- PRO
Євгенія
Project-менеджер, асистент керівника
- Рассматривает должности:
- Project-менеджер, асистент керівника, Модератор, Менеджер з обробки замовлень
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 38 лет
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Киев, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4244376/
Опыт работы
Адміністратор офіса
с 03.2019 по наст. время
(6 лет 5 месяцев)
ТОВ "Атлас Копко Україна", Київ (Енергетика)
Рецепція, офіс-менеджмент:
Прийом вхідних дзвінків, телефаксів, поштової кореспонденції і направлення отриманої інформації відповідним співробітникам;
Організація ділових поїздок;
Організація подорожей для відвідувачів - замовлення готелів, таксі, конферец залів;
Розсилка вхідної та вихідної кореспонденції, робота з кур'єрськими службами ДХЛ, Нова пошта та ін.
Замовлення всього необхідного для забезпечення роботи офісу і контроль своєчасної доставки;
Організація зустрічей, нарад, семінарів;
Переклад документів, електронної пошти (англійська/ російська / українська);
Робота з документацією (архівація документів: збір / систематизація / зберігання і т.п.);
Корпоративна комунікація:
Організація різних маркетингових заходів (виставки, ярмарки, демонстрації продукції і т.п.)
Організація корпоративних заходів (замовлення подарунків, організація трансферу, організація проживання учасників, пропозиції по локації, наповнення програми, активностей)
Підтримка локального веб-сайту.
Корпоративний автотранспорт:
Відстеження і своєчасне оновлення баз даних по корпоративному автотранспорту, підготовка звітів по використанню корпоративного автотранспорту з визначеною періодичністю та за запитом,
Перша контактна особа для водіїв, лізингових, сервісних та інших компаній, пов'язаних з корпоративним автопарком,
Адміністрування документації, що стосується лізингу та утримання власних автомобілів (лізингові рахунки, рахунки за пальне, рахунки за ремонт тощо),
Координація діяльності лізингових та інших компаній, пов'язаних з утриманням парку корпоративного авторанспорту,
Організація роботи з постачальниками автосервіса,
Інші види діяльності, пов'язані з управлінням парком автотранспортних засобів.
Закупівлі (адміністрування та постачання):
Підбір та робота з постачальниками по закупівлям у відповідності до потреб бізнесу, порівняння витрат (зменшення витрат), якості (відповідність вимогам) і наявності сервісного обслуговування (доступність і управління ризиками).
Адміністрування процесу обробки замовлення ініціаторів запупівель, ведення повного циклу закупівель (P2P), перевірка доступності, комплектації і своєчасного постачання товарів / послуг,
Написання та підтвердження Політики щодо корпоративних закупівель,
Впровадження та забезпечення роботи процедур і процесів по закупівлям, консультування співробітників щодо закупівлі товарів і послуг.
Постійний моніторинг ринку постачальників, забезпечення співпраці з найбільш привабливими постачальниками товарів і послуг за критеріями ціна \ якість.
Організація тендерів та конкурсних заходів, оцінка пропозицій. Проведення переговорів з постачальниками за вартістю, умов оплати і строків доставки, забезпечення для компанії кращих тарифів, цін, а також якості.
Створення необхідних для бізнесу баз даних на паперових або електронних носіях (напр. База договорів). Ведення баз даних, регулярне оновлення інформації.
Ведення обліку укладених договорів.
Секретарь
с 04.2014 по 11.2017
(3 года 7 месяцев)
Текро, ТОВ, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)
Формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю
Планування, організація відряджень співробітників, складання кошторисів, робота з наказами та посвідченнями
Організація заходів,
Забеспечення життєдіяльності офіса.
Прийом і розподіл внутрішніх дзвінків і повідомлень,
Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією і внутрішніми документами.
Асистент керівника
с 01.2009 по 12.2013
(4 года 11 месяцев)
Укртур компания, Київ (Туризм)
Планування робочого дня керівника.
Виконання особистих доручень керівника компанії.
Прийом / розподіл вхідних (вихідних) дзвінків;
Організація життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів, води та ін.) робота з ПК та оргтехнікою консультування клієнтів в телефонному режимі, прийом відвідувачів
Образование
НПУ ім. М. П. Драгоманова.
Логопедія, Київ
Высшее, с 2018 по 2019 (1 месяц)
Курси підвищення кваліфікації з логопедії.
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова.
Факультет спеціальної та інклюзивної освіти., Киев
Высшее, с 2013 по 2018 (5 лет)
Кваліфікація - Дефектолог (олигофренопедагог) по роботі з дітьми дошкільного, шкільного віку, соціальний працівник реабілітаційних центрів, логопед, вихователь.
Дополнительное образование и сертификаты
Курси англійської мови Speak Up
2013-2015 рр.
Навчальний центр "Терра"
2009 (6міс.)
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- Користувач ПК
- MS Office
- Користувач Internet
- Windows
- Хороші навики комунікації; налаштованість на результат; здатна
Знание языков
Английский — средний
Другие резюме этого кандидата
30 000 грн
Киев, Удаленно
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
Образование: 01.2013 - 01.2018: Institute of Correctional Pedagogy and Inclusive Education. (National Pedagogical Dragomanov University, Київ). Elementary school teacher, educator, social worker...
Похожие кандидаты
-
Адміністратор, помічник керівника
Одесса, Другие страны, Удаленно -
Помічник Project-менеджера
Киев -
Помічник керівника
Удаленно -
Project-менеджер
Киев -
Менеджер з адміністративної діяльності, асистент, помічник
47000 грн, Киев -
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Киев