Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 апреля 2024 PRO

Мирослава

Помічник керівника, менеджер, діловод, архіваріус, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник керівника

с 09.2022 по наст. время (1 год 7 месяцев)
ПП МеДіс, Львів (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Фахівець з якості Відділу операційного контролю та якості

с 06.2020 по 03.2022 (1 год 9 месяцев)
Meest Поштово-логістичний оператор, Львів (Транспорт, логістика)

Фахівець з інформаційного забезпечення першої категорії

с 06.2019 по 04.2020 (10 месяцев)
Meest Group Поштово-логістичний оператор, Львiв (Транспорт, логістика)

Образование

Регіональна комп'ютерна школа

Львів
Среднее, с 2005 по 2005 (меньше 1 года)

1.01.2005 – 28.05.2005 р.

Українська академія друкарства

Видавничо-поліграфічні інформаційні технології, Львов
Высшее, с 2005 по 2010 (5 лет)

Спеціальність: матеріали видавничо – поліграфічних виробництв
Освітньо-кваліфікаційний рівень: магістр
Наявність диплому ступеня "Бакалавр" та ступеня "Магістр"

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint Windows Робота з оргтехнікою MS Dynamics NAV Логістика Мліс Відповідальність Здатність до навчання Ведення документації Грамотна усна та письмова мова Комунікабельність Організованість Оперативність Уміння користуватись оргтехнікою Неконфліктність Знання офісних програм MS Office Користувач 1С Уважність Привітність Робота в команді

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Французский — начинающий
  • Английский — начинающий

Рекомендации

  • Войтович Наталя Володимирівна

    Войтович Наталя Володимирівна

    Керівник відділу персоналу

    Контактные данные скрыты
  • Гусак Ольга Володимирівна

    Гусак Ольга Володимирівна

    Керівник відділу персоналу

    Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Професійна мета: Бажаю удосконалюватись та реалізувати себе, збільшувати свій професіоналізм, здобути нові знання. Ціную хороший колектив.

Досвід роботи:
09.2022 – 04.04.2024 Помічник керівника ПП МеДіс
06.2020 - 03.2022 Фахівець з якості Відділу операційного контролю та якості Meest Поштово-логістичний оператор
06.2019 - 04.2020 Фахівець з інформаційного забезпечення першої категорії Meest Group
02.2019 - 05.2019 Фахівець з організації збуту та обслуговування клієнтів Meest Group
02.2018 - 01.2019 Менеджер по роботі з клієнтами, сектор Регіони Fresh Rose
09.2017 - 11.2017 Комірник/Заступник керівника рибного цеху Альянс Маркет
09.2016 - 08.2017 Фахівець з якості відділу контролю ТзОВ Торговий дім Міст Експрес
08.2012 - 09.2016 Оператор з інформації про вантажо-поштові перевезення міжнародного відділу першої категорії ТзОВ Торговий дім Міст Експрес

Оператор з інформації про вантажо-поштові перевезення міжнародного відділу першої категорії
Основні обов'язки:
• Супровід клієнта від моменту здійснення заявки на відправку посилки закордон до моменту отримання її адресатом
Досягнення:
Отримала Першу (найвищу) категорію, регулярно отримувала премії за якість і кількість

Фахівець з якості відділу контролю
Основні обов'язки:
• Проведення магістрального пошуку
• Контроль перебування відправлень в системі
• Фіналізація статусу відправлень в системі
• Ведення звітності
Досягнення:
Дуже швидко ввійшла в курс справ, незважаючи на те, що рівень складності був вищим ніж на попередній посаді

Комірник/Заступник керівника рибного цеху
Основні обов'язки:
• Прийом і обробка замовлень, підбір продукції згідно замовлення, контроль якості на різних етапах, підготовка супровідних документів
• Збір та обробка замовлень
• Надання консультації підпорядкованим ТТ
• Розробка регламенту роботи окремих підрозділів
• Ведення звітності
Досягнення:
Незважаючи на те, що це була незнайома галузь, швидко ввійшла в курс справ, проявила стресостійкість і вміння працювати в режимі багатозадачності

Менеджер по роботі з клієнтами, сектор Регіони
Основні обов'язки:
• Збір та обробка замовлень
• Надання консультації
• Розробка регламенту роботи окремих підрозділів
• Ведення звітності
Досягнення: за 3 дні вивчила сорти квітів, проявила зацікавленість, була прийнята на роботу одразу

Фахівець з організації збуту та обслуговування клієнтів
Основні обов'язки:
• Супровід агентів на всіх етапах співпраці
• Контроль виконання договірних дат
• Контроль взаєморозрахунків
• Виставлення рахунків, контроль оплат
• Координація роботи підлеглих філій з Агентами

Фахівець з інформаційного забезпечення першої категорії
Основні обов'язки:
• Консультація/супровід клієнтів в онлайн режимі
• Контроль виконання договірних дат
• Консультація і координація роботи співробітників підпорядкованих відділень
• Інформування клієнтів по всіх послугах компанії

Фахівець з якості Відділу операційного контролю та якості
Основні обов'язки:
• Звітність по показниках роботи відділень
• Пошук відправлень
• Фіналізація статусів в системі
• Контроль роботи підпорядкованих відділень
• Навчання керівників та співробітників підпорядкованих відділень;
• Робота зі зверненнями на пошту

Помічник керівника
Основні обов'язки:
• Звітність, робота в профільній програмі (створення трансферів на витратні матеріали, реєстрація, внесення/до внесення лікарів, прикріплення пацієнтам, періодичне впорядкування/корегування даних по лікарях, тощо), замовлення розхідних матеріалів, відправка/отримання кореспонденції/періодичне виконання доручень генерального директора
• Статистична звітність, підготовка звітності для нарад, за потреби участь у нарадах;
• Моніторинг роботи підпорядкованих медичних представників, допомога у вирішенні різного роду питань, ведення плану роботи медпредставників;
• Взаємодія/співпраця по різного роду питаннях з відділом маркетингу, відділом персоналу, ІТ відділом, відділом розвитку, відділом постачання
• Робота з ФОПами, ведення договорів/співпраця з юридичним відділом
• Моніторинг профільних наукових платформ на предмет проведення конференцій, скерування на розгляд у відповідний відділ/моніторинг соц. мереж конкурентів
• Ведення робочої групи з медпредставниками/робота в Тeams
• Моніторинг електронної пошти, робоча переписка, моніторинг по оплаті рахунків (які стосуються витратних матеріалів для медпредставників)
• Періодична допомога керівнику і медпредставникам в організації конференцій з лікарями
• Розслідування випадків втрати відправлених внутрішньою кур'єрською службою розхідних матеріалів

Особисті якості:
Цілеспрямована, комунікабельна, відповідальна, чесна, пунктуальна, вмію працювати в режимі багатозадачності
Інтереси:
Психосоматика, література, музика, ландшафтний дизайн, реставрація, танці

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: