Резюме від 29 березня 2021 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/4692135

Customer support representative, 56 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Customer Support Representative

з 08.2019 по нині (4 роки 8 місяців)
SEO and online-marketing platform

Delivering technical support via live-chat, phone calls and emails.
Onboarding new customers and hosting live demonstration of the service, upselling and cross-selling.
Collecting and prioritizing customers’ feedback. Setting tasks in JIRA for the developers according to bug-reports and feedbacks.

Customer Support Representative

з 08.2018 по 08.2019 (1 рік)
SupportYourApp, Київ (Telecommunications and networking)

Providing support to Windows, Mac OS, iOS and Android applications. Assisting with and configuring business (commercial) solutions.
Deliver service support to end users using and operating an automated call distribution phone software.
Resolving support tickets, assisting customers in operating applications and programs via CRM-system, remote desktop control software etc.
Calls, CRM tickets, Zendesk chat etc.

Customer Support Representative

з 11.2015 по 05.2016 (6 місяців)
SupportYourApp, Киев (Telecommunications and networking)

Deliver service support to end users using and operating an automated call distribution phone software.
Resolving support tickets, assisting customers in operating applications and programs via CRM-system, remote desktop control software etc.

Освіта

Boris Grinchenko Kyiv University

Pedagogical Institute, Киев
Вища, з 2019 по 2020 (1 рік 3 місяці)

Boris Grinchenko Kyiv University

Pedagogical Institute, Киев
Незакінчена вища, з 2014 по 2018 (3 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Office MacOS

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Please do not call me If you are from any company that works with "financial markets".

Experienced in an outsourcing Customer Support of software products for Windows and macOS, iOS and Android platforms, as well as inbound support of B2B solutions. Effective team player.

Having experience of living in English language environment inspired me on exploring customer-oriented service as a part of business and mentality of English-speaking customer, while Lifeguard position empowered me with leadership, conflict resolution and quick decision-making skills.

Experienced in Phone calls, CRM tickets, Zendesk chat support and Jira.

Student Work & Travel USA program participant - Summer 2015, 2016

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: