Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 9 августа 2023 PRO

Ірина

Адміністратор рецепції

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
37 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор рецепції

с 07.2019 по наст. время (4 года 10 месяцев)
ТОВ « НВК Новопечерська школа», Київ (Освіта, наука)

• Прийом та обробка телефонних дзвінків та консультація клієнтів з питань навчального процесу, питань щодо вступу до школи та забезпечувати високий рівень обслуговування клієнтів;
•працювати із клієнтською базою, надавати різного роду інформацію, проводити опитування, адмініструвати справи клієнтів та співробітників
•спілкуватися з клієнтами школи, приймати та обробляти запити від клієнтів та співробітників;
•приймати участь в організації шкільних заходів,
•допомагати в робочому процесі учням та колегам;
•замовлення і контроль наявності витратного матеріалу;
• робота з CRM системою;
•контроль чистоти та порядку
підписання документів ( договорів з клієнтами)
презентація школи новим клієнтам

Адміністратор

с 08.2017 по 06.2019 (1 год 10 месяцев)
Академія професій майбутнього, Киев (Освіта, наука)

Обов'язки:

- Прийом телефоних дзвінків і ведення бази даних клієнтів.
-Інформування клієнтів про нові заходи та курси.
- Организація процеса навчання студентів Академії.
- Контроль відвідування учнів та прийом оплат.
- Кординування спільної діяльності викладачів, батьків та учнів.
- Складання графіка роботи викладачів Центра.
- Контроль за дотриманням розкладу в навчальному центрі
- Контроль за чистотою і порядком в центрі
- Робота з соціальними мережами.
- Виконання доручень керівництва.

Адміністратор

с 01.2015 по 10.2017 (2 года 9 месяцев)
Центр здоров'я спини "Кипарис", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- Ведення документації
- Робота з пацієнтами (зустріч пацієнтів та супроводження на консультацію, заняття, масаж)
- Ведення абонементів пацієнтів
- Вхідні та вихідні телефоні дзвінки
- Підготовка звітних документів
- Надання інформації про послуги та акцій реабілітаційного центра
Ведення телефонних переговорів
- Консультування та зустріч клієнтів
- Запис пацієнтів на консультацію, масаж, заняття
- Рішення адміністративно-господарських питань
- Облік та складання графіку відвідування пацієнтів
- Допомога у підборі персоналу і організація робочого процесу
- Пошук та залучення нових клієнтів ( партнерів), розширення клієнтської бази
- Складання текстів для акцій,
які проводить центр (складання макетів акцій)
- Співпраця з програмістами по розміщенню та обновленню інформації на сайті.
- Розміщення постів в соціальних мережах.
- Контроль за чистотою та порядком.
- Складання графіків для співробітників.

Aдміністратор

с 12.2011 по 11.2014 (2 года 11 месяцев)
ТОВ "Побуттех сервіс" (Послуги для населення та бізнесу)

Робота в сервісному центрі , який займається ремонтом побутової техніки

Обов’язки:
- забезпечення роботи з ефективного обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов.
- прийом вхідних та здійснення вихідних дзвінків, консультування клієнтів;
- робота з програмою 1 С;
- прийом побутової техніки на ремонт та видача після ремонту ;
- видача документів (розписки, податкових накладних, рахунків, актів виконаних робіт);
- здійснення готівкового розрахунку з клієнтами сервісного центру.
-здійснення контролю за дотриманням чистоти, збереженням майна і обладнання.
- вирішення конфліктних ситуацій і проведення відповідних організаційних заходів.
- складання графіка для майстрів, прийом заявок на виїзд для ремонту та підключення великої побутової техніки.

Продавець-консультант

с 03.2010 по 09.2011 (1 год 6 месяцев)
ТОВ „Каллен” (Роздрібна торгівля)

Робота в магазині одягу ТМ «Sela».

Обов’язки:
- підготовка робочого місця для роботи,розміщення товару, оформлення вітрини, перевірка наявності цінників та правильність їх оформлення
- обслуговування покупців:виявлення попиту,ознайомлення з асортиментом, консультування щодо споживчих властивостей товару та правилам догляду за ними
- викладка товару ;
- передпродажна підготовка товару, перевірка зовнішнього вигляду товару;
- здійснення переоцінки товару;
- проведення інвентаризації.
За час роботи змогла знайти правильний та індивідуальний підхід щодо спілкування з відвідувачами магазину.

Менеджер по роботі з клієнтами

с 11.2009 по 02.2010 (3 месяца)
ТОВ „Епос” (Послуги для населення та бізнесу)

Робота в сервісному центрі, що здійснює ремонт системних блоків, моніторів, принтерів, сканерів, ноутбуків.

Обов’язки:
- прийом вхідних та здійснення вихідних дзвінків;
- робота з офісною технікою;
- робота з програмою 1 С;
- ведення бази даних;
- прийом техніки на ремонт та видача;
- видача документів (розписки, податкових накладних, рахунків, актів виконаних робіт);
- здійснення безготівкового та готівкового розрахунку з клієнтами сервісного центру.

Фахівець відділу документообігу

с 01.2009 по 11.2009 (10 месяцев)
ТОВ „Гаста” (реалізація конфіскованого майна)

- прийом, реєстрація кореспонденції та направлення її у структурні підрозділи.
- реєстрація вхідної та вихідної документації;
- прийом та переадресація вхідних/вихідних дзвінків;
- робота з кур'єрськими службами;
- складання реєстру листів та документів, які відправляються кур’єрською службою

Фахівець відділу реалізації нерухомого майна управління реалізації майна

с 06.2008 по 12.2008 (6 месяцев)
ТОВ „Мультисервіс" (реалізація конфіскованого майна)

- прийом вхідних/вихідних дзвінків
- робота з базою даних (МS Acсess)
- прийом та реєстрація вхідної/вихідної документації ( листи, протоколи та ін.)

Образование

Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова

Спеціальної та інклюзивної освіти, логопед, київ
Высшее, с 2022 по 2024 (2 года)

Відкритий міжнародний університет розвитку людини „Україна”

Документознавство та інформаційна діяльність, Київ
Высшее, с 2003 по 2009 (5 лет 9 месяцев)

Знания и навыки

Впевненість

Знание языков

Украинский — свободно

Дополнительная информация

Практичні навички: Практичний досвід роботи з ПК (впевнений користувач), знання MS Office ( Word, Excel, Access), e-mail, Outlook Express, Internet, e-mail вміння роботи з офісною технікою (факс, ксерокс, принтер).
Особисті якості: Характер спокійний, урівноважений. Доброзичлива, комунікабельна, пунктуальна, націлена на результат, відповідальна.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: