Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 25 сентября 2023 PRO

Олена

Директор з реклами, PR-комунікацій, івент, проджект-менеджер, копірайтер, 26 000 грн

Занятость:
Неполная занятость.
Возраст:
42 года
Город проживания:
Днепр
Готов работать:
Днепр, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, Facebook и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Піар-консультант, кризіс-менеджер, копірайтер

с 07.2020 по 11.2020 (4 месяца)
Мушкетер, Днепр (Харчова промисловість)

Було укладено контракт щодо донесення до ЦА інформації про зміну діяльності компанії, запуск служби доставки, підвищення впізнаваності бренду через соціальний піар і приведення ЦА на сайт компанії.

Функціонал:
- Аналіз взаємодії менеджерів із ЦА, написання брифу (комунікаційного скрипту) для відповідей на дзвінки.
- Використання CRM + Телефонія Бінотел, постановка завдань для внутрішнього IT-відділу компанії.
- Підбір профільних фахівців із розробки сайту.
- Взаємодія з цехами компанії та організація взаємодії, збір та аналіз інформації щодо продукції, що випускається.
- Написання статей, опис системних процесів з виробництва з включенням ключових слів, керування та тісна робота з CMM-менеджером та розробником сайту щодо редизайну сайту, доопрацювання функціоналу сайту, зручного для ЦА.
- Розробка та запуск піар-комунікацій з ЦА (створення ростової ляльки, розробка листівок, вибір та виготовлення брендованої продукції тощо).
- Робота з маркетинговими агентствами з ребрендингу та виготовлення макетів для трамваю, вибірка ЦА.
- Нетворк-комунікація та спонсорство різних заходів, робота з блогерами та Благодійними Фондами для підвищення впізнаваності бренду тощо.

За час виконання контракту компанія збільшила денний прибуток у 4 рази, підвищилася впізнаваність та ЦА дізналася про розширення діяльності компанії. Підвищився приплив покупців на сайт та розширилася аудиторія.

PR-консультант

с 02.2018 по 05.2019 (1 год 3 месяца)
Розвиток бізнесу щодо надання консультаційних послуг, Дніпро (Маркетинг, реклама, PR)

- З'ясування справжніх потреб Клієнта, складання pr-стратегії щодо соціалізації Клієнта та інтеграції в суспільство та виявлення цільової аудиторії.
- Ознайомлення із соціальними мережами, рекомендації щодо ведення та наповнення соціальних мереж, навчання написанню текстів для донесення інформації до своєї цільової аудиторії.
- Структурування видів діяльності та визначення найменш ресурсних, поетапна зміна діяльності Клієнта.
- Ведення Клієнта на Фестивалях, Форумах, організація презентації Клієнта суспільству, допомога у створенні іміджу, організація фотосесій, семінарів, марафонів.
- Повне перезавантаження діяльності Клієнта, залучення нової ЦА.
- Виведення на самостійне ведення соціальних мереж, створення школи та самостійне проведення Клієнтом Марафонів.

Засновник хенд-мейд бізнесу, майстер з карамелі

с 05.2015 по наст. время (8 лет 11 месяцев)
Художня майстерня карамелі "Карамелена", Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)

- Розробка ідеї, бренд-буку, позиціонування на ринку.
- Виведення на ринок інноваційного продукту – виїзні майстер-класи з карамелі.
- Формування лояльної цільової аудиторії, піар та комунікація зі ЗМІ.
- Розробка сайту, написання текстів та наповнення, ведення соціальних мереж.
- Комунікація із замовниками та підрядниками (рекламними агентствами, дитячими центрами, ведучими тощо).
- Навчання карамельній майстерності персоналу та допомоги у створенні окремого напряму карамельного бізнесу у будь-якій точці світу.
- Навчання виробничих підприємств зі створення ліпної карамелі ручної роботи, розробка асортименту для оптового продажу.
- Проведення шоу-програм та майстер-класів з виготовленням карамелі для дітей та дорослих (на тімбілдінгах та корпоративних святах).
- Виготовлення карамелі ручної роботи:
- Картини з карамелі на будь-яку обумовлену тематику, яку Ви можете подарувати гостям свого заходу.
- Тематична дитяча карамель – герої мультфільмів, тварини, пташки, метелики, фрукти, карамель у вигляді повітряних кульок чи коробочок із подарунками.
- Фрукти та горіхи в карамелі (яблука, банани, ківі, виноград, горіхи та інші, часточками або в цілому вигляді).
- Букет нареченої, весільна атрибутика для фотосесій та подарунки гостям Вашої урочистості з карамелі (вуси, губки, іменні букви).
- Подарунки на хлопчак і дівич-вечір (еротичну карамель для дорослих).
- Льодяники з Вашим фото чи датою на весілля, річниці подій.
- Льодяники з Вашим логотипом на корпоративні свята.

А, також, ми урізноманітнюємо дозвілля Ваших гостей:
- Під час урочистостей ми допоможемо захопити Ваших діток виготовленням натуральних льодяників – це буде незабутній солодкий майстер-клас (кожна дитина самостійно створить карамель своїми руками та забере з собою додому свої творіння).
- Ваші дорослі гості можуть розважитися, створюючи іменні написи або дати, а також просто розслабитися, доторкнувшись до теплої карамелі і згадавши тактильні дитячі відчуття.
- На корпоративних урочистостях Ваші співробітники зможуть створити логотипи компанії.

Ми постараємося реалізувати всі Ваші задуми та ідеї, а також запропонувати свої!

***
Олена Габайдуліна (КарамеЛена)
Mob.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Мої соцмережі:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Спробуйте щастя на смак!

Директор по розвитку, рекламі та PR

с 08.2013 по 05.2015 (1 год 9 месяцев)
MedinUa - Клініка сучасної ортопедії ім.Ак.Лоскутова, Дніпро (Маркетинг, реклама, PR)

Починала роботу як піарник у Центрі ортопедії та травматології "Ортоцентр", після обійняла посаду директора Центру.
Допомагала у відкритті MedinUa – Клініка сучасної ортопедії ім.Ак.Лоскутова, обіймала посаду Директор з розвитку, реклами та PR.
Пішла у власний бізнес.

Обов'язки в Центрі Ортопедії та травматології - піарник, директор:
- Налагодження комунікації зі ЗМІ, підвищення лояльності та впізнаваності бренду.
- Організація та проведення соціального проекту "Здоров'я улюблених ніжок" по Дніпру, Києву та Харкову.
Мета акції – допомогти мешканцям міста своєчасно виявити у дітей віком до 14 років наявність плоскостопості та деформаційних змін у стопі, захворювань опорно-рухового апарату.

У рамках акції було виконано такі завдання:

- Розробка плану проведення проекту, написання прес-релізу для ЗМІ, робота з органами виконавчої влади міськвиконкому (отримання дозвільної документації на проведення відкритого огляду на території Парку ім.Глоби, взаємодія з директорами Приватних дитячих центрів, державних закладів освіти (шкіл та садків) та організація команди виїзду проведення огляду.
- Розробка інформаційних та роздавальних матеріалів (для буклетів, наповнення сайтів та ведення соціальних мереж).
- Розробка слогану акції та назви заходу, внутрішній pr для команди, донесення концепт-ідеї, зовнішній pr – спілкування з представниками ЗМІ, підвищення інформування ЦА за допомогою проведення масштабного соціального проекту про необхідність профілактики плоскостопості та захворювань хребта.
- Робота з інформування громадськості (надання матеріалу для новинних відео сюжетів; сприяння публікації інформації на сайтах новин, поширення в інтернеті інформації про акцію за допомогою розміщення інформації в соціальних мережах та на міських форумах).
- Розробка ідеї та пошук підрядника для відшиву ростової ляльки у вигляді Лікаря; написання тексту для промоутера.
- Реалізація проекту у Києві, Харкові та Дніпропетровську через взаємодію з Торговими Центрами (Караван) для можливості проведення огляду відвідувачів у дитячих комплексах на території ТЦ.
- Фотозвіти заходу; розміщення інформації про реалізацію проекту в соціальних мережах та на міських сайтах постфактум.

Обов'язки в MedinUa - Клініка сучасної ортопедії ім.Ак.Лоскутова - Директор з розвитку, реклами та PR:
- Допомога у відкритті клініки (від підбору меблів до підбору персоналу).
- Ведення фінансової звітності, укладання договорів з підрядниками.
- Формування позитивного іміджу клініки серед населення міста, взаємодія зі ЗМІ, комунікація з клієнтами.
- Робота зі створення сайту, інформаційно-роздавальних матеріалів, створення брифів для співробітників з комунікації з клієнтами.
- Контроль за взаємодією всіх процесів у Клініці, налагодження комунікації між співробітниками тощо.

Керівник відділу інформаційного забезпечення, штаб 25 округа

с 09.2012 по 11.2012 (2 месяца)
Парламентські вибори 2012, Дніпро (Маркетинг, реклама, PR)

(Центр – місто Дніпропетровськ, Красногвардійський район. Межі: частина Амур-Нижньодніпровського району (виборчі дільниці № 121063, 121064, 121071 – 121077, 121084, 121087 – 121103))
За підсумками голосування кандидат посів 3 місце, отримавши 14,08% голосів (проголосувало 10 313 виборців).

• Створення інформаційних приводів, написання новин, промов кандидата.
• Фотозвіти заходів.
• Ведення блогів кандидата в депутати у соціальних мережах.
• Допомога у проведенні зустрічей кандидата з електоратом.
• Виготовлення брендованої продукції, що сприяє підвищенню впізнаваності кандидата в депутати.
• Допомога у створенні передвиборного аудіо та відеоролика кандидата, написання тексту.

Координатор проектів по Киевській області

с 01.2009 по 08.2014 (5 лет 7 месяцев)
Таємний покупець, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Координатор проектів по Київській області:
• Аналітична робота щодо перевірки дотримання ротації та кроку виконання візитів за заданими проектами, контактування з таємними покупцями для своєчасного заповнення анкет та реагування на претензії Клієнта (уточнення даних у ТП та обґрунтування відповіді у письмовій формі для Клієнта).
• Вичитування та коригування анкет таємних покупців, перевірка відповідності анкет заданому сценарію візиту.
• Обробка неякісних аудіо файлів (покращення якості запису, обрізання та конвертація у задані формати).
• Взаємодія з відділом персоналу за наймом таємних покупців, із самими таємними покупцями, контроль за своєчасним виконанням завдань.

Образование

Дніпропетровський університет економики та права ім.Альфреда Нобеля

Кафедра Маркетингу, Переподготовка на базі вищої освіта за пециальністю «Маркетинг», Дніпро
Высшее, с 2008 по 2010 (2 года)

Днепропетровський національний університет

Факультет Систем та Засобів масової коммунікації. Специальність «Міжнародна інформація», Дніпро
Высшее, с 1999 по 2004 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Закінчила на базі ПТУ курси бухгалтерського обліку

1998 – 1999 г.г.

Знания и навыки

Adobe Photoshop Windows CorelDRAW Графические редакторы Adobe Креативность Графический дизайн Социально-ориентированный PR для создания "сарафанного радио"" Коммуникабельность Користувач ПК Уважність Креативність SEO-копірайтинг Рекламний копірайтинг Іміджевий копірайтинг Майсер-класи з карамелі

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Мої досягнення:
- Створення унікального бренду феї Карамелени, підхід до різної цільової аудиторії, підвищення лояльності до бренду за допомогою маркетингу емоцій, виготовлення авторських льодяників з логотипом компанії, проведення свят для ЦА. Залучення клієнтів до життєдіяльності компанії, створення єдиного інформаційного простору (Компанія-Персона) для підвищення лояльності працівників до компанії (внутрішній піар), для покращення контакту працівник-клієнт та емоційного посилу Клієнту.
- Просування хенд-мейд бізнесу, індивідуальні консультації з PR, розробка та проведення акцій, прес-конференцій та заходів.
- Успішне впровадження соціально-орієнтованої PR-стратегії для запуску ефекту "сарафанного радіо", з якого компанія отримує впізнаваність без великого рекламного бюджету.

Навички:
• Наповнення корпоративних сайтів з нуля, додавання новин (створення ідей, подій) та нового асортименту продукції, написання унікальних статей та новин.
• Ведення спеціалізованих блогів, груп у соціальних мережах (відповіді на запитання користувачів шляхом отримання інформації у спеціаліста та якісної подачі тексту, яка близька читачам для сприйняття; створення публікацій, що підвищують емоційну лояльність до компанії).
• Написання статей, інформаційних матеріалів на різноманітну тематику.
• Написання віршів, оповідань та інших творчих етюдів на замовлення.

Досвід роботи:

Липень 2007 – березень 2012
ТОВ "Едіссон" ТГ "ЕДС груп"

Менеджер з реклами корпорації «ЕДС груп»
• Робота з друкарнями (друк широкоформату, календарів, буклетів, флаєрів, каталогів тощо).
• Робота з рекламними агенціями з добірки та виготовлення сувенірної та рекламної продукції (щоденники, планінги, листівки звичайні та ексклюзивні, візитки корпоративні, запрошення на заходи, ручки, брелоки, кепки, футболки, диски тощо).
• Робота з організації та проведення промо-заходів містами України, контроль підрядників під час побудови сцени тощо.
• Забезпечення відкриття нових торгових точок роздрібної мережі (прикраса магазину в момент відкриття, виготовлення листівок та організація роздачі їх промо-персоналом, виготовлення банерів-вивісок та ін.).
• Допомога у підготовці та організації участі ТМ корпорації у спеціалізованих виставках (контроль за підрядниками із забудови виставкового стенду площами не менше 60 м кв, контроль за своєчасною доставкою експонатів продукції для виставки тощо).
• Медіа-підтримка бренду (контроль розміщення матеріалів у ЗМІ, розробка медіа-кампаній торгових марок (радіо, газети, журнали тощо спільно з менеджером з медіа-планування)).
• Документообіг.
• Наповнення корпоративних сайтів.
Причина пошуку роботи: за сімейними обставинами.


Січень 2007 – по Червень 2007
ТОВ «Креоф'южн»

Бренд менеджер
•Робота з торговими мережами (договореності про вхід у мережі, постачання непродовольчої продукції, проведення акції щодо зниження ціни в торгових мережах, контроль динаміки продажу та проплат у ТТ).
•Робота з персоналом (проведення тренінгу про нашу продукцію спільно з торговою точкою).
•Фінансова звітність (звітність щодо витрачених та залучених коштів у компанію).
•Медіа-підтримка бренду (проведення PR-кампанії, контроль реалізації, вибір та участь у спортивних масових заходах як спонсор і т.д.)
• Початок роботи з організації збуту по Україні (контакт з дистриб'юторами, оптовими складами), Росії, країнах СНД.
•Укладання договорів із клієнтами тощо.
Причина пошуку роботи: продаж фірми.

Серпень 2006 – грудень 2006
ТОВ «Візуал Інфо»

Керівник відділу реклами
•Робота з клієнтською базою (повернення втрачених клієнтів, залучення нових, ведення поточних клієнтів).
•Робота з персоналом (розробка системи звітності, покращення робочої атмосфери в офісі, мотивація персоналу).
•Фінансова звітність (звітність із залучення коштів у компанію).
•Створення бази баїнгових агенцій з роботи із зовнішньою рекламою в Україні.
•Укладання договорів із клієнтами тощо.
Причина пошуку роботи: закриття фірми.

лютий 2006 – липень 2006
Журнал «Афіша Дніпропетровська»

Менеджер з реклами
•Створення бази баїнгових агенцій, робота з представниками РА у регіоні.
•Модернізація рубрик журналу, пошук та робота з клієнтами.
•Робота з документацією, знання діловодства.
Причина пошуку роботи: кар'єрне зростання у фірмі, з якою давно співпрацювала.

травень 2005 – січень 2006
Корпорація Play: Нічний клуб «Сфера», Більярдна «Схід»,
клуб "Пудра", паб "Берлін" і т.д.

Менеджер з реклами
•Робота з партнерами корпорації (покращення іміджу клубу, поширення друкованої продукції у закладах партнерів). Проведення рекламних компаній.
•Організація роботи з підрядниками.
•Оформлення заходів, робота зі ЗМІ, залучення клієнтів на окремі заходи (вечірка Staff party) за допомогою цільового поширення запрошень.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: