Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 марта 2024 PRO

Наталія

Керівник відділу закупівель, ЗЕД та логістики, служби постачання, 60 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
46 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник відділу постачання

с 10.2022 по 04.2023 (6 месяцев)
ТОВ "Хілінг Фуд", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

ТОВ “Хілінг Фуд”
Сфера діяльності - надання послуг з організації харчування пацієнтів та персоналу у закладах системи охорони здоров’я, заклади швидкого харчування
Керівник відділу постачання
- Загальне керівництво відділом постачання: розподіл завдань проміж співробітниками відділу, регулювання навантаження по документообігу, адміністрування відділу
- Формування графіків платежів на щоденній основі
- Регулювання співвідносин з постачальниками: контроль взаєморозрахунків, робота з рекламаціями
- Аналіз закупівель по регіонах, продуктах, напрямках
- Аналіз та контроль змін цін постачальників та інформування відділу виробництва про тенденції ціх змін для своєчасного коригування відпускних цін або меню.
- Пошук постачальників обладнання для харчоблоків та закладів швидкого харчування
- Моніторинг ринку постачальників витратних матеріалів, битової хімії та інвентарю
- Участь в розробці проектів нових напрямків роботи компанії
- Участь в реалізації нових проектів у зоні відповідальності відділу постачання
- Розробка та впровадження єдиних правил та стандартів роботи відділа постачання
- Систематизація бізнес процесів в постачанні: створення посадових інструкцій та опис функціональних обов’язків для співробітників відділу
- Розробка та створення правил та процедур взаємодії підзвітного відділу з іншими підрозділами компанії.
- Розробка та створення правил взаємодії з контрагентами для співробітників за напрямками діяльності
- Підбір, адаптація, навчання персоналу, розробка системи мотивації співробітників.

Маркетолог-аналітик

с 09.2021 по 11.2021 (2 месяца)
ТОВ “Іскофіта”, Киев (виробництво та продаж кормових добавок та спеціалізованих товарів для підприємств тваринництва)

- Аналіз активних покупців: тваринницьких підприємств за спеціалізацією, територією розташування, кількістю поголів’я, використовуємої продукції, графіку та об’єму закупівель .
- Аналіз неактивних покупців: тваринницьких підприємств за спеціалізацією, територією розташування, кількістю поголів’я, використовуємої продукції, графіку та об’єму закупівель, причинам призупинення співпраці
- Аналіз усього ринку виробників продукції тваринництва в Україні.
- Аналіз існуючих постачальників за категоріями продукції що постачається, об’єму постачання, умовам поставок
- Аналіз даних по товарах для тваринництва які ввозяться в Україну за асортиментом, цінам та об’єму імпорта.
- Аналіз українських виробників продукції для тваринництва за асортиментом, цінам та об’єму виробництва
- Формування на основі отриманого аналізу плану збільшення об’єма продажу за рахунок поліпшення роботи с активними покупцями (розширення асортименту який постачається, цінові акції, програми лояльності)
- Формування на основі отриманого аналізу плана роботи з неактивними покупцями для їх переведення до категорії активних (аналіз потреб покупця по асортименту, об’єму, цінам, формування пропозиції для поновлення співпраці)
- Формування на основі отриманого аналізу списка потенційних покупців та плана роботи з ними (аналіз потреб покупця, формування асортимента та пропозиції по цінах виходячи з потреб покупця, можливості включення до існуючих логістичні ланцюжки або розробка нових ланцюжків)
- Формування на основі отриманого аналізу потреб існуючих та потенційних покупців асортимента та об1єма продукції для закупівель
- Аналіз пропозицій постачальників згідно нових планів із закупівель
- Пошук нових та альтернативних внутрішніх та зовнішніх постачальників продукції регулярного асортимента та продукции для расширения асортимента
- Розрахунок бюджету змін які плануються

Керівник служби постачання та логістики

с 11.2019 по 05.2020 (6 месяцев)
ТОВ «Боатлаб», Київ (Виробництво та продаж моторних човнів та катерів ТМ Finval)

- Будування ланцюга постачання: пошук постачальників (відвідування профільних виставок, моніторинг спеціалізованих сайтів), проведення попередніх перемовин, вибір оптимальних умов серед постачальників, узгодження та підписання технічних завдань, вибір оптимального способа постачання сировини та матеріалів, складання та укладання контрактів на закупівлю, укладання контрактів на перевезення (морський та наземний транспорт), супроводження митного оформлення вантажів (Азія, Эвропа, Америка);
- Робота з іноземними та локальними постачальниками товарів та послуг: контроль виконання умов поставок та якості товарів та послуг що постачаються, робота з рекламаціями, врегулювання суперечок, покращення умов постачання
- Попередній та остаточних розрахунок собівартості комплектуючіх та запасних частин;
- Оптимізація та контроль складських залишків: планування запасів з урахуванням короткострокових та довгострокових планів виробництва, формування safety stock з урахуванням lead-time
- Розробка та впровадження системи обліку складських залишків (за групами, застосовністю у процесі виробництва та способам постачання)
- Формування графіка платежів постачальникам та контрагентам (відстежування дат платежів за інвойсами згідно умов оплати за контрактами та поточним балансам з постачальниками)
- Керування складською логістикою;
- Розробка та створення єдиних правил та стандартів роботи відділа постачання та розподіл обов’язків серед співробітників відділу
- Розробка та створення правил та процедур взаємодії підзвітного відділу з іншими підрозділами компанії.
- Розробка та створення правил взаємодії з контрагентами для співробітників за напрямками діяльності (ЗЕД, локальні закупівлі, склад, перевезення)
- Підбір, адаптація, навчання персоналу, розробка системи мотивації співробітників.

Керівник відділу постачання ЗЕД

с 12.2017 по 10.2019 (1 год 10 месяцев)
ТОВ «Моторспорт»/ ТОВ «Світ Солодощів Україна» (за сумісництвом), Київ (Автоаксесуари та автокосметика, виробництво та торгівля / виробництво, імпорт та продаж кондитерських виробів)

- Побудова ланцюга постачання: пошук постачальників (відвідування профільних виставок, моніторинг спеціалізованих сайтів), вибір оптимальних умов постачання серед постачальників, вибір оптимального способа постачання сировини та матеріалів, складання та укладання контрактів на закупівлю (Європа, Південно-Східна Азія), укладання контрактів на перевезення (морський та наземний транспорт), супроводження митного оформлення вантажів
- Ціноутворення: розрахунок попередньої собівартості, розрахунок фактичної собівартості, розрахунок цін відвантаження;
- Оптимізація та контроль складських залишків: планування запасів, ранжування асортимента за групами (АВС аналіз), safety stock з урахуванням lead-time;
- Формування графіка платежів постачальникам та контрагентам (відстежування дат платежів за інвойсами згідно умов оплати за контрактами та поточним балансам з постачальниками)
- Керування складською логістикою;
- Аналіз асортимента конкурентів (продажі, преставленність, ввіз), рекомендації щодо введення-виведення аналогів до асортимента;
- Контроль дотримання встановленого керівництвом компанії рівня націнки по підзвітним ТМ;
- Розробка, реалізація, аналіз ефективності маркетингових заходів спрямованих на рішення поточних проблем (строки придатності товара, запаси товара, лояльне відношення до клієнта, виконання планів та інш.);
- Комунікації з представниками залучених ТМ за усіма питаннями пов’язаними з продажами, маркетингом, комерційними птаннями;
- Проведення дослідів діяльності конкурентів (об’єм ввозу, асортимент, тенденції) по митної базі та іньшим джерелам інформації;
- Організація запуску роботи з новими ТМ (участь у стартових перемовинах з новими постачальниками, погодження комерційних умов, ціноутворення, підготування підсумкових даних для керівництва для прийняття рішення, підписання контрактів, перший заказ);
- Розробка та створення єдиних правил та стандартів роботи відділа постачання та розподіл обов’язків серед співробітників відділу;
- Підбір, адаптація, навчання персоналу, розробка системи мотивації співробітників

Керівник відділу закупівель ЗЕД

с 11.2008 по 10.2017 (8 лет 11 месяцев)
ТОВ «Асканія Трейдінг», Київ (Харчова промисловість)

- Планування (форкастування) закупівель готової продукції та сировини по підзвітним ТМ;
- Контроль закупівель продукції залучених ТМ та сировини для підзвітних ТМ;
- Підготування та контроль укладання договорів постачання з постачальниками (узгодження умов постачання, суми контракта, реквізитів та інш.);
- Формування графика платежів постачальникам (відстежування дат оплати інвойсів згідно умов платежів за контрактами та поточними балансами взаєморозрахунків з постачальниками);
- Контроль строків придатності продукції на складі;
- Розробка планів продажу (в розрізі каналів збуту);
- Розробка рекомендованого та обов’язкового асортимента для всіх каналів збуту за категоріями клієнтів:
- Визначення асортименту для категорій клієнтів або КЗ;
- АВС аналіз: об’єм продажів, прибутковість, оборотність; рекомендації щодо введенню-виведенню ТМЦ до/із асортименту згідно аналізу;
= Аналіз асортименту конкурентів (продажі, представленість, імпорт), рекомендації щодо введенню-виведенню аналогів в асортимент;
- Ціноутворення по всьому асортименту для всіх каналів збуту, формування рекомендованої націнки для дистриб'юторів;
- Контроль виконання встановленого керівництвом компанії рівня націнки по підзвітним ТМ;
- Розробка, реалізація, аналіз ефективності маркетингових заходів які направлені на вирішення поточних проблем (терміни придатності, залишки товару, лояльне відношення до клієнта, виконання планів то що);
- Комунікації з представництвами залучених ТМ по всім питанням пов’язаним з продажами, маркетингом, комерційними питаннями;
- Проведення досліджень діяльності конкурентів ( об’єм ввоза, асортимент, тенденції) по митній базі та іншим джерелам інформації;
- Організування запуску та запуск роботи з новими ТМ (участь у стартових перемовинах з новими постачальниками, узгодження комерційних умов, ціноутворення, підготовка підсумкових даних для керівництва для прийняття рішення, підписання контракту, перше замовлення).
- Керування персоналом: підбір та навчання співробітників, розробка системи мотивації, розподіл завдань всередині відділу, проміжний та кінцевий контроль виконання поставлених завдань.

Образование

Горлівський педагогічний інститут іноземних мов

Перекладацький, Горлівка
Высшее, с 1994 по 1999 (5 лет)

Знание языков

Английский — продвинутый

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: