Борис
Вчитель історії, заступник директора школи, 12 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 33 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4126905
Опыт работы
Вчитель історії
с 08.2019 по наст. время
(4 года 9 месяцев)
Спеціалізована школа з поглибленнним вивченням Української мови № 316, Київ (Освіта, наука)
Лауреат конкурсу " Вчитель року" ІІ місце в Драницькому районі м. Києва, учні під керівництвом вчителя здобули першість районного єтапу олімпіади з правознавства. Учні під керівництвом вчителя здобули 4 місце в районному єтапі " Правничих ігор".
Вчитель історії
с 08.2018 по 08.2019
(1 год)
гімназія № 136, Київ (Освіта, наука)
Голова Методичного об'єднання "Інтелектуальних ігор", організатор дискусійного дебатного клубу, організатор гри " Модель - ООН". Учні під керівництвом вчителя здобули призові місця районної олімпіади з історії та правознавства.
Вчитель історії
с 08.2017 по 08.2018
(1 год)
Природничо науковий ліцей № 145, Киев (Освіта, наука)
Розробив авторський курс " Історія математики", Учні під керівництвом вчителя здобули призові місця районної олімпіади з історії та правознавства. Викладав курс лекцій " Видатні історичні особистості України"
Вчитель історії
с 08.2013 по 01.2017
(3 года 5 месяцев)
Спеціалізована школа І-ІІІ ступеня № 23 Деснянського району, Киев (Освіта, наука)
Проводив юридичні тренінги, курси, та організовував правничу виставку " Права людини"
Образование
Київський університет імені Бориса Грінченко.
« Менеджмент: Управління навчальним закладом» на факультеті інформаційних технологій та управління, Киев
Высшее, с 2016 по 2018 (1 год 5 месяцев)
Управління навчальним закладом - важлива і відповідальна робота, адже від якості її виконання залежить доля багатьох людей. Керівнику необхідно володіти багатьма якостями і глибокими знаннями в галузі психології та освіти, а головне, мати усвідомлений життєвий підхід і мудрість.
Діяльність будується таким чином, щоб вона сприяла не тільки підвищенню результатів педагогічних процесів, а й могла стимулювати особистісне зростання.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут суспільства, магістр, кваліфікація історик, викладач історії, фахівець з країнознавства та міжнародних відносин., Киев
Высшее, с 2011 по 2013 (1 год 10 месяцев)
Об'єктом діяльності магістра-історика є пізнання історичних процесів і явищ в їх соціокультурних, політичних, економічних вимірах та їх відображення в історичних джерелах. Магістр історії підготовлений до самостійної науково-дослідної роботи, а за умови освоєння відповідної освітньо-професійної програми педагогічного профілю — до педагогічної діяльності у вищій школі.
Фахова компетентність магістра історії передбачає:
розуміння суті, призначення й змісту гуманітарних наук, функцій історичної науки як складової частини наукової думки і духовної культури суспільства;
докладне знання історії України;
знання головних напрямів еволюції європейської історії та культури;
володіння комплексним, інтеграційним, історичним, динамічним, ситуаційним, системним підходами до наукового аналізу;
розгляд суспільних явищ у розвитку і в конкретно-історичних умовах;
оцінку подій та діяльності людей в історичному процесі з позицій загальнолюдських цінностей, критичну оцінку історичних фактів на підставі альтернативних поглядів на проблеми;
з’ясування причинно-наслідкових зв’язків в історичних подіях минулого, аналіз і узагальнення історичного матеріалу в певній системі, порівняння історичних фактів на основі здобутих знань і формування на цьому ґрунті особистого світогляду;
знання здобутків гуманітарних і суспільних наук.
Вивчення теоретичних дисциплін і проходження дослідницької практики сприяє формуванню таких практичних навичок і вмінь фахівця:
навички самостійної науково-дослідної і науково-педагогічної діяльності;
уміння визначати зміст, місце й значення проблеми в історичному пізнанні;
уміння формулювати цілі й завдання дослідження, дослідницькі гіпотези;
формування плану самостійної дослідницької діяльності;
навички ведення бібліографічної роботи;
уміння обирати необхідні методи дослідження;
уміння теоретично осмислювати емпіричний матеріал;
уміння обробляти отримані результати;
володіння методикою історіографічної та джерелознавчої критики;
уміння презентувати підсумки виконаної роботи;
навички міжособистісної та ділової комунікації;
уміння діяти в межах етики професійних взаємин.
Дополнительная информация
З 2013 р. по цей час аспірант кафедри Всесвітньої історії Київського університету імені Бориса Грінченка.
Додаткова освіта :
Назва організації Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського Університету Бориса Грінченка
Назва курсу, спеціальність, наявність сертифікатпрофесійно – орієнтований курс для молодих вчителів історії: « Авторська майстерня професора Ф. Левітаса» ( 108 год. )
Похожие кандидаты
Керуючий, заступник, управляючий, директор, начальник, менеджер, ресторатор
Киев, Винница
,
еще 8 городов
Директор, зам. директора, руководитель, начальник производства, технолог
Киев, Днепр
,
еще 8 городов
Керівник, заступник керівника підприємства, виконавчий директор, операційний директор
Киев
Директор, заступник директора, начальник відділу, регіональний керівник
Киев
Директор, управляющий, заместитель директора, начальник службы безопасности
Киев
Викладач, директор, заступник директора, начальник відділу
Киев, Удаленно