Альона
Адміністратор, офіс-менеджер
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 33 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4613548
Опыт работы
Адміністратор салону краси
с 12.2020 по 01.2022
(1 год 1 месяц)
Салон краси "Wizard", Київ (Краса, салони краси)
Спілкування з клієнтами, робота в програмі «BeautyPro», контроль роботи персоналу, інвентаризація товарів у салоні, ведення касової дисципліни (робота з касовим апаратом), замовлення продукції в роботу та на продаж, продаж косметики.
Старший адміністратор
с 04.2018 по 03.2020
(1 год 11 месяцев)
Махараджа Yoga&SPA, Харків (Краса, фітнес, спорт)
Представляла SPA на Міжнародній Премії Perfect SPA (жовтень 2018 р.). Перемогли у номінації "Кращий SPA-центр"
Обов'язки:
- Контроль роботи SPA-центру, організація закупівлі товарів для продажу та в роботу.
- Контроль технічного персоналу та СПА-терапевтів. Забезпечення роботи згідно з протоколами.
- Інвентаризація складів.
- Видача заробітної плати, ведення іноземних майстрів.
- Вирішення конфліктних ситуацій
- Консультація з послуг SPA-центру, видача бонусних карток, продаж сертифікатів, робота в програмі 1С, ведення касової дисципліни.
Адміністратор офісу
с 12.2016 по 03.2018
(1 год 3 месяца)
Кулінарна школа AlCuisine, Харків (Кулінарні курси та майстер-класи;)
- Консультація клієнтів про послуги школи, спілкування з гостями, ведення облікових записів та касової дисципліни.
- Контроль закупівлі, робота з персоналом, контроль роботи технічного персоналу.
- Редагування сайту та соціальних мереж, продаж сертифікатів, ведення клієнтської бази.
- Впровадження CRM та IP-телефонії.
- Переговори із запрошеними шеф-кухарями щодо проведення майстер-класів, складання розкладу на місяць.
- Видача заробітної плати.
Адміністратор СПА-центру та Barber Shop
с 10.2015 по 09.2016
(11 месяцев)
ООО "Харків Палас", Харків (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов'язки:
• Підбір кадрів (пошук, проведення співбесід, перевірка рекомендацій).
• Робота з персоналом (адаптація, вступ на посаду, тимбілдинг, контроль роботи персоналу).
• Спілкування з гостями, презентація Спа-центру.
• Адміністративні обов'язки: ведення облікових записів, інвентаризація, формування заявок на закупівлю товарів, ведення касової дисципліни, робота у програмі Micros, робота з касовим апаратом, підрахунок підсумків місяця.
Досягнення:
• набуття досвіду спілкування з різними типами людей, уміння знаходити з ними спільну мову, що є невід'ємною та відповідальною частиною роботи адміністратора;
• набуття навички організовувати роботу великого підрозділу, контролювати якісне виконання посадових інструкцій.
Адміністратор та HR-менеджер
с 04.2015 по 10.2015
(6 месяцев)
Barber Shop "Brutmen", Харків (Краса, салони краси)
Обов'язки:
•Пошук кадрів з нуля (складання профілю вакансій, пошук через різні канали, включаючи headhunting; проведення співбесід; закриття вакансій).
• Робота з персоналом (адаптація, курування на випробувальному терміні, планування навчання персоналу).
•Складання посадових інструкцій.
• Контроль роботи barber shop ( закупівля товарів, спілкування з клієнтами та постачальниками, ведення облікових записів; робота з касою; робота у програмах «YClients» та «BeautyPro»).
• Ведення бухгалтерії (нарахування та виплата заробітної плати).
• Маркетинг (ведення соціальних мереж (ВКонтакте, Facebook, Instagram), організація заходів, робота з рекламою).
Досягнення:
• досвід організації підприємства з нуля, що успішно функціонує barber shop із затребуваним персоналом.
Копірайтер
с 11.2012 по 04.2015
(2 года 5 месяцев)
Web-stroy, Харків (IT)
Написання статей для комерційних сайтів; адміністрування сайтів на CMS Joomla, Drupal; участь у просуванні сайтів (створення семантичного ядра для сайтів, розміщення прес-релізів на тематичних сайтах, аналіз видачі пошукових систем)
Образование
Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна
Економічний, фінанси та кредит, Харків
Высшее, с 2012 по 2015 (3 года)
Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна
Соціологічний, методи соціологічних досліджень та маркетингу, Харків
Высшее, с 2009 по 2014 (5 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
Курси англійської мови в American English Center
2013-2014, 11 місяців
Karazin HR School
2014, 4 місяці
Best professional training (адміністратор підприємств Beauty індустрії)
Квітень 2018
Тренінги "Premier Palace Hotel Kharkiv "з гостинності (роботі з гостями)
2016
Курси SMM від "Tommy.University"
Травень 2020 - Липень 2020
Курси Web-design від "Tommy University"
Липень 2020 - Вересень 2020
Знания и навыки
Знание языков
Английский — средний
Дополнительная информация
До роботи відношусь відповідально, ставлю задачі та реалізую їх (працюю на результат). Вмію проявляти увагу, зацікавленість, дружелюбність у спілкуванні з людьми, що незмінно допомагає мені у роботі з клієнтами. Своїми плюсами вважаю організованість і швидке навчання. Прагну до професійного зростання та постійного вдосконалення.
Якості: Енергійність, критичне мислення, організованість, працьовитість, рішучість, оптимізм, комунікабельність, відповідальність, стійкість до стресів, вимогливість в першу чергу до себе, вміння працювати в команді, постійно навчаюсь новому.
Другие резюме этого кандидата
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Web-designer, Freelance, 3 года 11 месяцев
- Старший администратор, Махараджа Yoga&SPA, 1 год 11 месяцев
Похожие кандидаты
Бизнес-ассистент, личный помощник руководителя
Киев
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Киев
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Киев
Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор офісу
26000 грн, Киев
Помічник директора, секретар, офіс-менеджер, адміністратор (лівий берег)
25000 грн, Киев
Керівник, виконавчий директор, помічник керівника, асистент, personal assistant
Киев