Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 19 декабря 2023 PRO

Юрій

Директор, заступник директора департаменту, управління, відділу, 25 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
50 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник Управління оренди та експлуатації об'єктів нерухомості

с 07.2018 по наст. время (5 лет 9 месяцев)
Страхова Група "ТАС", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Забезпечення роботи управління, перевірка та узгодження договорів оренди нежитлових приміщень та Комунальних договорів, контроль витрат на оренду у тому числі на оплату комунальних послуг, координація роботи регіональних управлінь підтримки бізнесу у розрізі договорів оренди нежитлових приміщень, Комунальних договорів та експлуатації об'єктів нерухомості (430-орендованих та 26- власних приміщень), Контроль та модернізація роботи єдиної бази 1С по орендованих та власних приміщенях.

Заступник начальника інспекції

с 03.2009 по 06.2017 (8 лет 3 месяца)
ДІЕН у Центральному регіоні, Киев (Контроль за надійним і сталим функціонуванням об’єднаної енергетичної системи України)

Керування колективом більше 100 чоловк.
Забезпечення фінансово-економічної і господарської діяльність інспекції,
фінансовое планування виробничої та господарської діяльності;
- проведення комплексного економічного аналізу та оцінки результатів виробничо-господарської діяльності інспекції;
- координації роботи щодо підготовки інвестиційної програми, контроль за її виконанням на місцях;
- підготовки та своєчасного подання начальнику інспекції на затвердження річного, квартальних та місячних фінансових планів інспекції, а також звітів за підсумками їх виконання;
- контролю платіжних статей інспекції відповідно до фінансового плану та планів руху грошових коштів, а також своєчасністю платежів до державного та місцевого бюджетів;
- здійснення закупівельної діяльності
- організації ведення договірної роботи в межах компетенції інспекції;
- забезпечення розвитку транспортного господарства, контроль за належною експлуатацією та утриманням автомобільного транспорту в належному стані;
- організації охорони об’єктів, забезпечення додержання пропускного режиму;
- організації проведення ремонту приміщень, контроль за якістю виконання робіт в межах наданих повноважень;
- організація експлуатації, ремонту, реконструкції та модернізації засобів зв’язку, локальної комп’ютерної мережі та обчислювальної техніки;
- представлення інспекції у межах наданих повноважень в органах державної влади та інших організаціях.
-організация роботи з підрядниками, проведення переговорів заключення договоров, контроль якості виконання робіт, контроль за дотриманням графіку виконання робіт, перевірка актів виконаних робіт

Підприємець

с 04.2006 по 05.2017 (11 лет 1 месяц)
ФОП "Хомець Ю.М., Залізний Порт Херсонська обл. (Готель. Громадське харчування)

Будівництво пансіонату. Оформлення всіх документів. Пансіонат працює. Заповненість 100% в сезон. Роздрібна торгівля, громадське харчування. Взаємодія з контролюючими та державними органами. Підбір та організація роботи персоналу.

Директор

с 09.2004 по 01.2009 (4 года 4 месяца)
ТОВ "Перлина-АНД", с.Залізний порт Херсонська обл (Надання готельних послуг та послуг громадського харчування, роздрібна торгівля)

Будівництво пансіонату. Оформлення документації. Організація роботи пансіонату та магазину з нуля.

Директор

с 12.1994 по 01.2004 (9 лет 1 месяц)
ТОВ "Будівельник-2", Житомир (Будівництво будівель та споруд до 5-ти поверхів "під ключ"))

Організація роботи будівельних бригад, роздрібна торгівля, громадське харчування, проведення переговорів з замовниками та постачальниками. Оформлення договорів та інших супровідних документів. Контроль за роботою торгівельної мережі, відкриття торгівельних точок та об'єктів громадського харчування з "0" . Оптова торгівля продуктами харчування та промисловими товарами з доставкою. Взаємодія з контролюючими та державними органами.

Образование

Харківський національний університет міського господарства імені О.М.Бекетова

Електричні системи електроспоживання, інженер-електрик, Харьков
Высшее, с 2013 по 2016 (2 года 5 месяцев)

Харківська державна академія міського господарства

Післядипломної освіти, Економіка підприємства, Харьков
Высшее, с 1998 по 2000 (2 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Центр з сертифікації систем якості продукції будівельного комплексу України "БудЯКІСТЬ"

(2000, 4 дні)

ПП "ТЕРРА" (Бух. облік; 1С)

2005, 3 місяці

Знания и навыки

Впевненість Організация роботи колективу 100 і більше осіб Досвід ведення переговорів Будівнцтво та відкриття кафе з "0" Керування колективом понад 20

Знание языков

Английский — начинающий

Дополнительная информация

Підбір персоналу та координація його роботи. Розробка калькуляційних карт. Контроль за за дотриманням технології приготування страв та їх якістью. Контроль за дотриманням працівниками санітарних норм і правил, вимог пожежної безпеки та охорони праці. Проведення інвентарізізацій. Розрахунок замовлення продуктів з прив'язкою до графіка постачання їх контрагентами. Оформлення залу, реклама та ін. Взаємодія з контролюючими та державними органами, керівництво колективом понад 20 осіб. Укладання договорів, ділове листування. Аналіз роботи кафе за фінансовими показниками, асортиментом страв та вичення попиту. Самостійність та відповідальність у прийняті рішень. Впевнений користувач MS Office, Internet, 1C. Керування кафе на 100 місць (до 500 відвідувачів/день)

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: