Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 апреля 2018

Ганна

Спеціаліст з кадрів, 12 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
33 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний фахівець відділу документального забезпечення та кадрового обліку

с 05.2014 по наст. время (10 лет)
МТСБУ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

•реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
•ведення журналів вхідної та вихідної кореспонденції;
•розподіл документації для розгляду керівництвом або виконавцями відповідно до їх функціональних обов’язків;
•ведення елекронного архіву вихідної кореспонденції;
•маркування вихідної поштової кореспонденції маркувальною машиною;
•формування реєстрів поштових відправлень ( форма 103 Укрпошта);
•ведення журналу обліку показників маркувальної машини щодо вартості надісланої щоденно кореспонденції;
•формування звітів про надані послуги маркувальної машини;

•забезпечення контролю за дотриманням строків виконання основних планових завдань та документів, шляхом безпосередньої взаємодії з керівниками структурних підрозділів;
•формування декадних, квартальних та річних звітів по виконанню панових завдань та документів, які стоять на контролі;

•ведення облікової системи « 1С бухгалтерія» 8.0. у розділі « кадровий облік персоналу» (накази про прийняття на роботу, переведення, звільнення, відпустки, листки непрацездатності працівників);
•складання графіку відпусток працівників.

В період відсутності начальника відділу:

•підготовка наказів з особового складу;
•реєстрація наказів з основної діяльності, адміністративних питань, особового складу та ін.;
•формування табелю робочого часу працівників;
•ведення карток про облік відпусток.

В період відсутності помічника Генерального директора:

•прийом відвідувачів;
•прийом дзвінків;
•участь в організації засідань;
•виконання окремих доручень Генерального директора.

Адміністратор

с 08.2013 по 03.2014 (7 месяцев)
Салон краси, Київ (Краса, фітнес, спорт)

•Прийом відвідувачів;
•Складання розкладу роботи для співробітників;
•Ведення обліку клієнтської бази даних;
•Прийом дзвінків, консультування клієнтів щодо надання послуг, бонусних програм і акцій;
•Здійснення замовлень на закупівлю товару, необхідного для роботи салону та майстрів;
•Продаж косметичної продукції;
•Фінансово – касові операції;
•Рішення конфліктних ситуацій;
•Координація роботи персоналу;
•Здійснення контролю за чистотою, порядком та комфортною атмосферою салону;
•Виконання окремих доручень керівника.

Образование

Національний авіаційний університет

Соціологія, Київ
Высшее, с 2008 по 2013 (4 года 10 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК MS PowerPoint Email HCL Notes Бухгалтерський облік

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

•комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, почуття гумору, позитивні мислення та погляд на життя;
•маю організаційні та творчі здібності ( участь в організації корпоративних заходів);
•прагнення до розвитку і професійного росту.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: