- PRO
Ольга
HRD, 60 000 грн
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 34 года
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4334601/
Опыт работы
HRG
с 06.2019 по наст. время
(6 лет 2 месяца)
Багатопрофільний холдинг з кадровою агенцією, Київ (Сільське господарство, агробізнес)
Повний цикл підбору, адаптації та управління персоналом
•Підбір персоналу рівня мідл- та топ- менеджменту: (опрацювання заявки з наймаючим менеджером, розробка тестового завдання, пошук кандидатів (на джоб сайтах, в профільних чатах, соціальних мережах, через ВНЗи та сарафанне радіо, хедхантінг), проведення структурованих співбесід і оцінки кандидатів, перевірка рекомендацій, підготовка джоб оферу і ведення кандидата в процесі звільнення з попереднього місця роботи, організація підготовки виходу кандидата на роботу, супровід в процесі адаптації)
•Управління кадровою політикою (зниження плинності кадрів, зустрічі 1:1, управління конфліктами та фасилітація нарад, розробка KPI, оптимізація і систематизація бізнес процесів).
Керівник відділу АЗК та громадського харчування
с 12.2014 по 02.2018
(3 года 2 месяца)
Мережа АЗС, Мінськ (Автобізнес та автосервіс)
Організація роботи 11 АЗС, 5 кафе, 4 піцерій, кондитерського та хлібобулочного виробництва (загальна кількість працівників близько 600 чол.)
Робота з персоналом була однією із зон моєї відповідальності. До проведення мною реформи в системі рекрутингу, персонал набирався хаотично, централізовано (без врахування потреб і болей на місцях), були повністю відсутні програми по адаптації, оцінки, навчання і підвищеннюя кваліфікації. За три роки вдалось реалізувати:
•Розроблена єдина система пошуку і відбору персоналу відповідно до моделей компетенцій і задач бізнесу. Проведено навчання всіх керівників підрозділів для самостійного пошуку.
•Розроблена і впроваджена «книга новачка» в якій прописані детально всі інструкції по кожній посаді (від інструкції як відкривати касу, до інструкції як себе поводити в випадку пожежі, маски-шоу і т.д).
•Розроблена і впроваджена система оцінки (яка дозволяла виявляти людей які не відповідають задачам бізнесу, а також знаходити зірочок яких можна навчати для формування кадрового резерву), постійного внутрішнього навчання і обміну досвідом між підрозділами.
•Розширені канали пошуку кандидатів (заключені договори на стажування студентів з ВНЗ), створений резерв кандидатів і система внутрішньої міграції (ми розуміли кого з наявних працівників ми поставимо на посаду співробітника що звільняється, і відкривали вакансію на посаду тієї людини що йшла на внутрішнє переміщення).
•Сформували імідж для молоді що працювати в UC це модно (знімали трендові ролики з працівниками для соц.мереж, робили змагання, квести, дні відкритих дверей, запрошували наших колишніх працівників які після роботи в нас вже працювали в відомих ресторанах проводити майстер-класи, тощо). Всі ці заходи посилили відчуття корпоративного духу. За два роки ми досягли результату коли кожен 7 новий працівник був приведений своїм другом, що в нас працює. Також, відчуття корпоративного духу дозволило різним торговельним точкам в разі гострої потреби чи сезонності обмінюватись персоналом .
•Сформована прозора й зрозуміла система KPI для фронт- і для бек- офісу.
•Введена практика щорічних стратегічних сесій (яка прижилась і до зараз).
Асистент керівника з функцією HR
с 06.2011 по 12.2014
(3 года 6 месяцев)
Різні компанії, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
З 2011 року я працювала на посадах помічника керівника з функцією HR в різних компаніях. Я підбирала людей в аптеки, ресторани і медичні центри. Одним з моїх найскладніших кейсів був запуск ресторану в Херсоні, де вимога замовника була привезти в Херсон шеф-кухаря з конкретного київського ресторану. Складністю було те, що шеф-кухар працював в Київському ресторані 7 років, мав дуже велику лояльність до нього. Мав квартиру в Києві і слухати не хотів про переїзд до Херсону. Фінансова мотивація яку ми могли йому запропонувати також була швидше кроком назад, а ніж мотивацією. Але за місяць перемовин мені вдалося продати йому нашу компанію і можливості розвитку в ній.
Образование
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Клінічна та реабілітаційна психологія, Івано-Франківськ
Высшее, с 2023 по 2024 (1 год)
Працюючи у сфері відбору та адаптації персоналу, я відчула глибоку зацікавленість у психологічних процесах, які відбуваються в людині під час її входження в нову команду та адаптації до нового середовища. Мені стало цікаво, які внутрішні бар'єри та конфлікти можуть заважати працівникам повноцінно інтегруватися в колектив, як можна допомогти їм подолати ці труднощі, та як оптимізувати процес адаптації.
Державний економіко-технологічний університет транспорту
Економіка і менеджмент, Киев
Высшее, с 2006 по 2011 (5 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
Full Stack Recruiter в Mike Pritula Academy
2023
«Харківський університетський консорціум» та ГО «Спілка ветеранів АТО» – «Державна політика щодо підтримки та захисту ветеранів
(2024) – 60 академічних годин
Знания и навыки
- Психодіагностика
- Проведення тренінгів
- Хедхантинг
- Розробка мотиваційних профілів
- Сорсинг
- Проведення співбесід
- Підбір керівного персоналу
- Онбординг персоналу
Знание языков
- Английский — средний
- Французский — начинающий
Дополнительная информация
Загальний досвід у підборі, управлінні та навчанні персоналу більше 10 років. Підбирала кадри різного рівня:
- сервісний та виробничий персонал більше 300 осіб
- керівництво середньої ланки більше 50 осіб
- топ менеджмент понад 20 осіб
Моя ключова мета – забезпечити компанії успіх за допомогою комплексного підходу до управління персоналом, заснованого на аналітиці та даних, через факти, а не інтуїцію. У всіх своїх проєктах я завжди відстоюю інтереси власників і керуюся їхніми бізнес-цілями, розробляючи HR-стратегії, які не тільки підтримують команду, але й сприяють зростанню компанії.
Професійні компетенції:
- Вміння вести переговори та відстоювати інтереси роботодавця.
- Глибоко розумію бізнес-процеси компанії та підбираю спеціаліста з орієнтацією на необхідний функціонал та психологічний портрет.
- Розробила авторські методики боротьби зі стресом та професійним вигоранням співробітників.
Хоббі: фігурне катання і квіз-ігри. Волонтер-психолог для військових і ветеранів.
https://militarypsychologist.wixsite.com/olys
В зв'язку зі знаходженням закордоном прошу тримати зі мною зв'язок через месенджери.
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Удаленно
Высшее образование · Неполная занятость
- Консультант з ментального здоров’я та кар’єри для ветеранів,, Волонтерська діяльність, 6 лет
- Бізнес-ассистент власника, Talent Acquisition Partner, Агрокомпанія, 6 лет 1 месяц
- PRO
60 000 грн
Удаленно
Высшее образование · Полная занятость
- Бізнес-асистент, Багатопрофільний холдинг з кадровою агенцією, 6 лет 2 месяца
- Бізнес-асистент, Група компаній (Мінськ, РБ), 3 года 1 месяц
Похожие кандидаты
-
HR-керівник
Удаленно -
HR-керівник
Удаленно -
Head of HR, HR Business Partner
Удаленно, Киев -
HR-керівник
25000 грн, Удаленно, Киев , еще 2 города -
Управляючий (HR)
40000 грн, Удаленно, Тернополь -
HR-менеджер, HRD
25000 грн, Удаленно