Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 25 марта 2024 PRO

Наталія

Керівник мережі магазинів, керуючий проєктом, супервайзер, 50 000 грн

Занятость:
Неполная занятость.
Возраст:
38 лет
Город проживания:
Другие страны
Готов работать:
Другие страны, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Координатор служби прибирання

с 06.2023 по 12.2023 (6 месяцев)
Citrino Bellisimo s.r.o, Прага (Послуги для населення та бізнесу)

- Підбір, навчання персоналу.
- Координація роботи персоналу.
- Нарахування та виплата заробітної плати, премій.
- Пошук житла, допомога у виготовленні документації.

Керівник магазинів

с 08.2020 по 05.2022 (1 год 9 месяцев)
ФОП, Луцк (Роздрібна торгівля)

- Забезпечення безперебійної роботи магазинів (Узгодження та контроль графіків роботи, вирішення питань з контролюючими органами, забезпечення успішного виконання планових показників магазину, контроль виконання стандартів викладки товару тощо).
- Вирішення кардових питань( підбір , оцінка, навчання, управління персоналом).
- Узгодження щомісячних планів продажу із продавцями, контроль та успішне їх виконання( протягом 2-х років на рівні 150%).
- Розробка та проведення маркетингових компаній щодо просування товару (Робота з соцмеражами, запуск та контроль таргетованої реклами, налаштування точки GOOGLE, воронок продажу тощо).
- Ведення звітності магазину (Внутрішньої та по продажах, бухгалтерської)
- Пошук постачальників проведення переговорів та заключення договорів на вигідних умовах.
- Аналіз конкурентів: цінової політики, мотиваційних програм для покупців, продавців тощо).
- Касова дисципліна, 1С.
Досягнення
Запуск магазинів з «0».
Формування ефективної команди, що сприяло збільшенню кількості постійних покупців.
Організація системної роботи на магазинах що надалі підвищила рентабельність магазинів на 30% на рік
Оптимізація робочих процесів в мережі: робота в карантинному режимі COVID-19, ведення необхідної документації на ТТ

Менеджер регіонального розвитку

с 05.2019 по 08.2020 (1 год 3 месяца)
УКМ, Ровно (Сільське господарство, агробізнес)

- Пошук та залучення до проекту потенційних кандидатів.
- Проведення переговорів з кандидатами та організація відкриття сімейних ферм.
- Презентація та просування проекту відкриття на регіональному рівні (сільські ради, обласні адміністрації, центри зайнятості, тощо).
- Організація заготівлі молока населення та ведення переговорів з молокозаводами щодо прийомки молока населення і вчасності розрахунків за молоко.
- Відбір потенційних кандидатів та організація створення кооперативів на базі СМФ в зазначених регіонах.
- Ведення документації по проекту у формі визначеній проектом (форми будуть додані до Домовленості після розробки).
- Співпраця з органами Державної влади та місцевого самоврядування.

Начальник центру обслуговування

с 12.2018 по 03.2019 (3 месяца)
Интертелеком, Киев (Роздрібна торгівля)

- Контроль за функціонуванням ЦОА;
- Виконання планів ЦОА ;
- Підбір і навчання персоналу.

Менеджер з контролю логістики

с 04.2018 по 11.2018 (7 месяцев)
Stauner s.r., Domazlice. Chech republic (Виробництво та продаж)

- Робота з QAD;

- Контроль виконання планів продажу;
- Контроль планів поставки.

Начальник ЦОА

с 01.2018 по 04.2018 (3 месяца)
Интертелеком, Рівне (Телекомунікації, зв'язок)

- Контроль за функціонуванням ЦОА;
- Виконання планів ЦОА;

Директор з продажу

с 11.2015 по 12.2017 (2 года 1 месяц)
ОСБ Груп, Рівне (Виробрицтво жіночого одягу)

- здійснення і контроль продажів,
- організація робочого процесу менеджерів,
- керівництво та навчання персоналу,
- контроль дебіторської заборгованості.
- моніторинг і аналіз ринку продукції в регіонах;
- планування і звітність виконаної роботи;
- робота з існуючими клієнтами та розширення клієнтської бази;
- пошук нових клієнтів, ведення переговорів та укладання договорів,
- організація участі у виставках.

Адміністратор меблевих салонів

с 03.2015 по 08.2015 (5 месяцев)
Еверест, Рівне (Роздрібна торгівля)

- Підбір та навчання персоналу
- контроль продажів,
- організація робочого процесу,
- створення інтер"єру салону.
- ціноутворення і система знижок,
- нарахування та виплата з / п і відсотків співробітникам,
- вирішення питань з "проблемним" клієнтом

Директор магазину

с 03.2013 по 04.2015 (2 года 1 месяц)
ТОВ Дербі ЛТД, Рівне (Роздрібна торгівля)

Обов'язки на займаній посаді:
- організація представлення товару в торговому залі;
- проведення переоцінок, контроль над правильністю цін на товари;
- участь в організації та проведенні інвентаризацій в магазині;
- контроль дотримання стандартів обслуговування, касової дисципліни;
- контроль за оформленням залу;
- забезпечення виконання планів реалізації;
- врегулювання питань з контролюючими органами;
- взаємодія з орендодавцями;
- взаємодія з центральним офісом;
- підбір, адаптація, мотивація, навчання персоналу, контроль виконання поставлених завдань;
- складання графіків роботи;
- аналіз фінансових та інших показників: обсяг продажів, товарообіг, середній чек і т.д .;
- розробка заходів, спрямованих на підвищення ефективності роботи магазину;
- ведення звітності.

Регіональний менеджер

с 08.2012 по 03.2013 (7 месяцев)
Фламінго Тойс, Рівне (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- просування продукції на ринку;
- контроль дебіторської заборгованості
- моніторинг і аналіз ринку продукції в регіонах;
- планування і звітність виконаної роботи;
- робота з існуючими клієнтами та розширення клієнтської бази;
- пошук нових клієнтів, ведення переговорів та укладання договорів

Продавець консультант

с 07.2008 по 08.2012 (4 года 1 месяц)
ПП АІК (ТОВ Дпрбі ЛТД), Рівне (Роздрібна торгівля)

Робота з клієнтами, прямі продажі;
-Прийом і облік товару;
-Викладка товару, оформлення торгового залу;
-проведення розрахунків з покупцями. (Готівковий, безготівковий)
-Правильне і своєчасне оформлення необхідної касової документації (касові книги, документи при поверненні товару та ін.)

Образование

Європейський університет

Фінанси, Рівне
Высшее, с 2007 по 2009 (1 год 8 месяцев)

РФ МАУП

Фінанси. Управління персоналом, Рівне
Неоконченное высшее, с 2003 по 2007 (3 года 10 месяцев)

Знание языков

  • Английский — средний
  • Чешский — средний

Дополнительная информация

Навички роботи з ПК.
-знання 1С;
-знання S Market;
- лідерські якості;
- комунікабельність
- порядність
- педантичність щодо документів
- стійкість в стресових ситуаціях
- дисциплінованість, акуратність
- висока самоорганізація
- цілеспрямованість
- комунікабельність
- енергійність
- високий рівень працездатності, відповідальність
- легко навчаюсь
- винахідливість, здатність швидко орієнтуватися в складних ситуаціях
- чесність,
- вміння переконувати.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: