Алена
Администратор студии красоты, менеджер по работе с клиентами, 10 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 28 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4416182
Знания и навыки
Дополнительная информация
Шелест Олена Олександрівна
Дата народження: 19.10.1995 року ( 22 років)
Адреса: м. Київ, бул. Лесі Українки 15, кв.36 (Печерський р-н)
Тел. моб. [
E-mail: [
Не заміжня, дітей не маю.
Мета: отримання керівної посади в українській або міжнародній компанії.
Досвід роботи:
Липень 2016 р. – по цей час. Keratin Academy by Roman Danylenko.
Посада: Бренд-менеджер
Функціональні обов’язки:
• Розробка маркетингової стратегії компанії;
• Проведення маркетингових досліджень;
• Пошук нових ринків збуту, визначення цільових споживачів для пропозиції продукту;
• Налагодження процесів взаємодії з постачальниками;
• Організація та проведення програм лояльності для постійних клієнтів, особиста робота з VIP клієнтами компанії;
• Організація та проведення місцевих та виїзних тренінгів та семінарів по косметиці;
• Проведення рекламних кампаній, презентацій, інших PR-акцій;
• Організація участі компанії у цільових виставках, презентація компанії на виставках;
• Відстеження цінової політики і попит на бренди конкурентів;
• Розробка стратегії просування брендів, розрахунок можливих ризиків та підготовка пропозицій щодо їх мінімізації.
• Ведення бюджету компанії.
Червень 2015 р. – липень 2016р. – компанія «Dessange Group».
2015-2016 рр. Посада – адміністратор салону краси «Camille Albane»
Функціональні обов’язки:
• Прийом дзвінків,
• Надання консультацій клієнтам ,
• Прийом відвідувачів,
• Розрахунок клієнтів,
• Здійснення попередніх записів відвідувачів,
• Контроль за порядком в салоні,
• Ведення щоденної звітної,
• Здійснювала замовлення та закупки товару, необхідного для роботи салону та майстрів,
• Координація роботи персоналу.
Грудень 2013 - червень 2015 рр. – « L’Kafa Group».
Посада – адміністратор ресторану.
Функціональні обов’язки:
• зустріч відвідувачів;
• підтримання комфорту і приємної атмосфери для гостей в залі;
• управління персоналом (навчання новачків, складання графіків роботи, мотивація співробітників, контроль робочого процесу);
• робота з документацією, звіти, інвентаризації;
• вирішення конфліктних ситуацій.
Освіта
Період навчання: 2011– 2016рр.
Навчальний заклад: Київський університет туризму, економіки та права
Спеціальність: Менеджмент та міжнародна економічна діяльність
Професійні навики:
Впевнений користувач ПК (Microsoft Office, “1С, Internet);
Особисті якості:
• Висока стійкість до стресів;
• Відповідальність;
• Старанність;
• Акуратність;
• Пунктуальність;
• Комунікабельність;
• Схильність до самоосвіти;
• Ініціативність;
• Вміння працювати в команді, вміння вести за собою команду;
• Вміння досягати поставлених цілей;
• Впевненість в собі.
Другие резюме этого кандидата
15 000 грн
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Администратор , управляючий, ZimaStyle, 8 месяцев
Похожие кандидаты
Офіс-менеджер, менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор
20000 грн, Киев
Адміністратор салону краси, керуючий магазином, менеджер по роботі з клієнтами
35000 грн, Киев
Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор
22000 грн, Киев
Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор, заступник керуючого
Киев
Администратор, менеджер по работе с клиентами
18000 грн, Киев
Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор, оператор кол-центру
20000 грн, Киев