Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 9 мая 2024 PRO

Tetiana

Personal assistant, 60 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
28 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Особистий/Бізнес асистент СЕО

с 01.2023 по 08.2023 (7 месяцев)
Spike Brokers, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- ділова комунікація з клієнтами/партнерами компанії;
- ведення робочого/особистого календаря керівника, слідкування за його виконанням;
- складення маршрутів у відрядженнях, викуп квитків, бронювання готелей/ участі у івентах/оформлення страхівок і тд;
- отримання необхідних дозволів та документів для виїзду закордон;
- підготовка звітів, листів, презентацій, переклад їх на іноземні мови;
- комунікація з командою у разі відсутності керівника;
- онбординг нових працівників;
- переклад тематичних текстів та постів для тг-каналів та чат-боту компанії;
- контроль ведення ремонту в новому офісному приміщенні, комунікація з дизайнерами та підрядниками, контроль проведення оплат.

Administrative Manager/Consultant

с 08.2022 по 01.2023 (5 месяцев)
NDA GmbH, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- адміністративна підтримка бухгалтерів, консультантів;
- ведення графіку відвідування та відпусток працівників;
- підтримання бази існуючих та внесення нових клієнтів;
- ведення процесу виставлення рахунків та нагадування в бухгалтерському софті;
- виконання доручень партнерів компанії (партнери - іноземці);
- адміністративна підтримка керівництва (допомога з документами для перебування осіб-іноземців на тер-ії України);
- замовлення орг техніки в офіс.

Assistant to the Managing Partners

с 08.2020 по 05.2022 (1 год 9 месяцев)
SD Capital, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- замовлення перепусток, зустріч гостей та відвідувачів офісу (взаємодія з охороною та адміністрацією БЦ);
- обробка вхідних дзвінків та e-mail запитів;
- ведення документообігу (прийом та відправка кореспонденції, співпраця з кур‘єрськими службами);
- підготовка первинної документації для бухгалтерії;
- допомога в організації корпоративних заходів, привітання партнерів зі святами;
- співпраця з доставкою корпоративного харчування;
забезпечення офісу всім необхідним (замовлення води, снеків, канцелярії, побутових засобів);
- ініціювання та ведення косметичних ремонтних робіт, підтримання офісного приміщення у належному робочому стані;
- ведення офісного бюджету;
- адміністрування корпоративного таксі;
- замовлення обідів, кейтерингу для Партнерів та їх колег;
- співпраця з особистими та бізнес-асистентами, водіями, охороною Партнерів;
- співпраця з клінінговими службами, флористичними службами;
обмін інвойсами, актами виконаних робіт;
- часткове ведення документообігу у стартапах Партнерів;
- особисті доручення Партнерів (підготувати перелік закладів, екскурсій для відвідування/ замовити столик/знайти і придбати подарунок/замовити квіти/організувати привітання зі святами/запис до лікаря, інші послуги, тощо).

Team Assistant, Outstaffing manager

с 07.2018 по 05.2020 (1 год 10 месяцев)
Skillers (IT-Recruitment Agency), Київ (IT)

- щоденна комунікація з власницею агенції, Операційним відділом, Бухгалтерією, HR- відділом, бізнес-тренером;
- підготовка договорів по шаблонам, виставлення актів, інвойсів;
допомога у пошуку кандидатів на вакантні позиції (Linkedin, DOU, D jinni, tools: booleen search, x-ray search);
- ведення клієнтської бази;
- виконання кадрових функцій: онбординг/офбординг, адаптація нових працівників агенції;
- комунікація з орендодавцем, оплата комунальних послуг;
ведення офісного бюджету;
- забезпечення офісу всім необхідним (замовлення води, снеків, побутової хімії, тощо);
- ведення докуметообігу: відправка/прийняття кореспонденції, взаємодія зі службами доставки;
- організація тімбілдингів та корпоративних заходів для працівників та клієнтів компанії;
- підготовка звітів для Центру Зайнятості та ДПС;
- організація відряджень: купівля квитків, замовлення трансферу, бронювання апартаментів;
- особисті прохання та доручення власниці агенції.

- надання аутстафінгових послуг для Mastercard Europe:
- взаємодія з закордонними акаунт-менеджерами;
- онбординг/ офбординг працівників, їх кадрове ведення спільно з Бухгалтерією;
- написання ТЗ для проектів, підготовка та підписання трудових договорів, договорів підряду, NDA, контрактів проекту;
- ведення контракторів (фіксація робочого часу, відрядженнь) у системі Beeline;
- підготовка пакету документів для працевлаштування іноземної особи на тер-ії України;
- докуметообіг: обмін актами, інвойсами.

Образование

Государственный гуманитарный университет

Факультет иностранных языков (английский, немецкий), Ровно
Высшее, с 2013 по 2017 (3 года 9 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS PowerPoint MS Outlook Adobe Photoshop Graphic editors Google Docs Adobe Illustrator Car driving Adobe Acrobat Reader Canva Google MS Project Trello Google Drive Management skills Crello Google Slides Prioritization Scrum CleverStaff Delegation Productivity

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Немецкий — начинающий

Дополнительная информация

Links to my profiles in social networks:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: