезпечення чистоти та порядку в офісі;
-Ведення звітності з відпусток, відряджень, відгулів;
-Оформлення документів, запрошень, бронювання квитків та готелів;
Трансфер, адміністратор
с 05.2018 по 09.2018
(4 месяца)
Дитячий табір «Цивілізація», Івано-Франківськ (Туризм)
Технічна підтримка
с 08.2017 по 05.2018
(9 месяцев)
Pro group consult, Київ (IT консалтінг, фінанси)
Технічна підтримка користувачів та клієнтів шляхом листування, та по телефону
Адміністратор
с 08.2016 по 08.2017
(1 год)
Showroom dream_shoes, Київ (Продаж)
- консультування гостей магазину
- Здійснення продажів
- Дотримання стандартів обслуговування
- Прийом та викладення нового товару
- Ведення сторінки та продажу через мережу Instagram.
Керівник відділу
с 06.2012 по 06.2016
(4 года)
ПП ЮСН Візовий Сервіс Центр, Київ (Оформлення документів для отримання візи)
Обов'язки:
~ Управління персоналом.
~ Підбір персоналу (тільки у свій відділ).
~ Навчання персоналу з нуля.
~ Мотивація персоналу.
~ Координування роботи персоналу.
~ Забезпечення максимальної ефективності роботи персоналу.
~ Контроль виконання поставлених завдань.
~ Вирішення конфліктних ситуацій з VIP клієнтами.
~ Прийом та обробка персональних даних заявників.
~ Щоденні звіти для вищого керівництва.
~ Побудова ефективної організації передачі документів до Посольства.
~ Зняття біометричних даних.
~ Організація та ведення кадрового документообігу.
~ Робота з сайтом, заповнення актуальної інформації.
~ Робота з регіонами, вирішення питань у телефонному режимі.
~ Ведення штатного розкладу.
~ Ведення листів обліку приходу/догляду працівників.
~ Ведення табеля обліку робочого часу персоналу.
Досягнення: Зуміла проявити себе як відповідальний співробітник протягом кількох років, завдяки цьому стала керівником відділу (відділ складався із 15-17 осіб).
Вмію працювати з великим обсягом інформації, та виконувати завдання у поставлені терміни.
Про себе :
~ Активна життєва позиція
~ Націленість на результат.
~ Лідерські якості.
~ Гарні організаторські здібності.
~ Ініціативність
~Цілеспрямованість.
Образование
ІТФПУ ( Інститут Туризму Федерації Профсоюзів України)
Менеджмент организацій, менеджер по туризму, Київ
Высшее, с 2008 по 2013 (5 лет)
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- Користувач ПК
Знание языков
- Русский — свободно
- Английский — средний
- Украинский — свободно
- Испанский — начинающий
Рекомендации
Симоненко Юлія Михайлівна
Заступник начальника управління - начальник відділу - адміністратор відділу прийому суб'єктів звернень, Центр Надання Адміністративних послуг ЦНАП
Дополнительная информация
Принимала участие в UFW 2015/2016/2017/2018 (Ukrainian Fashion Week, backstage).
Похожие кандидаты
-
Менеджер з персоналу, рекрутер, керівник відділу кадрів (HR)
Киев, Удаленно -
Керуючий, директор, начальник відділу, HR-менеджер
50000 грн, Киев -
Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів, senior HR specialist, HR manager
35000 грн, Киев -
Директор з персоналу, керівник відділу HR, рекрутингу
Киев -
Начальник відділу кадрів, фахівець кадрового обліку, менеджер з персоналу
Киев -
Рекрутер, керівник відділу (HR), менеджер з персоналу
45000 грн, Киев