Резюме від 15 квітня 2024 Файл

Sodiq

Customer support representative, Dispatch Agent, Personal Assistant

Вік:
27 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ISHOLA S. MICHAEL [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Abuja, Nigeria

SUMMARY
Skilled customer service professional with 3 years of experience, adept at resolving inquiries and
nurturing positive relationships. Proficient in multichannel communication and problem-solving, he
has coordinated trailer dispatches, managed remote airline customer service, and also worked as a
sales representative.

PROFESSIONAL EXPERIENCE
EDUCATION
Trailer Broker Dispatch Agent (Remote)
Dnepropetrovsk Medical Institute, Ukraine. Logistify Solutions LLC • Texas City, TX
07/2022 - Present
Medical Diploma - Doctor of Medicine.
2014 – 2020 Utilized transportation management systems
Oxford Home Study Centre (TMS) and other software tools to optimize routing
Customer Service Leadership and scheduling.
2021 – 2022 Coordinated trailer dispatches for transportation,
ensuring punctual deliveries and pickups.
Monitored and tracked shipments, providing real-
time updates to clients and internal stakeholders.
Addressed transportation issues promptly, such as
SKILLS delays, breakdowns, or route changes.

Online Communication Tools (e.g.,
Airline Customer Service Agent (Remote)
Skype, Zoom, Comnica etc.) Simply Contact (Wizzair Airline) • Dnipro, Dnipropetrovsk
Word Processing (Microsoft Word, 08/2019 - 06/2022
Google Docs)
Spreadsheets (Microsoft Excel, Employed CRM software to streamline customer
Google Sheets) interactions, enhance communication and issue
Presentations (Microsoft PowerPoint, resolution.
Google Slides) Facilitated customer transactions including
Databases (Microsoft Access) reservations, ticketing, and boarding, reducing
File Management wait times.
Strong organizational and time- Delivered accurate information on flight schedules,
fares, and promotions in a timely manner.
management skills
Monitored and reported customer feedback to
Exceptional communication and
management, providing insights on customer
interpersonal skills
sentiment.
Ability to work independently and as
Demonstrated composure and organization during
part of a team
flight disruptions, emergencies, or irregular
Detail-oriented and able to handle
operations,
multiple tasks simultaneously
providing passengers with assistance and
Customer’s satisfaction and
information.
convenience oriented

Схожі кандидати

Customer support representative, Personal Assistant
Дистанційно, Львів, Інші країни

Customer support agent (Intercom, Zoho, Omnydesk, Live Chat, Help Desk)
23500 грн, Дистанційно, Луцьк

Help desk assistant, online manager, sales representative
Дистанційно

Technical Support, IT Technician, Web developer, help desk manager
25000 грн, Дистанційно, Рівне

Customer support representative, administrative assistant
15000 грн, Дистанційно, Київ

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: