Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 8 мая 2017

Александр

Заведующий складом, отделом

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
40 лет
Город:
Белая Церковь

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Кладовщик отдела импорт

с 10.2015 по 04.2017 (1 год 6 месяцев)
Логистический центрТОВ"Эпицентр к", Киев (Транспорт, логістика)

Образование

Краматорская машиностроительная академия

Инженерно-экономический, Краматорск
Неоконченное высшее, с 2009 по 2012 (3 года 3 месяца)

Дополнительная информация

Олександр Сергійович
Дата народження: 21.01.1984 р.(33р.)
м. Біла Церква
тел.[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Бажана посада:
Керуючий складом;Аудитор;Товаровед;Кладовщик;Логист.

Досвід роботи: 9 років
Назва організації: ДП «Адідас-Україна»
Стаж роботи в компанії: 2009р-2013р
Посада:
-Мерчандайзер 2009р
-Адміністратор 2010р
-Координатор по товару 2009-2010рр
-Инспектор Складу 2010-2013рр

Назва організації: ТОВ"Оболонь" (не офіційно)
Стаж роботи в компанії:01.2015-07.2015
Посада:комірник відділу Відвантаження

Назва організації:Білоцерківський молочний комбінат
Стаж роботи в компанії: 07.2015-11.2015
Посада: Оператор фасувального автомату

Назва організації: Логістичний центр ТОВ"Єпіцентр К"
Стаж роботи в компанії: 1,5 року(11.2015-03.2017)
Посада: Комірник відділу Імпорт

Освіта: Не повна Вища.
Назва навчального закладу: Артемівський індустріальний технікум ДВНЗ «Донецький національний технічний університет» спеціалізація «Економіка підприємства» кваліфікація молодшій спеціаліст
Час навчання : 2006-2009рр.
Спеціальність: «Економіка підприємства»
Знання мов: українська, російська – вільне володіння; англійська (із словником)
Знання ПК: Internet Explorer, PowerPoint, Excel, Word, 1С.
Особистісні риси: наполегливість, уважність, відповідальність, комунікабельність, оперативність в прийнятті рішень, аналітичне мислення,відданість справі
Вміння та навички: навики організації роботи відділу та взаємодії з іншими,постановка цілей,деталізації раб циклу та розподіл повноважень підлеглих,. Є навики планування робочого часу згідно з
Є велике бажання здобувати новий досвід, навчатися і розвиватися.

Посадові обов’язки на попередні посаді:
Робота з товаром, організація роботи складу:
Ефективне розміщення товару в торговому залі і складському приміщенні. Додаткові замовлення товару зі складів компанії, робота з товарною матрицею магазину. Забезпечення наявності всього асортименту товарів в торговому залі, в потрібній кількості і розмірах.
- Мерчандайзинг магазину:
Розміщення торгового обладнання згідно правил візуального мерчандайзингу,
А також розміщення товару магазину згідно прийнятих правил з метою збільшення швидкості товарообороту магазину.

- Робота з персоналом:
Досвід управління колективом (15 чоловік) як єдиною командою, навчання, розвиток та мотивація персоналу, оцінка за внутрішніми компетенціями, контроль за якістю виконання роботи згідно посадових інструкцій. Проведення масових та індивідуальних співбесід на вакантні позиції в магазинах м. Київ, проведення навчальних тренінгів з метою підвищення кваліфікації працівників.
Організація внутрішнього розпорядку магазину, постановка цілей та задач, оптимізація графіка роботи залежно від пікових годин для продажів.
-
- Касова робота:
ведення касових операцій через касовий апарат та програму 1с, відкриття та закриття зміни магазину, інкасація касової виручки, оформлення товарних накладних, оформлення касових ордерів, проведення безготівкових розрахунків через РОS-термінали і видаткові накладні (для розрахунків через поточні рахунки), дотримання касової дисципліни.

Редактировать

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: