Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 января 2024 PRO

Павло

Фахівець з ведення даних та обробки документів, оператор ПК, 25 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
31 год
Город проживания:
Ружин
Готов работать:
Казатин, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Фахівець із обліку ресурсів

с 05.2018 по наст. время (6 лет)
ТОВ СП "НІБУЛОН", с. Бистрик (Харчова промисловість)

В квітні місяці 2018р. За сімейними обставинами вимушений звільнитися з ТОВ "ЕКОЛЬ ЛОГІСТІКС" та переїхати в с. Вільнопілля, р-н. Ружинський, обл. Житомирська. 22 травня 2018 року. влаштувався у ТОВ СП "НІБУЛОН" м'ясопереробний цех" підсобним працівником. 01 серпня 2018 році отримав посаду обліковця в цій же компанії.

Завдання та обов’язки

Обліковець підсобного виробництва виконує наступні завдання і обов’язки:
1.Здійснювати операції з обліку сировини, товарно-матеріальних цінностей та готової продукції, обліку первинної документації та перевіряти отримані первинні документи за вірністю та змістом (ІТ);
2.Систематизувати отриманні первинні документи та вносити інформацію відображену у вище названих документах, в програмі обліку підприємства (ІТ);
3.Проводити архівування звітів;
4.Оформляти та перевіряти повернення товарів, сировини, матеріально-технічних цінностей та готової продукції, здійсненні магазином, структурними підрозділами підприємства та сторонніми покупцями;
5.Проводити звірку руху сировини, товарно-матеріальних цінностей та готової продукції (ІТ, Exel);
6.При перевірці звітів звіряти наші дані з базою підприємства (ІТ) та усувати виявлені недоліки;
7.Вчасно оформляти прибуткові та видаткові накладні на товарний асортимент для філій, магазинів підприємства, приватних підприємців та ФОП (ІТ);
8.Здійснювати реєстрацію документів, що надходять у підрозділ бухгалтерського обліку;
9.Здійснювати підготовку та оформлення тендерів.
10.За дорученням керівництва виконувати обов’язки, визначені даною інструкцією, у інших сферах діяльності філії.

Старший фахівець з ведення даних та обробки документів

с 05.2013 по 01.2018 (4 года 8 месяцев)
ТОВ ЕКОЛЬ ЛОГІСТІКС, Киев (Транспорт, логістика)

Початок роботи в компанії в 2013 році на посаді "комплектувальник товарів". В 2014 році отримав нову посаду в даній компанії "водій навантажувача". В 2015 році пройшов навчання на посаду, та отримав "Фахівця з ведення даних та обробки документів". В 2017 році отримав посаду "Старшого фахівця з ведення даних та обробки документів".


2.Завдання та обов'язки
2.1.Виконує завдання та обов’язки відповідно до вимог документів ІСМ.
2.2.Здійснює внесення інформації про рух товару на складі (прийом, відвантаження, переміщення) у автоматизованих системах обліку Підприємства та Замовника.
2.3.Здійснює оформлення, прийом та перевірку документів щодо надходження товару на склад та видаткових документів.
2.4.Проводить ідентифікацію водіїв автотранспортних засобів, що прибули для завантаження чи розвантаження товару. Перевіряє документи на автотранспортний засіб, товарно-транспортні накладі (ТТН, CMR), накладні на товар (Інвойси), працює з іншими первинними документами.
2.5.Веде журнал ознайомлення водіїв з вимогами безпеки та екології на території Підприємства та необхідністю їх присутності під час завантаження/розвантаження товару.
2.6.Проводить відбракування товару й оформлення супровідної документації, готує фотоматеріали та здійснює відправлення актів про брак з детальним описом причин і фотоматеріалів безпосередньому керівнику.
2.7.Проводить переоблік товару, корегує інформацію про місцезнаходження та кількісний і якісний склад товару у автоматизованих системах обліку.
2.8.Здійснює комп’ютерний підбір та створює в автоматизованих системах обліку комплектацію товару на підставі даних, наданих Замовником, та внутрішні переміщення товару.
2.9.Формує та надсилає звіти представникам Замовника на їх запит у межах своєї компетенції.
2.10.Здійснює роботу з класифікатором товару, вносить нові коди (артикули) у бази даних.
2.11.Проводить повернення товару на склад у автоматизованих системах обліку та оформлює супровідну документацію.
2.12.Веде ділове листування з клієнтами та Замовниками у межах своєї компетенції.
2.13.Видає контролерам якості одноразові пломби для пломбування машин після завантаження товару та веде їх облік.
2.14.Здійснює контроль роботи комп'ютерів і своєчасно розміщує заявку на Service Desk щодо усунення збоїв, несправностей.
2.15.Не допускає до автоматизованих систем обліку непідготовлених співробітників і сторонніх осіб.
2.16.Приймає участь у внутрішніх перевірках роботи складу (ДЦ-тур, та інші).
2.17.Виконує інші завдання та доручення безпосереднього керівника та органів управління Підприємства.
2.18.Дотримується правил внутрішнього трудового розпорядку та інших вимог нормативних документів Підприємства.

Образование

Козятинське МВПУЗТ

Оператор ПК, Казатин
Среднее специальное, с 2009 по 2010 (9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

ЖИТОМИРСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ

17-18.12.2019

Знания и навыки

Користувач ПК Microsoft office, Rainbow, IT-Enterprise

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: