Tetiana
Personal assistant, 60 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 28 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4694044
Опыт работы
Особистий/Бізнес асистент СЕО
с 01.2023 по 08.2023
(7 месяцев)
Spike Brokers, Київ (Сільське господарство, агробізнес)
- ділова комунікація з клієнтами/партнерами компанії;
- ведення робочого/особистого календаря керівника, слідкування за його виконанням;
- складення маршрутів у відрядженнях, викуп квитків, бронювання готелей/ участі у івентах/оформлення страхівок і тд;
- отримання необхідних дозволів та документів для виїзду закордон;
- підготовка звітів, листів, презентацій, переклад їх на іноземні мови;
- комунікація з командою у разі відсутності керівника;
- онбординг нових працівників;
- переклад тематичних текстів та постів для тг-каналів та чат-боту компанії;
- контроль ведення ремонту в новому офісному приміщенні, комунікація з дизайнерами та підрядниками, контроль проведення оплат.
Administrative Manager/Consultant
с 08.2022 по 01.2023
(5 месяцев)
NDA GmbH, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
- адміністративна підтримка бухгалтерів, консультантів;
- ведення графіку відвідування та відпусток працівників;
- підтримання бази існуючих та внесення нових клієнтів;
- ведення процесу виставлення рахунків та нагадування в бухгалтерському софті;
- виконання доручень партнерів компанії (партнери - іноземці);
- адміністративна підтримка керівництва (допомога з документами для перебування осіб-іноземців на тер-ії України);
- замовлення орг техніки в офіс.
Assistant to the Managing Partners
с 08.2020 по 05.2022
(1 год 9 месяцев)
SD Capital, Київ (Фінанси, банки, страхування)
- замовлення перепусток, зустріч гостей та відвідувачів офісу (взаємодія з охороною та адміністрацією БЦ);
- обробка вхідних дзвінків та e-mail запитів;
- ведення документообігу (прийом та відправка кореспонденції, співпраця з кур‘єрськими службами);
- підготовка первинної документації для бухгалтерії;
- допомога в організації корпоративних заходів, привітання партнерів зі святами;
- співпраця з доставкою корпоративного харчування;
забезпечення офісу всім необхідним (замовлення води, снеків, канцелярії, побутових засобів);
- ініціювання та ведення косметичних ремонтних робіт, підтримання офісного приміщення у належному робочому стані;
- ведення офісного бюджету;
- адміністрування корпоративного таксі;
- замовлення обідів, кейтерингу для Партнерів та їх колег;
- співпраця з особистими та бізнес-асистентами, водіями, охороною Партнерів;
- співпраця з клінінговими службами, флористичними службами;
обмін інвойсами, актами виконаних робіт;
- часткове ведення документообігу у стартапах Партнерів;
- особисті доручення Партнерів (підготувати перелік закладів, екскурсій для відвідування/ замовити столик/знайти і придбати подарунок/замовити квіти/організувати привітання зі святами/запис до лікаря, інші послуги, тощо).
Team Assistant, Outstaffing manager
с 07.2018 по 05.2020
(1 год 10 месяцев)
Skillers (IT-Recruitment Agency), Київ (IT)
- щоденна комунікація з власницею агенції, Операційним відділом, Бухгалтерією, HR- відділом, бізнес-тренером;
- підготовка договорів по шаблонам, виставлення актів, інвойсів;
допомога у пошуку кандидатів на вакантні позиції (Linkedin, DOU, D jinni, tools: booleen search, x-ray search);
- ведення клієнтської бази;
- виконання кадрових функцій: онбординг/офбординг, адаптація нових працівників агенції;
- комунікація з орендодавцем, оплата комунальних послуг;
ведення офісного бюджету;
- забезпечення офісу всім необхідним (замовлення води, снеків, побутової хімії, тощо);
- ведення докуметообігу: відправка/прийняття кореспонденції, взаємодія зі службами доставки;
- організація тімбілдингів та корпоративних заходів для працівників та клієнтів компанії;
- підготовка звітів для Центру Зайнятості та ДПС;
- організація відряджень: купівля квитків, замовлення трансферу, бронювання апартаментів;
- особисті прохання та доручення власниці агенції.
- надання аутстафінгових послуг для Mastercard Europe:
- взаємодія з закордонними акаунт-менеджерами;
- онбординг/ офбординг працівників, їх кадрове ведення спільно з Бухгалтерією;
- написання ТЗ для проектів, підготовка та підписання трудових договорів, договорів підряду, NDA, контрактів проекту;
- ведення контракторів (фіксація робочого часу, відрядженнь) у системі Beeline;
- підготовка пакету документів для працевлаштування іноземної особи на тер-ії України;
- докуметообіг: обмін актами, інвойсами.
Образование
Государственный гуманитарный университет
Факультет иностранных языков (английский, немецкий), Ровно
Высшее, с 2013 по 2017 (3 года 9 месяцев)
Знания и навыки
Знание языков
- Английский — средний
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Немецкий — начинающий
Дополнительная информация
Links to my profiles in social networks:
[
[
Похожие кандидаты
Секретар
21000 грн, Киев
Помічник керівника
Киев
Помічник керівника
Киев
Адміністратор офісу, інспектор відділу кадрів
Киев
Помічник керівника
Киев