- PRO
Олена
Адміністратор мед. центру, салону краси, магазину, менеджер по роботі з клієнтами, з підбору персоналу
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 51 год
- Город:
- Одесса
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4359057/
Опыт работы
Оператор ПЦС та відеоспостереження
с 08.2021 по 03.2022
(7 месяцев)
АБ - ГЕПАРД НДСО, Одеса (Охорона, безпека, оборона)
Оператор ПЦС та оператор відео спостереження.
* Ведеться добовий журнал обліку роботи системи відеоспостереження.
* Негайно повідомляти старшого зміни і керівництво про всі помічені підозрілі події, дії.
* Не відволікаючись, спостерігати за виділеними для спостереження приміщеннями, об'єктами.
* Знати місця встановлення відеокамер в об'єктах спостереження відповідно до схем та таблиць.
Оператор ПЦС
с 01.2020 по 12.2020
(11 месяцев)
ТОВ - "ОХОРОНІ ТЕХНОЛОГІЇ +", Одеса (Охорона, безпека, оборона)
* Прийом та обробка інформації про постановку об'єкта під охорону.
* Виконання обов'язків відповідно до встановленої інструкції.
* Заповнення журналу прийому та здавання зміни.
* Контроль за справністю диспетчерського пульта та двостороннього зв'язку.
* Обробка інформації про порушення цілісності систем сигналізації заблокованих об'єктів (квартир), підключених до систем передачі сповіщень.
* Доведення тривожної інформації групам затримання, черговим частинам ОВС та пожежної охорони.
* Забезпечення збору та узагальнення інформації щодо помилкових спрацьовувань, несправностей технічних засобів охорони, не взяття об'єктів (квартир) під охорону в пульт централізованої охорони за зміну.
* При заступленні на чергування прийняття за описом документації, зброї та спецзасобів, ключів від квартир (об'єктів), що охороняються.
* Здійснення періодичної (не менше п'яти разів протягом зміни) звіряння відповідності стану охорони об'єктів (квартир) записам у контрольному аркуші.
* Ведення відповідно до інструкцій контрольних листів та іншої необхідної документації.
Менеджер з роботи з клієнтами абон. відділу, юр. відділу, оператор ПЦС.
с 12.2018 по 11.2019
(11 месяцев)
АБ ОПП-ЮГ, Одеса (Охорона, безпека, оборона)
* Складання рахунків та актів за договорами клієнтів, безготівковий розрахунок;
* Відправлення та отримання документів: електронною поштою, Нова пошта, Укр. пошта;
* Збір необхідних документів та оформлення договорів із клієнтом щодо забезпечення охорони об'єкта (квартири, будинки, офісу, магазину, школи, дитячого садка, музею тощо);
* Складання та оформлення актів первинного обстеження та інших документів договірного характеру;
* робота з переоформлення договорів;
* Робота з клієнтами у телефонному режимі;
* Завести об'єкт на пульт, прописати дані на клієнта по об'єкту;
* Навички та знання:
- принцип роботи ПЦС;
- Правила побудови систем безпеки на об'єктах;
- норм та правил складання актів первинного обстеження об'єктів;
* Складання актів первинного обстеження об'єктів прийнятих на ПЦС;
* Внесення пропозиції щодо покращення якості послуг охорони;
* Спільно з технічним відділом проводити складання комерційних пропозицій або кошторисів з обладнання об'єктів засобами ОПС.
Офіс менеджер
с 03.2016 по 08.2017
(1 год 5 месяцев)
ТОВ "Рембудстар", Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
* Пошук потенційних клієнтів;
* Ведення комерційних переговорів із клієнтами;
* Прийом та обробка замовлень клієнтів, оформлення необхідних документів;
* Погодити замовлення з клієнтом відповідно до його потреб та наявності асортименту, що надається компанією;
* Реалізація проектів, пов'язаних з діяльністю відділу продажу;
* Ведення клієнтської бази;
* Контроль продажів об'єктів клієнтам;
* контроль своєчасної оплати покупцями квартири за укладеними договорами;
* Зустріч відвідувачів офісу;
* Прийом дзвінків, реєстрація кореспонденції;
* Постачання співробітників офісу всім необхідним для їх роботи;
* Контроль витрат на офісні потреби;
* Контроль роботи співробітників, порядок в офісі.
Реєстратор
с 02.2015 по 04.2015
(2 месяца)
КУ "ЦПМСП № 4", Одеса (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
* Зустріч пацієнтів;
* Реєстрація хворих, які звернулися до закладу охорони здоров'я за медичною допомогою;
* Ведення та зберігання медичних карт;
* Надання інформації з питань прийому пацієнтів безпосередньо, або за телефоном;
* Видавати хворим талони на прийом до лікаря;
* Запис заявки по телефону;
* Оформлення паспортних даних лікарняних листів та довідок;
* Виклик лікаря додому;
* Вирішення конфліктних, а також нестандартних ситуацій.
Менеджер з продажу;
с 03.2013 по 11.2014
(1 год 8 месяцев)
ТЦ «Мега Дім» (меблі та інтер'єр), Одеса (Роздрібна торгівля)
* Знання техніки продажів;
* Навички прямих продажів;
* Вміння вести переговори;
* Телефонні переговори, прийом та обробка замовлень;
* Ведення та розширення клієнтської бази;
* Консультування та надання клієнтам інформації про умови продажу та асортимент продукції компанії;
* Робота на виставках, презентація продукції;
* Навички оформлення вітрин, торгового залу.
Адміністратор
с 08.2007 по 02.2009
(1 год 6 месяцев)
Магазин взуття "Alex Bell", Одеса (Роздрібна торгівля)
* Прийом персоналу на роботу, навчання навичкам роботи, спілкування з клієнтами, прийом товару, товарознавство, переоблік;
* Ведення документації магазину;
* Організація та управління ефективною роботою персоналу;
* Виконання у разі потреби обов'язків будь-якого співробітника магазину;
* Взаємодія та вирішення поточних питань з орендодавцями;
* Забезпечення встановленого режиму роботи магазину;
* Контроль асортименту та якості товару, пропонованих покупцям, внесення пропозицій щодо асортименту магазину;
* Ведення касової дисципліни;
* Відкриття та закриття магазину, постанова під охорону.
Образование
СибМГУ (Сибірський медичний державний університет)
Клінічної психології, психотерапії та соціальної роботи., Томськ
Неоконченное высшее, с 1990 по 1992 (2 года)
Дополнительное образование и сертификаты
«Одеський Дім науки та техніки Спілки НДВ» курси «Основи міжнародного діловодства з підготовки секретарів-референтів»
1993, 1.5 місяця
Курси професійного макіяжу (Візажист)
2005, 1.5 месяца
Консультант з косметики Mary Kay
2005 - 2007
Консультант продукції Amway
2013 - 2018
Автошкола - Одеський обласний спортивно-технічний клуб ТСОУ
2012, 2 месяца
Навчальний центр "Lustdotf" курс депіляції (віск, шугарінг)
2022, месяц
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- Adobe Photoshop
- Користувач Internet
- Міні АТС
- Адаптивність
- Здатність до навчання
Знание языков
- Русский — свободно
- Украинский — продвинутый
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
* З 2012 року - посвідчення водія категорії "В"
*Адміністратор
Ресторан "Анталія 2" літній сезон - 2007 рік
*Секретар-діловод (Управління збуту відділ маркетингу) "Індустріально - метизна спілка" при заводі "Стальканат"- 2005 р.
*Секретар – референт банк ФЕБ
- 2004 - 2005 р.р.
* Адміністратор медичного центру "Прана" - 2002 - 2003 р.р.
* Особисті якості:
Комунікабельність, ініціативність, цілеспрямованість, відповідальність, стресостійкість, організаторські здібності, здатність самостійно приймати рішення, вміння вести переговори, прагнення навчатися нового, вміння працювати в колективі, відсутність шкідливих звичок.
Похожие кандидаты
-
HR-менеджер по подбору персонала, продавец-консультант, администратор зала
20000 грн, Одесса -
Адміністратор стоматологічної клініки, медцентру, медичний реєстратор, менеджер
12000 грн, Одесса -
Керівник, адміністратор салона краси, SPA, медичного центру
Одесса -
Администратор магазина, салона красоты, стоматологии, клиники
35000 грн, Одесса -
Менеджер по персоналу, работе с клиентами, администратор
35000 грн, Одесса