Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 ноября 2017 PRO

Іра

Менеджер з продажу, по роботі з клієнтами, оператор call-центра, 4 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
38 лет
Город:
Мукачево

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер по продажам 1С,оператор call-центра

с 10.2016 по 02.2017 (4 месяца)
Koderline, Мукачево (ИТ-компанія,продажа та надання послуг 1С)

Головне завдання було - це продажа програм та надання послуг по 1С.
- Активне залучення до співпраці нових клієнтів
-Проведення переговорів з керівництвом компаній-клієнтів, формування комерційних пропозицій
-Активна підтримка існуючої клієнтської бази
-Робота в програмі CRM
-Досвід роботи з запереченнями і згладжуванням конфліктних ситуацій
Досягнення - за такий короткий термін мені вдалося знайти більше 100 клієнтів,заключити 2 контракти і продати 3 продукта.

Образование

УжНУ

Філологічний-відділення журналістики,спеціальність "Журналіст", Ужгород
Высшее, с 2003 по 2008 (4 года 9 месяцев)

Дополнительная информация

Народилася 14 квітня 1986 року,українка. Не одружена.

ДОСВІД РОБОТИ

2008-2009рр. – журналіст на телебаченні М-Студіо .

Обов'язки:

-написання матеріалів;
- проведення інтерв’ю;
- написання новин;
-підбір картинок і начитка закадрового тексту

2009р. - виконувала обов’язки генерального директора інформаційного відділу радіо Закарпаття ФМ.

Обов'язки:
-робота з персоналом;
- керування підбором інформації;
-редагування новин.

2008-2010рр. – журналіст на радіо Закарпаття ФМ

Обов'язки:
-підбір та написання матеріалів;
-підготовка та проведення розважальних програм в прямому ефірі;
- підготовка блоку новин, набір статей на комп’ютері, співпраця з газетами.

2013-2014рр. – адміністратор ресторана «Легенда» м. Одесса

Обов'язки:

-прийом та розміщення клієнтів;
-дотримання реєстраційних формальностей;
-контроль роботи персоналу ресторана ;
-матеріальна відповідальність;
-прийом дзвінків та електронних листів;
-виписування рахунків;
-вирішення конфліктних ситуацій та допомога клієнтам;
-робота з офісної технікою та ПК.

- Цілеспрямована та амбіційна, вмію працювати в команді. Комунікабельна,доброзичлива,відповідальна.
- Володію навиками роботи MsWord, Excel, Інтернет, CRМ,документооборот.
- Вільно володію українською та російською мовою.
-Швидко навчаюсь, відповідальна , маю досвід роботи у команді та самостійно.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: