Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 апреля 2024 PRO

Аліна

Помічник керівника, особистий асистент, 35 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
30 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Асистент директора департаменту

с 08.2020 по 01.2024 (3 года 5 месяцев)
Комунальне підприємство, Киев (Державні організації)

- організація зустрічей, переговорів перших осіб компанії;
- планування календаря директора і зовнішніх зустрічей;
- перевірка документів на правильність складання та візування виконуючими;
- погодження і пропуск документів від імені директора;
- організація і контроль виконання виконуючими доручень керівника;
- комунікація між департаментами по погодженню процесів та доручень;
- контроль термінів виконання доручень;
- контроль термінів виконання, обробки та закриття документів підлеглими;
- контроль виставлення рахунків, оплата рахунків;
- комунікація міжпідприємствами і держ.структурами (мерія, суд, дбр і т.д.);
- виконання особистих доручень керівника;
- організація відряджень керівника (викуп білетів, готелів, трансферів);
- документальний супровід і закриття відряджень керівника;
- контроль діловодства;
- підбір персоналу, проведення первинних співбесід, робота з сайтами пошуку кандидатів, створення та розміщення вакансій;
- контроль оплат по об'єкту;
- організація процесів створення доручень (міжнародних, українських) ;
- організація комунації між директором та держ.структурами;
- робота з Дією від імені директора;
-особисте представництво від імені директора в різних процесах;
- тревел підтримка;
- документальна підготовка до оформленя міжнародних віз та допусків в країну (під час карантину) ;
- співпраця з посольствами.

Помічник директора

с 10.2019 по 08.2020 (10 месяцев)
ТОВ "Інтермік - харчові технології", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- складання та підписання договорів по різним типам доставки обладнання (українські та міжнародні);
- ведення табелю робочого часу підприємства;
- складання та ведення журналу бухгалтерських наказів ;
- складання та ведення журналу кадрових наказів;
- підготовка документації на прийняття/звільнення на роботу співробітника;
- підбір персоналу;
- координація мобільного зв'язку;
- підготовка звітності для керівника;
- складання довіреностей з контрагентами;
- складання та видача довідок з місця роботи;
- підготовка документації по покупці/продажу автомобіля;
- контроль та ведення страхових полісів автомобілей співробітників;
- оформлення документації по відрядженням співробітників (наказ, посвідчення про відрядження, накладна);
- ведення та заповнення протоколів для фонду соціального страхування ;
- оформлення документації для банку по випуску чи закриттю рахунка для співробітника;
- замовлення білетів для поїздок за кордон для співробітників;
- переклад документів для звітності по поїздкам за кордон співробітників ;
- ведення штатного розкладу;
- оформлення подорожніх листів легкових автомобілів;
- робота зі страховими компаніями по легковим автомобілям;
- контроль списання матеріалів, господарчих витрат.
- ведення журналу вихідних та вхідних комерційних пропозицій;
- аналітика даних та обробка інформації згідно запиту керівникаи;
- складання додаткових угод до договорів;
- виконання доручень керівника.

Керуючий персоналом

с 04.2017 по 09.2019 (2 года 5 месяцев)
Стоматологія, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

-Організація роботи персоналу: адміністраторів, лікарів, помічників і т.д.
-Пошук співробітників на відкриті вакансії;
-Підрахунок та виплата заробітної плати;
-Підготовка документації до офіційного оформлення співробітників;
-Замовлення необхідних матеріалів;
-Контроль якості роботи персоналу;
-розробка та контроль ведення бази даних;
-Підрахунок статистики пацієнтів;
-аналітика даних;
-Організація та контроль фінансового потоку підприємства;
-розробка та впровадження акцій для сайту та соц.мереж;
-Ведення соц.мереж;
-Написання статей акцій;
-Укладання партнерських відносин;
-Організація з проведення зборів;
-Робота з документацією клініки (договору, рахунки, накази і т.д.);
-Робота зі страховими компаніями;
-Контроль заповнення документації підприємства;
-Подання звітності;
-Виконання особистих доручень керівника.

Адміністратор

с 02.2016 по 06.2017 (1 год 4 месяца)
Стоматологія, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

-зустріч пацієнтів;
-Ведення графіків лікарів;
-розрахунок пацієнтів за готівковим розрахунком та безготівковим (уміння працювати касовим апаратом та терміналом);
-ведення бази даних;
-інформування пацієнтів про послуги клініки;
-Робота зі страховими компаніями;
-роботи з постачальниками, техніками

Старший лаборант кафедри інформаційних комунікацій і бібліотекознавства

с 02.2015 по 03.2016 (1 год 1 месяц)
НАКККіМ, Київ (Освіта, наука)

-Складання навчальних планів;
-контроль за веденням журналу проведених занять викладачами;
-реєстрація дипломних та курсових робіт;
-робота зі студентами та викладачами;
-розробка та контроль виконання викладачами робітничо-календарних програм, планів уроків;
-допомога при підготовці навчального процесу викладачам

Образование

НАКККіМ

Менеджмент, Документознавство, Київ
Высшее, с 2012 по 2018 (6 лет)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: