Ірина
Спеціаліст help desk
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 37 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10636563
Досвід роботи
Інженер технічної підтримки користувачів(1 лінія)
з 08.2019 по нині
(4 роки 9 місяців)
Еко, Київ (Роздрібна торгівля)
•Прийом, реєстрація, вирішення заявок Service Desk (OTRS), розподілення та ескалація інцидентів на лінії підтримки L2/L3;
•Створення облікових записів користувачів, призначення прав доступу (Active Directory);
•Призначення прав доступу на каси, зміна облікових даних користувачів (1С);
•Консультація користувачів офісу та магазинів по технічним питанням;
•Моніторинг роботи каналів зв’язку, комунікація з інтернет провайдерами;
•Комунікація з підрядниками по техобслуговуванню торгового обладнання;
•Комунікація з іншими відділами для швидкого та якісного вирішення питань;
•Робота з асортиментною матрицею (ERP, WebOffice).
Керівник відділу по роботі з постачальниками
з 03.2009 по 11.2013
(4 роки 8 місяців)
METRO Україна, Київ (Роздрібна торгівля)
•Координація, навчання та контроль роботи відділу;
•Підбір та навчання співробітників у свою команду;
•Введення та редагування інформації про постачальників в базу даних (Oracle);
•Тестування роботи бази даних в pre-production;
•Взаємодія з суміжними підрозділами;
•Навчання співробітників філіалів, створення навчальних посібників (MS Power Point);
•Створення електронного архіву.
Спеціаліст відділу по роботі з постачальниками
з 10.2008 по 03.2009
(5 місяців)
METRO Україна, Київ (Роздрібна торгівля)
•Введення інформації по постачальникам в базу даних (Oracle);
•Верифікація контрактів, робота з документами постачальників;
•Взаємодія з суміжними підрозділами;
•Систематизація та збереження документів в архів;
•Звітність про виконану роботу.
Оператор ПК
з 07.2008 по 10.2008
(3 місяці)
METRO Україна, Київ (Роздрібна торгівля)
•Створення артикулів та внесення змін в систему підприємства (MS Word, Exel, Outlook, Oracle);
•Взаємодія з категорійними менеджерами.
Освіта
Національний технічний університет України «Київський політехнічний ін
Приладобудівний факультет. Наукові, аналітичні, екологічні прилади і с
Вища, з 2003 по 2009 (6 років)
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
Схожі кандидати
Спеціаліст help desk
Київ
Керівник відділу підтримки (help desk)
Київ
Спеціаліст по роботі з клієнтами (тех. підтримка), customer support specialist
24000 грн, Київ, Дистанційно
Спеціаліст відділу підтримки робочих місць (технічна підтримка)
Київ, Дистанційно
Спеціаліст help desk
Київ