Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 апреля 2024 PRO

Валерій

Начальник управління нерухомістю

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
60 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник центру управління нерухомим майном та інфраструктурою

с 02.2022 по 11.2023 (1 год 9 месяцев)
АТ Укрпошта, Киев (Транспорт, логістика)

- управління бізнес-процесами підрозділів нерухомого майна у відповідності до стратегії підприємства;
- організація ефективного використання нерухомого майна, матеріальних та енергетичних ресурсів підприємства;
- організація взаємодії між відділами адміністрування орендних та комунальних договорів, екcплуатації будівель та інфраструктури, ремонтно-будівельним та господарським;
- організація отримання правовстановлюючих документів на нерухоме майно та земельні ділянки підприємства;
- планування, бюджетування та оптимізація витрат.

Начальник відділу експлуатації та капітальних ремонтів будівель та споруд

с 08.2018 по 02.2022 (3 года 6 месяцев)
Комерційний банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

•планування та контроль виконання бюджету, оптимізація витрат;
•організація експлуатації та управління власними та орендованими об’єктами нерухомості банку, контроль за їх використанням та станом;
•контроль за технічною експлуатацією будівель, споруд, інженерно-технічних систем;
•контроль за виконанням ремонтно-будівельних робіт (поточні та капітальні ремонти);
•організація обліку матеріальних цінностей, реалізація, списання, утилізація;
•організація та контроль автотранспортного забезпечення підрозділів банку;
•організація та контроль виконання робіт з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, екології
•погодження питань з державними контролюючими установами.

Директор підприємства

с 10.2015 по 07.2017 (1 год 9 месяцев)
Державне підприємство «Управління з експлуатації майнового комплексу» Міністерства Фінансів України, Київ (real estate and facility managment)

•організація, координація та контроль роботи підприємства;
•організація ефективної взаємодії структурних підрозділів підприємства;
•планування стратегії розвитку підприємства та реалізація;
•оперативне планування та контроль за діяльністю підрозділів підприємства щодо виконання затверджених планів;
•ведення фінансово-господарської діяльності;
•контроль ефективного використання ресурсів підприємства;
•організація загальновиробничих процесів;
•проведення переговорів з ключовими клієнтами;
•організація діловодства, юридичне та економічне опрацювання договорів;
•контроль за дотриманням трудової дисципліни;
•підбір, навчання та організація роботи персоналу;
•забезпечення безпечної експлуатації будівлі класу А (18 000 кв м) та споруд міністерства, інженерних мереж та обладнання (теплопостачання, водопостачання, електропостачання (включаючи резервне живлення), вентиляція, кондиціювання, ліфтове господарство, радіо- та телетранслювання);
•забезпечення функціонування інтегрованої системи засобів безпеки ( контролю доступу, відеоспостереження, охоронної та пожежної сигналізації, газового та водяного пожежегасіння);
•забезпечення економного споживання енергоресурсів;
•забезпечення контрольно-перепускного режиму;
•забезпечення проведення поточних та капітальних ремонтів;
•забезпечення харчування співробітників міністерства та заходів (конференцій, семінарів);
•забезпечення функціонування готелю ( http://ministersky-hotel.minfin.gov.ua );
•забезпечення міністерства автотранспортом.

Заступник директора департаменту загальної підтримки (адміністративно-господарська діяльність)

с 11.2011 по 08.2014 (2 года 9 месяцев)
ПАТ «БАНК ФОРУМ», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•планування та контроль виконання бюджету, оптимізація витрат;
•розробка та впровадження нормативних документів: політик, положень, інструкцій, проектів розпоряджень, договорів, актів;
•організація документування управлінської діяльності (канцелярія, архів, асистенти);
•організація експлуатації та управління власними та орендованими об’єктами нерухомості банку (240 об’єктів), контроль за їх використанням та станом;
•аналіз ефективності та підготовка пропозицій (презентацій) щодо оптимізації використання об’єктів нерухомості банку на погодження рішень Правлінням банку;
•організація пошуку та обстеження об’єктів нерухомості для розширення мережі банку та релокації, підготовка проектів планувань приміщень, бюджету витрат, графіків виконання робіт;
•ведення переговорів з орендодавцями/продавцями об’єктів нерухомості, погодження та укладення договорів, контроль за їх виконанням,
•організація пошуку орендарів/суборендарів, покупців об’єктів нерухомості, , погодження та укладення договорів, контроль за їх виконанням,
•організація оформлення правовстановлюючих документів та техпаспортів на нерухомість, узаконення перепланувань, реєстрації прав власності;
•контроль за технічною експлуатацією будівель, споруд, інженерно-технічних систем, АТМ;
•контроль за виконанням ремонтно-будівельних робіт (поточні та капітальні ремонти);
•управління закупівлями: організація проведення тендерів, укладення та контроль виконання договорів закупівель товарів, робіт та послуг;
•організація обліку матеріальних цінностей, реалізація, списання, утилізація;
•організація та контроль автотранспортного забезпечення підрозділів банку (120 авто);
•реєстрація відділень та їх керівників у НБУ;
•контроль діяльності управління інкасації;
•організація та контроль виконання робіт з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, екології, цивільного захисту;
•погодження питань з державними контролюючими установами.

Начальник управління загальної підтримки регіонів банку

с 10.2010 по 10.2011 (1 год)
ПАТ «БАНК ФОРУМ», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•планування та контроль за використанням бюджету;
•укладання та контроль виконанням договорів оренди приміщень для структурних підрозділів банку, автостоянок, площ для АТМ та реклами, договорів надання комунальних послуг;
•моніторинг ринку нерухомості з метою пошуку об’єктів нерухомості для розширення мережі банку, перегляду орендної плати для орендованих та переданих в оренду об’єктів банку;
•аналіз ефективності та підготовка пропозицій (презентацій) щодо оптимізації використання об’єктів нерухомості банку на погодження рішень Правлінням банку;
•пошук та обстеження об’єктів нерухомості для розширення мережі банку та релокації, підготовка проектів планувань приміщень, бюджету витрат, графіків виконання робіт;
•ведення переговорів з орендодавцями/продавцями об’єктів нерухомості, погодження та укладення договорів, контроль за їх виконанням,
•пошук орендарів/суборендарів, покупців об’єктів нерухомості, погодження та укладення договорів, контроль за їх виконанням,
•оформлення правовстановлюючих документів та техпаспортів на нерухомість, узаконення перепланувань, реєстрації прав власності;
•контроль за технічною експлуатацією будівель, споруд, інженерно-технічних систем, АТМ;
•контроль виконання ремонтно-будівельних робіт у відділеннях банку;
•реєстрація відділень та їх керівників у НБУ;
•організація обліку матеріальних цінностей;
•організація та контроль автотранспортного забезпечення підрозділів банку;
•організація та контроль виконання робіт з охорони праці, пожежної безпеки у регіональних відділеннях банку;
•погодження питань з державними контролюючими установами.

Начальник управління справами/ заступник начальника управління справами

с 11.2007 по 06.2010 (2 года 7 месяцев)
АТ «Дельта Банк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•планування та контроль за використанням бюджету, оптимізація витрат;
•організація документування управлінської діяльності;
•організація експлуатації та управління об’єктами нерухомості банку (91 об’єкт), контроль за їх використанням та станом;
•планування, організація та контроль діяльності з розвитку мережі банку;
•пошук та обстеження об’єктів нерухомості для розширення мережі банку, підготовка проектів планувань приміщень, бюджету витрат, графіків виконання робіт;
•ведення переговорів з орендодавцями/продавцями об’єктів нерухомості, погодження та укладення договорів, контроль за їх виконанням,
•контроль за технічною експлуатацією будівель, споруд, інженерно-технічних систем, АТМ;
•контроль виконання ремонтно-будівельних робіт;
•організація закупівель: проведення тендерів, укладення та контроль виконання договорів на обслуговування інженерно-технічних систем будівель, надання послуг, закупівлю обладнання (комп’ютерної та оргтехніки, дизель-генераторів, кондиціонерів), легкових авто, сейфів, меблів, канцелярських та господарських товарів;
•організація обліку матеріальних цінностей, реалізація, списання, утилізація;
•організація та контроль автотранспортного забезпечення підрозділів банку;
•організація та контроль виконання робіт з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки (4 група допуску), цивільного захисту;
•погодження питань з державними контролюючими установами.

Заступник начальника відділу документообігу та архіву

с 05.2007 по 10.2007 (5 месяцев)
ТОВ «Комерційний банк «Дельта», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Заступник начальника центру інформаційних систем управлення підприємством (ІT)

с 01.2002 по 11.2006 (4 года 10 месяцев)
ВАТ «Міттал Стіл Кривий Ріг» (ВАТ «Криворіжсталь»), Кривий Ріг (металургійна промисловість)

•розробка та реалізація бізнес-плану, політик, стратегії розвитку ІT інфраструктури
підприємства;
•розробка технічних завдань на проектування інформаційних систем управління
підприємством;
•планнування, контроль впровадження та супроводження інформаційних систем управління підприємством;
•укладання договорів на придбання програмного забезпечення, засобів обчислювальної та копіювальної техніки, сервісне обслуговування обладнання, надання послуг інтернет- провайдерами;
•організація обліку матеріальних цінностей ;
•організація робіт з експлуатації та сервісного обслуговування серверного, телекомунікаційного обладнання, комп’ютерної та копіювальної техніки підприємства (понад 4 000 одиниць);
•планування та контроль робіт з експлуатації ( у т.ч. капітальні та поточні ремонти) обладнання, будівель та споруд (2 500 кв. м) та інженерно-технічних систем центру;
•контроль функціонування системи охрани праці, пожежної безпеки, электробезпеки (4 група допуску).

Начальник сектору розробки інформаційних систем основного виробництва

с 01.2000 по 01.2002 (2 года)
КДГМК «Криворіжсталь», Кривий Ріг (металургійна промисловість)

організація та контроль робіт з розробки, впровадження та супроводу інформаційних систем основного виробництва (UNIX, DG UNIX, СУБД ORACLE, MS Windows)

Ведучий програміст системний відділу розробки та впровадження систем основного виробництва

с 06.1996 по 01.2000 (3 года 7 месяцев)
КДГМК «Криворіжсталь», Кривий Ріг (металургійна промисловість)

•забезпечення системної та мережевої підтримки для розробки, введення в експлуатацію та супроводження інформаційних систем основного виробництва (UNIX, DG UNIX, СУБД ORACLE, MS Windows);
•розробка технічної документації техноробочого проекту.

Образование

Національна академія статистики, обліку та аудиту

Економічний факультет, Облік та аудит, Київ
Высшее, с 2009 по 2011 (1 год 9 месяцев)

Криворізький гірничорудний інститут

Електротехнічний факультет, Електропривід та автоматизація промислових установок, Кривий Ріг
Высшее, с 1982 по 1989 (6 лет 9 месяцев)

Отримав диплом з відзнакою

Дополнительное образование и сертификаты

Бізнес-тренінг "Корпоративна культура, спрямована на продажі", Майстерня управлінського консультування (Київ)

28/01/2012

Семінар "Facility Management. Efficiency of the Business Process Integration", Arzinger (Київ),

09/09/2011

Курси " ISO 14001-97 " Системи управління навколишнім середовищем. Склад і опис елементів і керівництво щодо їх застосування. ",

25/10/05 - 29/12/05

Курси "OHSAS 18001"Системи управління охороною здоров'я і безпекою персоналу "", ВАТ «Криворіжсталь»,

16/02/04 - 18/05/04

Курси "Фінансово-економічна діяльність підприємства, бухоблік і правознавство", КДГМК «Криворіжсталь»,

14/03/02 - 07/05/02

Курси "Вивчення нормативних документів міжнародного стандарту ISO 9001", КДГМК «Криворіжсталь»,

26/06/99 - 28/10/99

Курси "073PT Oracle server: Performance tuning" (Київ, Oracle),

22/02/99 - 24/02/99

Курси "Мережеві технології протоколів ТСP / IP і IPX на базі обладнання фірми CISCO", КДГМК «Криворіжсталь»,

01/04/98 - 16/04/98

Знания и навыки

Користувач ПК Управление предприятием Enterprise management, Administrative management

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: