Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 марта 2021 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/4692135

Customer support representative, 56 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Customer Support Representative

с 08.2019 по наст. время (4 года 8 месяцев)
SEO and online-marketing platform

Delivering technical support via live-chat, phone calls and emails.
Onboarding new customers and hosting live demonstration of the service, upselling and cross-selling.
Collecting and prioritizing customers’ feedback. Setting tasks in JIRA for the developers according to bug-reports and feedbacks.

Customer Support Representative

с 08.2018 по 08.2019 (1 год)
SupportYourApp, Київ (Telecommunications and networking)

Providing support to Windows, Mac OS, iOS and Android applications. Assisting with and configuring business (commercial) solutions.
Deliver service support to end users using and operating an automated call distribution phone software.
Resolving support tickets, assisting customers in operating applications and programs via CRM-system, remote desktop control software etc.
Calls, CRM tickets, Zendesk chat etc.

Customer Support Representative

с 11.2015 по 05.2016 (6 месяцев)
SupportYourApp, Киев (Telecommunications and networking)

Deliver service support to end users using and operating an automated call distribution phone software.
Resolving support tickets, assisting customers in operating applications and programs via CRM-system, remote desktop control software etc.

Образование

Boris Grinchenko Kyiv University

Pedagogical Institute, Киев
Высшее, с 2019 по 2020 (1 год 3 месяца)

Boris Grinchenko Kyiv University

Pedagogical Institute, Киев
Неоконченное высшее, с 2014 по 2018 (3 года 9 месяцев)

Знания и навыки

MS Office MacOS

Знание языков

  • Английский — продвинутый
  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Please do not call me If you are from any company that works with "financial markets".

Experienced in an outsourcing Customer Support of software products for Windows and macOS, iOS and Android platforms, as well as inbound support of B2B solutions. Effective team player.

Having experience of living in English language environment inspired me on exploring customer-oriented service as a part of business and mentality of English-speaking customer, while Lifeguard position empowered me with leadership, conflict resolution and quick decision-making skills.

Experienced in Phone calls, CRM tickets, Zendesk chat support and Jira.

Student Work & Travel USA program participant - Summer 2015, 2016

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: