Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 апреля 2024 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/4251639

Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів

Занятость:
Полная занятость.
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів

с 10.2019 по 05.2023 (3 года 7 месяцев)
ТОВ "ЕНЕРГО-СИЛА ГРУП", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Виконувані обов'язки на зазначеній посаді:
- прийняття працівників (формування особових справ працівників, накази про прийняття, подання звіту про прийнняття через M.E.Doc);
- звільнення та переведення працівників;
- формування графіку відпусток, облік відпусток;
- заповнення та облік трудових книжок;
- ведення карток П-2;
- створення штатного розпису та внесення змін до нього;
- подання статистичної звітності 1 ПВ, звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів 10-ПІ;
- оформлення листків непрацездатності та протоколів комісії із соціального страхування на підприємстві;
- створення посадових інструкцій;
- пошук персоналу, проведення співбесід (вакансії юрисконсульта, інженера з охорони праці, інженера з проектно-кошторисної роботи, начальника будівельної дільниці, менеджера з адміністративної діяльності, машиніста екскаватора одноковшового, електромонтера з обслуговування електроустаткування електросианцій, інженера ВТВ, менеджера з оренди спецтехніки),
- надання довідок, характеристик працівникам;
- консультація працівників з питань трудового права;
- в рамках участі у тендерних торгах підготовка необхідної інформації щодо наявності кадрів та підтверджуючої інформації про наявність кадрів;
- постійна взаємодія з керівниками структурних підрозділів (начальниками будівельних дільниць, енергетиками сонячних електростанцій, інженером з охорони праці) щодо працівників та змін у виробничому процесі підприємства;
- здійснення кадрового обліку через 1С УТП та Exel;
- відстеження змін у трудовому законодавстві та вчасне реагування на зміни.

Помічник юриста

с 05.2019 по 09.2019 (4 месяца)
ТОВ "ТД"КАРГЕС", Київ (Оптова торгівля паливом)

1) Участь у роботі з укладання господарських договорів (дог. поставки нафтопродуктів, дог. перевезення нафтопродуктів, дог. оренди та ін.), підготовка висновків та зауважень щодо юридичної обгрунтованості.

2) Реєстрація договорів в 1С, контроль за наявністю підписаних контрагентами примірників договорів.

3) Відстеження змін у законодавстві в сфері обігу пального. Отримання ліцензії на право оптової торгівлі.

4) Кадровий облік на підприємстві (ведення особових справ працівників, трудових книжок, облік відпусток, накази), пошук персоналу.

5) Написання листів, претензій, запитів, заперечень до органів ДФС під керівництвом юрисконсульта підприємства.

Менеджер (управитель) адміністративної діяльності, відповідальний за ведення кадрів.

с 08.2018 по 04.2019 (8 месяцев)
ТОВ "АРТ БУД СЕРВІС", Київ (Будівельна компанія спеціалізується на професійному управлінні будівельними проектами різного призначення і складності)

1) Ведення кадрового обліку працівників на підприємстві в повному обсязі самостійно згідно трудового законодавства України (штат 100 працівників):
- прийняття, звільнення, переведення працівників, формування особових справ;
- створення наказів про прийняття, звільнення, переведення, про зміни до штатного розпису, про відрядження працівників;
- ведення табелю обліку робочого часу працівників;
- організація процесу отримання банківських карток працівниками;
- складання та облік договорів про матеріальну відповідальність з матеріально відповідальними особами.
- робота в програмі 1С кадри.
- актуалізація особових справ з урахуванням змін у трудовому законодавстві України;
2) Ведення ділової кореспонденції (реєстрація і обробка вхідної і вихідної кореспонденції), організація документообігу офісу, ділове листування).

Помічник керівника

с 12.2017 по 07.2018 (7 месяцев)
ТОВ "Укртанзв'язок", Київ (Розробка і впровадження автоматизованих систем)

1) прийом, реєстрація і розподіл вхідної і вихідної кореспонденції,
2) організація життєдіяльності офісу,
3) підготовка листів, запитів до державних органів,
4) переклад текстів з російської на українську мову,
5) створення комерційних пропозицій,
6) ін. доручення.

Провідний юрист відділу проблем господарсько-правового забезпечення економічної безпеки держави

с 01.2016 по 04.2016 (3 месяца)
Інститут економіко-правових досліджень НАН України, Київ (провідна установа Національної академії наук України з проблем правового забезпечення розвитку економіки)

1) технічне виконання документації (накази, розпорядження, звіти).
2) участь у розробці наукових тем, написання тезисів та статей).

Заступник начальника фінансово-інвестиційного відділу

с 05.2015 по 12.2017 (2 года 7 месяцев)
ТОВ «Всеукраїнська управляюча компанія», Київ (Компанія з управління активами)

1. Повне ведення діяльності пайових венчурних фондів недиверсифікованого виду закритого типу (4 фонди):
1) звітність в спеціальних програмах Української Асоціації Інвестиційного Бізнесу (УАІБ) та Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (НКЦПФР), (щоденна, місячна, квартальна, річна);
2) відкриття/закриття поточних рахунків, робота с клієнт-банком;
3) відкриття/закриття рахунків у цінних паперах, рахунків в Національному депозитарії України (НДУ).
4) укладання договорів купівлі-продажу цінних паперів, договорів позик + нарахування на них відсотків, депозитні договори;
5) розміщення/викуп інвестиційних сертифікатів;
6) контроль договорів купівлі-продажу корпоративних прав;
7) закриття старих фондів - робота спільна з юристами КУА;
8) вивчення, контроль нормативної (законодавчої) бази, пов’язаної із діяльністю ПВІФ, НПФ, КУА;
9) робота в 1С.
2. Складання управлінського фінансового звіту КУА для керівника (місячний, квартальний, річний).

Лаборант 1 категорії відділу проблем господарсько-правового забезпечення економічної безпеки держави. Також за внутрішнім суміщенням займала посаду інспектора відділу кадрів

с 07.2010 по 01.2015 (4 года 6 месяцев)
Інститут економіко-правових досліджень НАН України, Київ (провідна установа Національної академії наук України з проблем правового забезпечення розвитку економіки)

1) підготовка звітності результатів наукової діяльності відділу для головного звіту до НАН України;
2) ведення табелю обліку робочого часу співробітників відділу;
3) переклад текстів із російської мови на українську;
4) пошук та підбір наукового матеріалу для розробки наукових тем відділу.
Також за внутрішнім суміщенням займала посаду інспектора відділу кадрів (штат 70 працівників)

Образование

Донецький державний університет управління

Права та соціального управління. Правознавство., Маріуполь
Высшее, с 2010 по 2017 (6 лет 5 месяцев)

2010-2015 рр. Донецький державний університет управління, м. Донецьк,
кваліфікація бакалавр, спеціальність «Правознавство».
2015-2017 рр. Донецький державний університет управління, м. Маріуполь, кваліфікація магістр, спеціальність «Правознавство».

Донбаська державна машинобудівна академія

Факультет інженерної механіки, спеціальність інженер-механік по металургійному обладнанню, Краматорськ
Высшее, с 2003 по 2008 (4 года 9 месяцев)

2003-2007 рр. кваліфікація бакалавр.
2007-2008 рр. кваліфікація спеціаліст.

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office MS Outlook 1С ЗУП 1С УТП

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: