- Визитка
Марина
Начальник відділу, 30 000 грн
- Рассматривает должности:
- Начальник відділу, Деловод, Продавец-консультант, Оцінювач у ломбард, Касир, Старший продавец, Менеджер з продажу, Кредитний менеджер, Інспектор прикордонного контролю
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 40 лет
- Город:
- Умань
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4159596/?puid=41792
Знание языков
- Английский — начинающий
- Украинский — свободно
Дополнительная информация
Наумова Марина Сергіївна
Секретар, діловод, працівник канцелярії
Дата рождения: 25.01.1985г.
Контактная информация:
Место жительства: г. Добропілля
Телефон: [
E-mail: [
Державна Машинобудівна Академія Спеціальність Облік та аудит. Економіка підприємства
Додаткова освіта:
Назва курсу: Оператор комп'ютерного набору
Досвід трудової діяльності:
07.11.2003 –01.08.2007.
Добропільський РМЗ ГЛ "ДК".
: - контролер КПП
01.08.2007-30.06.2009
Добропільський МВ ГУМВС України в Донецькій області, секретар начальника міліції
Посадові обов'язки:
-Робота з поточною документацією;
-Виконання доручень керівника;
-прийом, фільтрація та розподіл вхідних/вихідних дзвінків, факсів, електронної пошти;
-робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
-Підготовка документів для керівника;
-інформування співробітників про події, факти, розпорядження;
-Прийом відвідувачів;
-Складання наказів для керівника;
-отримання та відправка документації по регіонах;
-Робота з оргтехнікою (факс, принтер, сканер,);
01.07.2009-15.07.2015.
Добропільський МВ ГУМВС України в Донецькій області, діловод канцелярії.
Посадові обов'язки :
- ведення бази даних скарг громадян;
- Складання графіка прийомів, доповідних записок;
- Звіти;
- виконання обов'язків завідувача канцелярії
З 15.08.2015 по 05.04.2016 Працювала менеджером у м.Києві., роздрібна торгівля меблями.
Посадові обов'язки:
- спілкування з постачальниками та покупцями (надання їм інформаційних послуг);
- вибір та замовлення продукції;
- підбір корпусних та м'яких меблів за індивідуальними розмірами клієнта;
- ведення документації;
- контроль та забезпечення якісного обслуговування відвідувачів
З 10.04.2016 по 20.12.2018 На даний час працювала секретарем керівника м.Києва Хостел
13.04.2019 до 21.03.2021 працювала начальник кадром на ДП
-робота з архівом
- Складання графіка прийомів, доповідних записок;
- Звіти;
Ведення кадрового діловодства:
Кадрове адміністрування процесу найму, переведення та звільнення співробітників;
Формування особових справ, ведення трудових книжок відповідно до КЗпП України;
Підтримка у актуальному стані кадрового модуля;
Видача довідок працівникам (довідки про зарплату, кадрові довідки, витяги з трудових книжок та ін.) - на запит співробітників;
Підготовка кадрових звітів до державних органів;
Додаткова інформація :
Користувач ПК. Відповідальна, пунктуальна, комунікабельна, що швидко навчається, здатна до швидкої адаптації. Легко знаходжу спільну мову з людьми. Командний гравець. Є прагнення підвищувати свій професійний рівень. Вільне знання української мови.
Похожие кандидаты
-
Руководитель отдела продаж (агробизнес)
30000 грн, Умань, Удаленно -
Керівник відділу
Умань -
Начальник відділу охорони праці
Умань, Винница , еще 8 городов -
Керівник відділу
15000 грн, Умань -
Керівник відділу
Умань, Удаленно