Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Юлія

Директор з персоналу

Рассматривает должности:
Директор з персоналу, Виконавчий директор, HR generalist
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
46 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор департаменту персоналу

с 03.2023 по наст. время (2 года 5 месяцев)
ТДВ «Альянс Україна», Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Загальне управління та безпосереднє виконання функцій Департаменту персоналу Компанії,
• Забезпечення вчасного та відповідного підбору персоналу,
• Забезпечення та виконання вчасного та коректного кадрового діловодства (у відповідності до законодавства України та вимог Allianz Group),
• Комунікація з державними органами за відповідними питаннями,
• Ведення аналітики поточного стану ринку праці, розробка методів реагування на відповідні зміни,
• Розробка та підтримання систем заохочення співробітників Компанії,
•Забезпечення відповідності політик та процедур Компанії вимогам, стандартам і правилам Allianz Group (включно із відповідною корпоративною звітністю).

Операційний директор

с 01.2021 по 12.2022 (1 год 11 месяцев)
ТОВ «Карбон Інвест», Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

• Оперативне керування Компанією
• Проведення переговорів з партнерами та клієнтами
• Реалізація стратегічних цілей компанії та ключових показників розвитку.
• Активна участь у підвищенні рентабельності бізнесу.
• Підвищення конкурентоспроможності та прибутковості компанії.
• Планування та бюджетування діяльності, аналітика.
• Проведення заходів, спрямованих на збільшення продажів
• Участь у тендерах (держ.закупівлі)

Директор

с 06.2016 по 06.2021 (5 лет)
ТОВ «Аграріан Фуд Технолоджиз Продакшн», Київ (Харчова промисловість)

• Оперативне управління Компанією
• Здійснення контролю за виконанням внутрішніх регламентів, інструкцій та технологій усіма співробітниками компанії. Сюди входять планування та звітність, робота із завданнями, проектами, регламентами тощо.
• Проведення переговорів з партнерами та клієнтами
• Реализація стратегичних цілей Компанії та ключовых показників з розвитку.
• Активна участь у підвищенні рентабельності бізнесу.
• Підвищення конкурентоспроможності та прибутковості підприємства.
• Планування та бюджетування діяльності, аналітика.
• Вибудовування ефективної системи планування для всієї команди
• Проведення заходів, спрямованих на збільшення продажу
• Курування всіх процесів виробництва (два заводи)
• Повний супровід експортного продажу продукції Компанії

Директор по персоналу

с 05.2015 по 06.2016 (1 год 1 месяц)
Концерн Bears Food Ingredients, Київ (Харчова промисловість)

• Регламентації бізнес-процесів у сфері управління персоналом (підбір, адаптація, мотивація, оцінка, навчання тощо).
• Забезпечення дотримання політики Компанії у сфері підбору та адаптації персоналу; контроль якісного та своєчасного закриття вакансій.
• Вибір оптимальних джерел пошуку кандидатів на різні вакансії.
• Самостійний пошук кандидатів на ключові позиції.
• Організація ефективної комунікації із внутрішнім замовником.
• Взаємодія з рекрутинговими компаніями, ЗМІ, Інтернет-ресурсами.
• Ведення кадрового діловодства (прийом, звільнення, відпустки, переклад, службові розслідування тощо), автоматизація кадрового діловодства
• Організація та контроль адаптаційних заходів: проведення адаптаційних семінарів, дотримання внутрішніх процедур з адаптації.
• Планування бюджету на подбір та адаптацію.
• Збір та надання якісної та своєчасної звітності, моніторинг ринку праці.
• Навчання персоналу (як внутрішнє, так і зовнішнє).
• Формування кадрового резерву Компанії.
• Формування посадових інструкцій працівників підприємств, положень про підрозділи, тощо
• Участь у організації виробничо-господарської діяльності підприємства, фінансових та трудових витрат, мобілізації резервів виробництва.
• Контроль чисельності працівників підприємства. Оптимізація організаційної структури та штатної чисельності Групи Компаній. Формування штатного розкладу та аналіз ФОП.
• Розробка процесу взаємодії Служби персоналу з іншими підрозділами Підприємств.
•Звітність засновникам компанії.

Директор по персоналу

с 08.2013 по 11.2014 (1 год 3 месяца)
КП «Міжнародный аэропорт Донецьк імені С.С. Прокоф’єва», Донецьк (Транспорт, логістика)

•Керівництво департаментом управління персоналом (штат 2000 працівників)
• Автоматизація кадрового діловодства.
• Контроль за веденням кадрового діловодства (прийом, звільнення, відпустки, переклад, службові розслідування тощо)
• Побудова системи та автоматизація обліку робочого часу працівників підприємства.
• Розроблено та впроваджено: Порядок кадрового діловодства, Положення про пошук та підбір персоналу, Положення про прийом та звільнення працівників, Порядок оформлення залучення співробітників до роботи у вихідні та святкові дні, Положення про мотивацію персоналу, Політика навчання персоналу.
• Розроблено Кодекс корпоративної етики.
• Розроблено систему ефективних внутрішніх комунікацій (інфодошки, корпоративну газету тощо).
• Навчання персоналу (як внутрішнє, так і зовнішнє).
• Пошук та підбір персоналу, проведення співбесід (топ-менеджмент).
• Приведення штатної та тарифної сітки Підприємства нормам та вимогам Класифікатора професій та Регіональної/Галузевої угод.
• Формування кадрового резерву Компанії.
• Формування посадових інструкцій працівників підприємства.
• Контроль чисельності працівників підприємства.
• Розробка процесу взаємодії Служби персоналу з іншими підрозділами Підприємства.
• Підготовка та надання звітності як внутрішньої, так і зовнішньої (центр зайнятості, статистика, фонд соціального страхування).
• Аналіз ФОП.

Начальник відділу персоналу

с 01.2013 по 11.2014 (1 год 10 месяцев)
ТОВ "КОМПАНІЯ «ДОНБАСШАХТОБУД", Донецьк (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Організація HR відділу із нуля.
• Аудит та автоматизація кадрового діловодства.
• Контроль за веденням кадрового діловодства (прийом, звільнення, трудові договори, відпустки, табельний облік робочого часу тощо).
• Розробка, впровадження бізнес-процесів з пошуку та відбору персоналу.
• Розробка процесу взаємодії Служби персоналу з іншими підрозділами Компанії.
• Оцінка персоналу.
• Формування кадрового резерву Компанії.
• Контроль табельного обліку робочого дня.
• Формування штатного розкладу та контроль чисельності співробітників підприємства.

Начальник відділу персоналу

с 09.2011 по 05.2012 (8 месяцев)
ТОВ "АЛЬТКОМ ГРУП", Донецьк (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Кадрове діловодство (прийом, звільнення, трудові договори, відпустки, табельний облік робочого часу тощо).
• Впровадження бізнес процесів із прийому та звільнення персоналу.
• Підготовка документів та супровід процесу отримання іноземними громадянами дозволу на працевлаштування в Україні.
• Формування штатного розкладу та контроль чисельності співробітників підприємства.
• Аналіз ФОП.

Директор по персоналу

с 09.2010 по 04.2011 (7 месяцев)
ТОВ "КОЛБИКО", Донецьк (Харчова промисловість)

• Керівництво HR Службою
• Автоматизація процесу кадрового діловодства. Контроль за веденням кадрового діловодства (прийом, звільнення, договори, відпустки, табельний облік робочого часу тощо).
• Розробка, впровадження бізнес процесів з пошуку та прийому персоналу, навчання, оцінки.
• Розробка процесу взаємодії Служби персоналу з іншими підрозділами Компанії.
• Пошук та підбір персоналу, проведення співбесід (рядовий персонал, менеджмент середньої ланки, топ-менеджмент).
• Розробка посадових інструкцій.
• Аналіз ринку праці. Формування кадрового резерву Компанії. Оцінка персоналу
• Формування штатного розкладу та контроль чисельності співробітників підприємства.
• Аналіз ФОП. Бюджетування витрат за персонал.

Директор по персоналу

с 03.2007 по 08.2009 (2 года 5 месяцев)
ПО "Донкредит", Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

• Організація HR служби з нуля.
• Аудит та автоматизація кадрового діловодства.
• Контроль за веденням кадрового діловодства (прийом, звільнення, договори, відпустки, табельний облік робочого часу тощо).
• Розробка, впровадження бізнес-процесів з пошуку та прийому персоналу, навчання, оцінки.
• Розробка процесу взаємодії Служби персоналу з іншими підрозділами Компанії.
• Пошук та підбір персоналу, проведення співбесід (рядовий персонал, менеджмент середньої ланки, топ-менеджмент).
• Розробка посадових вказівок.
• Аналіз ринку праці. Формування кадрового резерву Компанії.
• Розробка програми адаптації, контроль адаптації нових працівників у трудовому колективі.
• Розробка системи мотивації.
• Організація внутрішньокорпоративних заходів та свят.
• Формування штатного розкладу та контроль чисельності співробітників підприємства.
• Аналіз ФОП. Бюджетування витрат за персонал.

Образование

Донецький Національний Технічний Університет

Фінанси, Донецьк
Высшее, с 2001 по 2003 (2 года)

Донецький Національний Університет

Факультет романо-германської філології, спеціальність - англійська мова та література, Донецьк
Высшее, с 1996 по 2001 (5 лет)

Знания и навыки

  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • MS Outlook
  • Outlook Express
  • HCL Notes
  • 1С УПП
  • Коминтех
  • Express

Знание языков

Английский — продвинутый

Дополнительная информация

Увлечения: чтение, фитнес

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: