- PRO
Олег
Керівник фінслужби, заступник з економіки, фінансовий контролер
- Рассматривает должности:
- Керівник фінслужби, заступник з економіки, фінансовий контролер, Керівник відділу, Керівник планово-економічного відділу, Менеджер проєктів, Керівник B2B, Економіст, Менеджер по планированию, Бізнес-аналітик
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 57 лет
- Город проживания:
- Полтава
- Готов работать:
- Киев, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4536236/
Опыт работы
Фрілансер
с 07.2022 по наст. время
(3 года 1 месяц)
Консалтинг, Київ (Сільське господарство, агробізнес)
Фінансовий контролер
с 07.2021 по 06.2022
(11 месяцев)
Дистрибуція, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Фінансовий директор
с 06.2020 по 06.2021
(1 год)
Виробництво, Полтава (Харчова промисловість)
Досягнення:
впроваджено облік та аналіз (план-факт) виробництва в основному цеху підприємства з можливістю отримувати та аналізувати виробничу собівартість в реальному часі;
впроваджена система обліку накладних витрат.
Аудит та бізнес-процеси
с 11.2019 по 06.2020
(7 месяцев)
агрохолдинг, Київ (Сільське господарство, агробізнес)
Фрілансер
с 02.2018 по 10.2019
(1 год 8 месяцев)
консалтинг, Київ (Харчова промисловість)
Керівник фінансової служби елеваторів
с 09.2015 по 01.2018
(2 года 4 месяца)
Кернел, Полтава (Сільське господарство, агробізнес)
Досягнення:
організована оптимальна структура бухгалтерського та управлінського обліку, яка здатна працювати з мінімальними людськими ресурсами з великою кількістю відокремлених бізнес структур;
впроваджено пооб"єктний облік як фундамент для управління бізнес-процесами та витратами на них;
впроваджена в роботу прозора схема планування, нарахування та обліку заробітної плати та додаткових виплат працівникам;
впроваджена система обліку накладних витрат від заявки на закупівлю до поставки на склад;
всі системи розроблені на базі 1:С та впроваджуються спільно з ІТ спеціалістами
Керівник фінансової служби Департаменту виробництва
с 08.2004 по 09.2015
(11 лет 1 месяц)
Кернел, Полтава (Сільське господарство, агробізнес)
Обов"язки і функції:
- побудова служби;
- постановка управлінського обліку на підприємствах по переробці соняшніку та буряку в Україні та Росії;
- розробка і впровадження методології бюджетування;
- автоматизація процесу бюджетування;
- автоматизація процесу виконання бюджету;
- автоматизація обліку кадрів та розрахунку заробітної плати;
- управління інвестиційними проектами;
- оптимізація витрат;
- оптимізація бізнес процесів;
Досягнення:
- організована оптимальна структура бухгалтерського та управлінського обліку, яка здатна працювати з мінімальними людськими ресурсами з великою килькістю відокремлених бізнес структур;
- стандартизовані всі облікові процеси на підприємствах;
- впроваджено пооб"єктний облік як фундамент для управління бізнес-процесами та витратами на них;
- реалізовано проект нового переробного підприємства в умовах діючого виробництва без зупинки технології;
- впроваджена в роботу прозора схема планування, нарахування та обліку заробітної плати та додаткових виплат працівникам;
- впроваджена автоматизована система документообороту;
всі системи розроблені на базі 1:С та впроваджуються спільно з ІТ спеціалістами
Заступник Голови Правління з економіки, фінансів та матеріального забеспечення
с 10.2002 по 11.2003
(1 год 1 месяц)
Мілкиленд, Суми (Харчова промисловість)
Обов"язки:
- оптимізація бухгалтерської і економічної служб;
- впровадження методології бюджетування накладних витрат;
- отимізація ассортименту;
- оптимізація транспортних витрат при закупівлі сировини;
- оптимізація роботи з постачальниками пакувальних матеріалів.
Досягнення:
- оптимізовано економічну службу;
- реорганізовано роботу служби постачання;
- впроваджена модель планування і виконання помісячного бюджету накладних витрат;
- оптимізовано документооборот;
- розширено базу постачальників пакувальних матеріалів і як наслідок збільшено термін придатності молочної продукції:
- реалізовано інвестиційний проект по запуску нового продукту.
Образование
Інститут підвищення кваліфікації і перепідготовки
Фінанси і кредит, економіст по фінансовій роботі, Суми
Высшее, с 1995 по 1996 (1 год 2 месяца)
Сумський державний університет
Промислова електроніка, інженер електронної техніки, Суми
Высшее, с 1989 по 1995 (5 лет 8 месяцев)
Знания и навыки
- Реорганізація/оптимізація служби
- Постановка управлінського обліку
- Розробка і впровадження методології бюджетування; автоматизація
- Оптимізація витрат
- Довгострокове планування
- Впровадження обліку кількістних витрат
Похожие кандидаты
-
Заступник керівника
80000 грн, Киев, Кропивницкий -
Фінансовий директор
50000 грн, Львов, Удаленно -
Фінансовий керівник
Киев -
Керівник
40000 грн, Киев, Удаленно -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 грн, Киев -
Керівник фінансово-економічного відділу
100000 грн, Киев