Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 августа 2022 PRO

Борис

Вчитель історії, заступник директора школи, 12 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
33 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Вчитель історії

с 08.2019 по наст. время (4 года 9 месяцев)
Спеціалізована школа з поглибленнним вивченням Української мови № 316, Київ (Освіта, наука)

Лауреат конкурсу " Вчитель року" ІІ місце в Драницькому районі м. Києва, учні під керівництвом вчителя здобули першість районного єтапу олімпіади з правознавства. Учні під керівництвом вчителя здобули 4 місце в районному єтапі " Правничих ігор".

Вчитель історії

с 08.2018 по 08.2019 (1 год)
гімназія № 136, Київ (Освіта, наука)

Голова Методичного об'єднання "Інтелектуальних ігор", організатор дискусійного дебатного клубу, організатор гри " Модель - ООН". Учні під керівництвом вчителя здобули призові місця районної олімпіади з історії та правознавства.

Вчитель історії

с 08.2017 по 08.2018 (1 год)
Природничо науковий ліцей № 145, Киев (Освіта, наука)

Розробив авторський курс " Історія математики", Учні під керівництвом вчителя здобули призові місця районної олімпіади з історії та правознавства. Викладав курс лекцій " Видатні історичні особистості України"

Вчитель історії

с 08.2013 по 01.2017 (3 года 5 месяцев)
Спеціалізована школа І-ІІІ ступеня № 23 Деснянського району, Киев (Освіта, наука)

Проводив юридичні тренінги, курси, та організовував правничу виставку " Права людини"

Образование

Київський університет імені Бориса Грінченко.

« Менеджмент: Управління навчальним закладом» на факультеті інформаційних технологій та управління, Киев
Высшее, с 2016 по 2018 (1 год 5 месяцев)

Управління навчальним закладом - важлива і відповідальна робота, адже від якості її виконання залежить доля багатьох людей. Керівнику необхідно володіти багатьма якостями і глибокими знаннями в галузі психології та освіти, а головне, мати усвідомлений життєвий підхід і мудрість.
Діяльність будується таким чином, щоб вона сприяла не тільки підвищенню результатів педагогічних процесів, а й могла стимулювати особистісне зростання.

Київський університет імені Бориса Грінченка

Інститут суспільства, магістр, кваліфікація історик, викладач історії, фахівець з країнознавства та міжнародних відносин., Киев
Высшее, с 2011 по 2013 (1 год 10 месяцев)

Об'єктом діяльності магістра-історика є пізнання історичних процесів і явищ в їх соціокультурних, політичних, економічних вимірах та їх відображення в історичних джерелах. Магістр історії підготовлений до самостійної науково-дослідної роботи, а за умови освоєння відповідної освітньо-професійної програми педагогічного профілю — до педагогічної діяльності у вищій школі.

Фахова компетентність магістра історії передбачає:

розуміння суті, призначення й змісту гуманітарних наук, функцій історичної науки як складової частини наукової думки і духовної культури суспільства;
докладне знання історії України;
знання головних напрямів еволюції європейської історії та культури;
володіння комплексним, інтеграційним, історичним, динамічним, ситуаційним, системним підходами до наукового аналізу;
розгляд суспільних явищ у розвитку і в конкретно-історичних умовах;
оцінку подій та діяльності людей в історичному процесі з позицій загальнолюдських цінностей, критичну оцінку історичних фактів на підставі альтернативних поглядів на проблеми;
з’ясування причинно-наслідкових зв’язків в історичних подіях минулого, аналіз і узагальнення історичного матеріалу в певній системі, порівняння історичних фактів на основі здобутих знань і формування на цьому ґрунті особистого світогляду;
знання здобутків гуманітарних і суспільних наук.
Вивчення теоретичних дисциплін і проходження дослідницької практики сприяє формуванню таких практичних навичок і вмінь фахівця:

навички самостійної науково-дослідної і науково-педагогічної діяльності;
уміння визначати зміст, місце й значення проблеми в історичному пізнанні;
уміння формулювати цілі й завдання дослідження, дослідницькі гіпотези;
формування плану самостійної дослідницької діяльності;
навички ведення бібліографічної роботи;
уміння обирати необхідні методи дослідження;
уміння теоретично осмислювати емпіричний матеріал;
уміння обробляти отримані результати;
володіння методикою історіографічної та джерелознавчої критики;
уміння презентувати підсумки виконаної роботи;
навички міжособистісної та ділової комунікації;
уміння діяти в межах етики професійних взаємин.

Дополнительная информация

З 2013 р. по цей час аспірант кафедри Всесвітньої історії Київського університету імені Бориса Грінченка.

Додаткова освіта :
Назва організації Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського Університету Бориса Грінченка
Назва курсу, спеціальність, наявність сертифікатпрофесійно – орієнтований курс для молодих вчителів історії: « Авторська майстерня професора Ф. Левітаса» ( 108 год. )

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: