• PRO

Ganna

Менеджер з персоналу, адміністратор офісу, помічник керівника, документатор, редактор баз даних, 40 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
40 лет
Город проживания:
Сумы
Готов работать:
Другие страны, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Інспектор відділу кадрів

с 11.2021 по наст. время (3 года 3 месяца)
ТОВ, Гібридна форма (частково офіс, частково дистанційно) (Машинобудування)

- ведення обліку особового складу підприємства (прийом, переведення, звільнення працівників ) відповідно до КЗпП України, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства (окрім військового обліку);
- формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, а також заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок;
- ведення табелів обліку робочого часу, надання відпусток працівникам згідно графіку;
- ведення архіву особових справ;
- робота з ФОП (типові форми : договори, додаткові угоди, ТЗ, звіти, акти на підставі звітів)

Головний спеціаліст відділу персоналу

с 11.2020 по 06.2021 (7 месяцев)
Сумський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки, Сумы (Сили оборони)

- ведення обліку особового складу підприємства;
- оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до КЗпП України, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства;
- формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
-ведення табелів обліку робочого часу, заповнення листків непрацездатності;
- заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу;
- ведення обліку надання відпусток працівникам;
- ведення архіву особових справ;
- статистична звітність.

Редактор баз даних

с 10.2019 по 11.2020 (1 год 1 месяц)
Медіа ресурс ( галузь — АПК), Суми (ЗМІ, медіа)

Стажування: липень-серпень-вересень 2019 р.
Обов'язки:
- стровення відповідно до ред.політики компанії БД (баз даних): профілі компаній, досьє топ-менеджерів, бренди компаній;
- оновлення даних у раніше створених профілях, досьє та брендах.

Інженер з підготовки кадрів

с 06.2018 по 07.2019 (1 год 1 месяц)
ПрАТ "УКРХІМПРОЕКТ", Суми (Машинобудування)

- ведення обліку особового складу підприємства;
- оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до КЗпП України, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства;
- формування і ведення особових справ працівників, внесення змін;
- ведення обліку і зберігння трудових книжок;
- ведення обліку надання відпусток працівникам;
- ведення архіву особових справ.

Помічник керівника

с 09.2015 по 01.2018 (2 года 4 месяца)
ФОП, Суми (Готельно-ресторанний бізнес)

1. Особистий помічник керівника.
2. HR-manager (пошук кандидатів через Work.ua, Rabota.ua, Headhunter; первинні співбесіди з кандидатами на посади: керуючі рестораном, адміністратори, кухарі, офіціанти та ін.).
3. Підготовка нових об'єктів до відкриття ( контроль роботи будівельників, перевірка документації та збір пакету документів, підбір персоналу).
4. Укладання договорів/угод з різними організаціями: пожежна безпека, водоканал, обленерго, теплоенерго.

Викладач

с 08.2010 по 08.2015 (5 лет)
СВУМіК, Суми (Освіта, наука)

- проведення лекцій, семінарів, індивідуальних занять, відкритих уроків;
- участь у проведенні іспитів, державних іспитів;
- заповнення та розробка службової документації (план роботи, план самостійної роботи, заповнення журналів, звітів)

Секретар

с 10.2003 по 08.2010 (6 лет 10 месяцев)
СВУМіК, Суми (Освіта, наука)

- складання наказiв;
- вхiдна та вихiдна кореспонденцiя;
- органiзацiя роботи керiвника та iн.
З 2004 р. виконувала функції методиста (лаборанта) за сумісництвом у відокремленому підрозділі "Сумський факультет КНУКІМ" ( Київський національний університет культури і мистецтв). Обов'язки: допомога керівництву в організації роботи навчального закладу; виконання функцій бібліотекаря (видача літератури, обслуговування студентів та викладачів); контроль за своєчасним проведенням лекцій, іспитів, заповнення службової документації.

Образование

КНУКІМ

Менеджер, Суми
Высшее, с 2008 по 2011 (3 года)

Документознавство та iнформацiйна дiяльнiсть (менеджер органів державної влади та управління, документознавець).

СНАУ

Правознавство (юрист), Суми
Среднее специальное, с 2002 по 2005 (3 года)

СВУМiК iм. Д.С. Бортнянського

Бiблiотечна справа ( бiблiотекар-бiблiограф), Суми
Среднее специальное, с 1999 по 2002 (2 года 9 месяцев)

Знания и навыки

  • ДОК ПРОФ
  • Користувач ПК
  • Google Docs
  • Управління персоналом
  • Zoom
  • Google Meet
  • Підбір персоналу за вимогами керівника
  • Адміністратор офісу
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Ведення кадрового обліку
  • Відповідальність
  • Водійські права кат. B
  • Пунктуальність
  • Ведення документації
  • Грамотна усна та письмова мова
  • MS Office
  • Толерантність

Знание языков

  • Английский — начинающий
  • Немецкий — начинающий
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

1. Впевнений користувач ПК.
2. Готова до освоєння нових комп. програм та отримання нових знань ( не боюсь вивчати нове).
3. Розглядаю можливість неповної зайнятості або віддаленої роботи(можливе поєднання у разі необхідності).
4. Водійське посвідчення категорії В. Стаж водіння - з 03.10 2023 р
5. Робота з листопада 2023 у програмі ДОК ПРОФ, версія 1.1.4.23 (Система управління документами і процесами)

P.S. Вакансії від компанії TIENS, а також вакансії менеджерів з продажу та роботу з нічними змінами НЕ РОЗГЛЯДАЮ.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: