Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Олег

Керівник фінслужби, заступник з економіки, фінансовий контролер

Рассматривает должности:
Керівник фінслужби, заступник з економіки, фінансовий контролер, Керівник відділу, Керівник планово-економічного відділу, Менеджер проєктів, Керівник B2B, Економіст, Менеджер по планированию, Бізнес-аналітик
Вид занятости:
полная
Возраст:
57 лет
Город проживания:
Полтава
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Фрілансер

с 07.2022 по наст. время (3 года 1 месяц)
Консалтинг, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Фінансовий контролер

с 07.2021 по 06.2022 (11 месяцев)
Дистрибуція, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Фінансовий директор

с 06.2020 по 06.2021 (1 год)
Виробництво, Полтава (Харчова промисловість)

Досягнення:

впроваджено облік та аналіз (план-факт) виробництва в основному цеху підприємства з можливістю отримувати та аналізувати виробничу собівартість в реальному часі;
впроваджена система обліку накладних витрат.

Аудит та бізнес-процеси

с 11.2019 по 06.2020 (7 месяцев)
агрохолдинг, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Фрілансер

с 02.2018 по 10.2019 (1 год 8 месяцев)
консалтинг, Київ (Харчова промисловість)

Керівник фінансової служби елеваторів

с 09.2015 по 01.2018 (2 года 4 месяца)
Кернел, Полтава (Сільське господарство, агробізнес)

Досягнення:

організована оптимальна структура бухгалтерського та управлінського обліку, яка здатна працювати з мінімальними людськими ресурсами з великою кількістю відокремлених бізнес структур;
впроваджено пооб"єктний облік як фундамент для управління бізнес-процесами та витратами на них;
впроваджена в роботу прозора схема планування, нарахування та обліку заробітної плати та додаткових виплат працівникам;
впроваджена система обліку накладних витрат від заявки на закупівлю до поставки на склад;
всі системи розроблені на базі 1:С та впроваджуються спільно з ІТ спеціалістами

Керівник фінансової служби Департаменту виробництва

с 08.2004 по 09.2015 (11 лет 1 месяц)
Кернел, Полтава (Сільське господарство, агробізнес)

Обов"язки і функції:
- побудова служби;
- постановка управлінського обліку на підприємствах по переробці соняшніку та буряку в Україні та Росії;
- розробка і впровадження методології бюджетування;
- автоматизація процесу бюджетування;
- автоматизація процесу виконання бюджету;
- автоматизація обліку кадрів та розрахунку заробітної плати;
- управління інвестиційними проектами;
- оптимізація витрат;
- оптимізація бізнес процесів;

Досягнення:
- організована оптимальна структура бухгалтерського та управлінського обліку, яка здатна працювати з мінімальними людськими ресурсами з великою килькістю відокремлених бізнес структур;
- стандартизовані всі облікові процеси на підприємствах;
- впроваджено пооб"єктний облік як фундамент для управління бізнес-процесами та витратами на них;
- реалізовано проект нового переробного підприємства в умовах діючого виробництва без зупинки технології;
- впроваджена в роботу прозора схема планування, нарахування та обліку заробітної плати та додаткових виплат працівникам;
- впроваджена автоматизована система документообороту;
всі системи розроблені на базі 1:С та впроваджуються спільно з ІТ спеціалістами

Заступник Голови Правління з економіки, фінансів та матеріального забеспечення

с 10.2002 по 11.2003 (1 год 1 месяц)
Мілкиленд, Суми (Харчова промисловість)

Обов"язки:
- оптимізація бухгалтерської і економічної служб;
- впровадження методології бюджетування накладних витрат;
- отимізація ассортименту;
- оптимізація транспортних витрат при закупівлі сировини;
- оптимізація роботи з постачальниками пакувальних матеріалів.
Досягнення:
- оптимізовано економічну службу;
- реорганізовано роботу служби постачання;
- впроваджена модель планування і виконання помісячного бюджету накладних витрат;
- оптимізовано документооборот;
- розширено базу постачальників пакувальних матеріалів і як наслідок збільшено термін придатності молочної продукції:
- реалізовано інвестиційний проект по запуску нового продукту.

Образование

Інститут підвищення кваліфікації і перепідготовки

Фінанси і кредит, економіст по фінансовій роботі, Суми
Высшее, с 1995 по 1996 (1 год 2 месяца)

Сумський державний університет

Промислова електроніка, інженер електронної техніки, Суми
Высшее, с 1989 по 1995 (5 лет 8 месяцев)

Знания и навыки

  • Реорганізація/оптимізація служби
  • Постановка управлінського обліку
  • Розробка і впровадження методології бюджетування; автоматизація
  • Оптимізація витрат
  • Довгострокове планування
  • Впровадження обліку кількістних витрат

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: