Ольга
Адміністратор салону краси, офісу, секретар
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 27 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4339827
Опыт работы
Секретар, Начальник відділу закупівель, Фахівець з організації діловодства
с 04.2018 по 04.2022
(4 года)
КП УЗН Солом'янського району, Київ (Благоустрій міста)
Секретар КП УЗН Солом'янського району у період з квітня 2018 - травень 2019
Основні обов'язки посади секретаря:
1) Приймання вхідних дзвінків та здійснення вихідних інформаційних дзвінків.
2) Ведення системи електронного документообігу «АСКОД», в частині прийняття
вхідної документації. Реєстрація вхідної, вихідної документації та поштової
кореспонденції, направлення її у структурні підрозділи.
3) Ведення обліку отриманої і відправленої документації та поштової кореспонденції.
4) Організація графіку приймання відвідувачів керівником, сприяння оперативності
розгляду прохань і пропозицій працівників.
Начальник відділу з проведення тендерних закупівель КП УЗН Солом'янського району у період з травня 2019 - липень 2020
Основні обов'язки:
1) Організація роботи відділу;
2) Проведення тендерних закупівель;
3) Заключення договорів, додаткових угод, оприлюднення інформації4
4) Робота в системі Прозорро;
5) Замовлення товару, перевірка та оформлення накладних;
6) Контроль залишків за договорами;
7) Замовлення бюджетних коштів:
8) контроль за використанням бюджетних коштів.
Фахівець з організації діловодства КП УЗН Солом'янського району
липень 2020 - квітень 2022
Основні обов'язки:
1) Забезпечувати відправку в системі електронного документообігу листів вихідної
кореспонденції, які підписані (електронним цифровим підписом) директором
підприємства, першим заступником директора, заступниками директора.
2) Забезпечувати закриття у системі електронного документообігу контрольних
документів.
3) Перевіряти отримання кореспондентами в системі електронного документообігу,
відправлених листів, та в разі їх відхилення ‑ з’ясовує причини повернення, їх усунення
та здійснює повторну відправку.
4) Готувати проекти відповідей на доручення, листи.
5) Забезпечувати належне зберігання всіх документів підприємства
Адміністратор
с 06.2017 по 04.2018
(10 месяцев)
ТОВ "Неомедік", Київ (Центр УЗД)
Основні обов'язки даної посади у ТОВ "Неомедік" (центр УЗД):
1) запис клієнтів ;
2) розрахунок клієнтів;
3) забезпечення організації всіма необхідними матеріалами для успішної роботи;
4) нарахування заробітної плати лікарям у відповідній системі та передача всієї
необхідної документації бухгалтеру;
Лаборант
с 09.2015 по 06.2017
(1 год 9 месяцев)
ДУІТ, Киев (Освіта, наука)
Образование
ДУІТ
Облік і оподаткування, Київ
Высшее, с 2014 по 2019 (5 лет)
Диплом магістра з відзнакою за спеціальнітю "Облік і оподаткування"
Дополнительная информация
-Швидко навчаюсь новому за наявності компетентного наставника;
-Бажання працювати у злагодженому колективі.
Похожие кандидаты
Адміністратор салону краси, офіс-менеджер
30000 грн, Киев
Менеджер з адміністративної діяльності, помічник керівника, адміністратор офіса
26000 грн, Киев
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Киев
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Киев
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, магазину, салону
Киев, Удаленно