- PRO
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/4074622/
Заступник директора з кадрових питань, начальник відділу кадрів, 15 000 грн
- Вид занятости:
- полная
- Город:
- Харьков
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Опыт работы
Заступник директора з кадрових питань і побуту
с 05.2016 по 12.2023
(7 лет 7 месяцев)
Харківське обласне комунальне підприємство "Молодіжний академічний симфонічний оркестр "Слобожанський", Харків (Державні організації)
Заступник директора з кадрових питань і побуту
с 05.1995 по наст. время
(30 лет 3 месяца)
Державні організації
В тексте резюме
Образование
Соціально-економічний інститут
Єкономіка праці, Харків
Высшее, с 1985 по 1990 (4 года 5 месяцев)
Знания и навыки
- Ведення кадрового обліку
- Висока працездатність
- MS Office
- MS Excel
- Діловодство
- Кадрове діловоство
- Загальне діловодство
- Ведення військового обліку
Знание языков
Немецкий — средний
Дополнительная информация
Телефон:[
Мета:
ПОШУК висококваліфікованих, ДОСТОЙНООПЛАЧІВАЕМОЙ РОБОТИ
ХОЧУ І ЛЮБЛЮ ПРАЦЮВАТИ
Рівень освіти-Вища
Назва навчального
закладу Харківський
соціально-економічний інститут
Період навчання з 1985 р по 1990 р.р.
Спеціальність «Економіка праці»
Кваліфікація Економіст
Ліцензії та сертифікати:
Свідоцтво про курсах підвищення кваліфікації в Харківському соціально економічному інституті «Про державне соціальне страхування»
Курси з охорони праці та техніки безпеки - жовтень 2016 р.
ДОСВІД РОБОТИ
З 13.05.2016 р. - Заступник директора з кадрових питань та побуту
З 10.06.2013 р. - Начальник відділу кадрів медичного центру,
З 01.09.2011 р. - Помічник Генерального директора
З 01.01.2010 р. - Головний спеціаліст бізнес-планування та
реформування
З 03.04.1996 р. - Заступник голови профкому
З 01.05.1990 р. - Інструктор по організаційно- масовій, кадровий
роботі
З 01.06.1989 р. - економіст, технік, старший технік відділу праці і
заробітної плати
З 09.08.1979 р - Технік, Старший технік технічного відділу
З 09.08.1978 р. - Технік, Старший технік технічного відділу
Знання КЗпП, законодавчих документів, діловодства, кадрової політики і документації.
Досвід кадрової роботи: кадрова документація, прийом і звільнення працівників.
Оформлення наказів, розпоряджень по підприємству, підготовка і оформлення штатного розкладу, графіків роботи, ведення табелю обліку робочого часу, зберігання, систематизація та обробка вхідної та вихідної кореспонденції, оформлення посвідчень про відрядження.
Оформлення, прийом, звільнення працівників відповідно до трудового законодавства, а також іншої встановленої документації з кадрів.
Формування та ведення особових справ працівників, особистих карток, внесення в них змін, пов'язаних з їх трудовою діяльністю.
Заповнення, облік і зберігання трудових книжок. Оформлення відпусток.
Розробка посадових інструкцій.
Видача, на вимогу, довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників для подання за місцем вимоги.
Ведення військового облику.
В обов'язки також входить:
- розміщення на сайтах вакансій і проведення попередньої співбесіди з потенційними працівниками,
- робота з інтернетом по забезпеченню роботи офісу.
Уміння вести переговори і досягнення позитивних результатів.
Досвід роботи у ліквідаційній комісії підприємства.
Досвід роботи з приватизації житла (голова відомчої приватизаційної комісії).
Знання всіх аспектів кадрової роботи.
Досвід роботи з охорони праці (голова заводської комісії з охорони праці), участь в атестації робочих місць, розробка і впровадження регламентуючих документів з питань охорони праці та техніки безпеки, проведення інструктажів з охорони праці та ТБ, контроль за виконанням умов ОП і ТБ;
- знання діловодства, ділового етикету;
- кмітливість, здатність швидко орієнтуватися в складних ситуаціях;
- відмінні організаторські здібності;
- активність, організованість, ініціативність; комунікабельність, старанність, відповідальність, пунктуальність, дисциплінованість, акуратність, креативність, відсутність шкідливих звичок;
- вміння працювати в команді, вести переговори;
- грамотність мови - як усної, так і письмової.
Уміння управляти персоналом від 80 до 100 чоловік.
Активна життєва позиція. Лідерські якості.
Обов'язковість при виконанні поставлених завдань.
Висока працездатність.
Вимогливість до себе і підлеглих.
Високий рівень відповідальності і порядності. Легко навчаєма.
Без шкідливих звичок.
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ І ЗНАННЯ
Володіння ПК: Досвідчений користувач, знання MS Office,
робота з Інтернетом
Володіння оргтехнікою: Факс, копіювальне обладнання, офісна АТС
і т.д.
Знання мов: Російська, українська, німецька (зі словником).
ПРАЦЮЮ, а не просиджую на роботі від і до.
ОЧІКУВАНИЙ РІВЕНЬ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ - 12000-15000 грн
Якщо заробітна плата буде більшою, поставлюся дуже позитивно.
Похожие кандидаты
-
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 грн, Харьков, Киев -
Заступник керівника департаменту персоналу
Харьков, Винница , еще 7 городов -
Керівник відділу продажу
Харьков -
Директор департаменту персоналу
Харьков, Киев -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Харьков, Днепр , еще 4 города -
Директор по развитию, руководитель отдела продаж
Харьков