Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 27 июля 2022 PRO

Николай

Начальник отдела кадров, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
42 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник отдела кадров

с 03.2017 по 12.2017 (9 месяцев)
ООО «Авангард – Инвест», Запорожье (производство)

Своєчасне оформлення приймання, переведення і звільнення працівників ,ведення особових справ працівників , складання звітів до фондів, підбор персонала, проведення тренінгів, та атестації працівників, участь у розробленні кадрової політики і кадрової стратегії підприємства, ведення табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни і додержання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку.

Начальник отдела кадров

с 10.2015 по 04.2016 (6 месяцев)
КП «Міські автомобільні дороги-1» НМР», Никополь (ремонт автодорог)

своєчасне оформлення приймання, переведення і звільнення працівників ,ведення особових справ працівників , складання звітів до фондів, підбор персонала, проведення тренінгів, ведення табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни і додержання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку, розробляю заходи щодо поліпшення трудової дисципліни, зниження витрат робочого часу, контролюю їх виконання.

Головний державний інспектор праці в Дніпропетровській обл

с 11.2008 по 11.2012 (4 года)
Територіальної державної інспекції з питань праці у Дніпропетровській області, Днепр (Днепропетровск) (Державні організації)

Проводив перевірки з додержання законодавства з питань праці та заробітної плати на підприємствах та ведення кадрового обліку в Дніпропетровській області

Образование

Академія митної служби України,

Митної справи, Днепр (Днепропетровск)
Высшее, с 2011 по 2013 (1 год 9 месяцев)

спеціальність «Державна служба», кваліфікація магістр державної служби .

Нікопольський економічний університет

Економичний, Никополь
Высшее, с 2000 по 2005 (4 года 9 месяцев)

спеціальність «Облік і аудит», кваліфікація - спеціаліст економіст, бухгалтер, аудитор. Диплом з відзнакою.

Знания и навыки

MS Office MS Outlook 1С ЗУП База даних

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Досвід роботи:
1. 2006 – 2007р. - головний бухгалтер ПОГ «Ветеран». ( складання звітів до фондів, ведення бухгалтерського обліку, нарахування заробітної плати)
2. 2007 р. – ЗАТ «Альфа • Банк»- спеціаліст відділу забезпечення продаж споживчого кредитування.
3. 2008р. ВАТ КБ «Промекономбанк» - економіст по обслуговуванню фізичних ліц. у м. Запоріжжі (відкриття рахунків, зарплатні проекти, видача кредитів, та депозитів, робота з касовими документами.)
. 4 З 2008 року по листопад 2012 року працював головним державним інспектором праці Територіальної державної інспекції з питань праці у Дніпропетровській області.( проводив перевірки з додержання законодавства з питань праці та заробітної плати на підприємствах та ведення кадрового обліку в Дніпропетровській області)
5. 16.01.2015-25.05.2015 р. економіст - КЗ «Нікопольська станція швидкої медичної допомоги» ДОР» ( планування бюджету, розрахунки видатків по кошторису, робота з річними планами асигнувань, контроль планів закупок, розробка тарифікації заробітної плати та штатного розпису.).
6. 02.11.2015-04.03.2016 р. економіст - КП «Міські автомобільні дороги-1» НМР» ( планування бюджету, розрахунки видатків по кошторису, робота з річними планами асигнувань, контроль планів закупок, розробка тарифікації заробітної плати та штатного розпису.).
7. 09.03.2016 року – 15.04.2016р. Начальник відділу кадрів - КП «Міські автомобільні дороги-1» НМР» (своєчасне оформлення приймання, переведення і звільнення працівників ,ведення особових справ працівників , складання звітів до фондів, підбор персонала, проведення тренінгів, ведення табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни і додержання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку, розробляю заходи щодо поліпшення трудової дисципліни, зниження витрат робочого часу, контролюю їх виконання.).
8. 28.03.2017 року по 27.12.2017 року Начальник відділу кадрів ТОВ «Авангард – Інвест»
(своєчасне оформлення приймання, переведення і звільнення працівників ,ведення особових справ працівників , складання звітів до фондів, підбор персонала, проведення тренінгів, та атестації працівників, участь у розробленні кадрової політики і кадрової стратегії підприємства, ведення табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни і додержання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку..).


Знання та навички:
1.Мови: українська, російська – рідні, англійська – з словником.
2.Комп'ютер : вільне користування програмами MS Office,1.С 8.3 ЗУП, Outlook, Інернет, В2 досвід роботи з іншими програмами та базами даних.
3.Вміння працювати з великими об’ємами інформації, акуратність, вміння доводити поставлене до кінця, є можливість до понад нормованої роботи.
4.Комунікабельність, стремління до кар’єрного зросту. Маю водійське посвідчення категорії В.С з 2000року.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: