Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 4 апреля 2024 PRO

Ірина

Фахівець, помічник начальника відділу кадрів, менеджер з персоналу

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник інспектора, інспектор з кадрів

с 07.2017 по 12.2019 (2 года 5 месяцев)
ТОВ "МП" "Мостострой", Київ (будівництво та реконструкція мостів і тунелів)

• Ведення кадрового діловодства в повному обсязі (прийом, переведення, звільнення співробітників). 1С 8.3
• Заповнення, ведення та облік трудових книжок.
• Складання та ведення табелів обліку робочого часу;
• Складання графіків відпусток і штатного розпису та внесення змін до нього;
• Надання в бухгалтерію сукупних даних для розрахунку заробітної плати.
• Надання довідок співробітникам компанії про їх трудової діяльності;
• Консультація співробітників з кадрових питань відповідно до КЗпП України та інших законодавчих актів;
• Підрахунок та консолідація квитків для компенсації оплати проїзду.
• Підготовка звітів в державні органи (статистика, М.Е.ДОС : подача повідомлень ДФС про прийом на роботу працівників, табл.5 Відомості про трудові відносини )
• Підготовка різних форм звітів для керівника;
• Оформлення відряджень
• Оформлення листів тимчасової непрацездатності працівників, розрахунок трудового стажу;
• Складання та розміщення вакансій на job- сайтах
• Оформлення цивільно-правових договорів

Фахівець

с 03.2010 по 07.2017 (7 лет 4 месяца)
СВП КТМ ПАТ «Київенерго», Київ (Теплові мережі)

• Контролювання та ведення табелів обліку робочого часу по виробничих дільницях.
• Своєчасне з’ясування причин відсутності працівників на робочому місці, складаня документів про прогули та інші порушення трудової дисципліни.
• Складання графіків щорічних відпусток працівників з урахуванням пропозицій керівників та контролювання дотримання їх виконання.
• Організація роботи зі складання графіків змінності персоналу, що працює за підcумованим обліком робочого часу.
• Робота в програмі « Зарплата та управління персоналом» - ведення табелів обліку робочого часу та форма 208.
• Щомісячне проведення розрахунків відхилень фактично відпрацьованого часу від нормативного при підсумованому обліку робочого часу за звітний місяць.
• Оформлення та ведення обліку лисків непрацездатності.
• Підготовка документів на кваліфікаційну комісію, щодо підвищення розряду робітникам.
• Щомісячний розрахунок додаткової суми премії за виконання ВГП.
• Складання плану з праці робітників які беруть у часть у ремонтах.
• Надання інформації про відпрацьовані людино-години працівників, які задіяні в наданні послуг стороннім організаціям.
• Оформлення заяв на видачу молока працівникам, зайнятих на роботах із шкідливими умовами праці.
• Оформлення заяв працівників та непрацюючих пенсіонерів на надання матеріальної допомоги.
• Доповідні записки: на доплату за керівництво бригадами, за виконання обов'язків відсутнього працівника, зміни в штатному розписі, про виконання невідкладних робіт у вихідні дні.
• Надання методичної допомоги підрозділам і працівникам з питань організації управління виробництвом, дотримання чинного законодавства , положень колективного договору.

Образование

Національний університет харчових технологій

Економіка підприємства, Київ
Высшее, с 2006 по 2010 (4 года)

Київський індустріальний технікум

Біржова діяльність, Київ
Неоконченное высшее, с 2004 по 2006 (2 года)

Молодший спеціаліст з біржової діяльності, ріелтор

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office MS Outlook M.E.Doc

Дополнительная информация

Відповідальна, уважна, порядна, вмію працювати в команді, націлена на результат, досвід роботи чисельністю понад 500 осіб в компанії.
Впевнений користувач (MS Office: MS Word, MS Excel, Internet, 1С 8:3 ,поштові програми).

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: