Резюме від 7 березня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10166501

Фахівець відділу клієнтської підтримки, customer support representative, agent

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Старший спеціаліст іноземної лінії підтримки клієнтів

з 12.2021 по нині (2 роки 4 місяці)
Туризм

На даній посаді я вдосконалив і розширив свої професійні навички, розвинув вміння працювати самостійно та посприяв своєму зростанню як впевненого і досвідченого члена команди. У ролі спеціаліста з підтримки клієнтів я виконую ключові обов'язки, включаючи:

1. Компетентне оброблення запитань клієнтів через різноманітні канали, такі як телефон, електронна пошта та чат, успішно збільшуючи дохід компанії від реалізованих послуг.

2. Якісне ведення запитів щодо зміни бронювань клієнтів, охоплюючи готельні, автобусні, залізничні резервації та авіаквитки. Крім того, підтримую тісний зв'язок з різними постачальниками, забезпечуючи надання оптимальних послуг, оформлення додаткових послуг та надання важливої допомоги в невідкладних ситуаціях.

3. Інформую та консультую клієнтів щодо переваг обрання наших послуг, інформуючи щодо процесу замовлення, оплати та отримання обраних послуг.

4. Активно допомагаю клієнтам у розв'язанні технічних проблем та помилок, які виникали під час процесу бронювання або після нього, надаючи цінні поради з технічних питань, пов'язаних із платформою онлайн-бронювання компанії.

5. Ефективно співпрацюю з колегами з різних відділів, звертаючись за допомогою, перевіряючи інформацію та консультуючись для вирішення запитань клієнтів, забезпечуючи комплексний та ефективний процес вирішення питань.



Мої досягнення:

1. Підвищення задоволення та утримання клієнтів

2. Швидке та ефективне розв'язання проблем

3. Навчання та консультування клієнтів


Цей досвід не лише вдосконалив мої навички комунікації, логічного та критичного мислення, але й дозволив мені розвиватися у швидкому та орієнтованому на клієнті середовищі.

Освіта

Академія праці, соціальних відносин та туризму

Туризм, готельно-ресторанна справа, Київ
Вища, з 2018 по 2022 (4 роки)

Знання і навички

Продуктивність Здатність до навчання Здійснення вихідних дзвінків Ведення CRM Комунікабельність Теплий продаж Уважність Клієнтоорієнтованість Обробка гарячих заявок Уміння швидко засвоювати нову інформацію Надійність Відповідальність Самостійне прийняття рішень

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно
  • Французька — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: