Лариса
Начальник відділу кадрів, 15 000 грн
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4722218/
Опыт работы
Економіст
с 09.2025 по наст. время
(4 месяца)
Виробниче підприємство, Полтава (Машинобудування)
Економіст, згідно посадових обов'язків
Менеджер з продажу
с 03.2020 по 04.2025
(5 лет 2 месяца)
Транспортно - логістична компанія, Полтава (Транспорт, логістика)
Менеджер з продажу фінансових послуг державної компанії- посада, яка за 5 років дала мені багато нових навичок і дозволила вдосконалити вже набуті здібності. Обов'язки:
• пошук клієнтів, клієнтоорієнтовний підхід, увага до дрібниць, вміння знайти компроміс та багато іншого - ключові задачі всіх менеджерів з продажу, будь-що вони продають: роботу або фінансові послуги.
• знання з фінансового моніторингу вимагають правильності, законності, відповідності, дійсності всіх документів в юридичній справі як юридичної особи, так і працівника
• маю цінний досвід проходження перевірок документів клієнтів Регулятором і аудитом Центрального управління
Менеджер з персоналу
с 09.2017 по 09.2019
(2 года)
АТ "Полтавський турбомеханіний завод", Полтава (Машинобудування)
Успішна робота на посаді провідного менеджера з підготовки кадрів, також виконання обов'язків інспектора відділу кадрів підприємства чисельністю більше 1000 співробітників. Мала можливість проявити себе, свої знання, практичний досвід на всіх ділянках кадрової роботи у відділі з 5-6 колег. Обов'язки:
• навчання персоналу, підготовка кадрів, розробка систем мотивації;
• кадрове адміністрування процесу прийому та звільнення, надання відпусток і т.п.;
• кадрова робота: формування особових справ працівників, надання різних звітів та аналітичних відомостей з кадрів та інше;
• успішно виконувала обов'язки менеджера з підбору персоналу: системний пошук і підбір персоналу: робочих професій та ІТП, керівництва різними методами, проведення співбесід, успішне закриття вакансій, і т.п.
Застосовувались різні методи підбору кадрів: робота з сайтами вакансій, участь в ярмарках вакансій, презентація підприємства перед цільовою аудиторією, співробітництво з навчальними закладами різного рівня та направлення, центрами зайнятості, розміщення об'яв в транспорті, соцмережах, групах, розповсюдження листівок і т.д.
• на основі розробленої методики організовувала та керувала проведенням оцінки персонала, що забезпечило можливість керівництву найбільш раціонально використовувати потенціал співробітників.
Результат - успішне закриття вакансій, виконання програм навчання і атестації, збереження кваліфікрваних працівників та ін.
Кадровик
с 10.2015 по 12.2016
(1 год 3 месяца)
Полтавський державний учбово-курсовий комбінат, Полтава (Освіта, наука)
Успішно працювала на посаді головного бухгалтера. Кадрова робота:
• формувала кадрові документи в 1С8, вела облік робочого часу в табелях, складала і контролювала складання графіків виходу на роботу;
• складала штатний розклад;
• вела сама та контролювала законність і правильність складання кадрових документів і записів в трудові книжки як штатних співробітників, так і по договорам.
Крім цього, займалась пошуком, комплектацією та оформленням групп слухачів.
Головний бухгалтер
с 10.2014 по 01.2016
(1 год 4 месяца)
Полтавська філія ПАТ "Київ-Дніпровське МППЗТ", Полтава (Транспорт, логістика)
Працювала на посаді головного бухгалтера великого підприємства залізничного транспорту. Керувала роботою бухгалтерської служби. Як головний бухгалтер, контролювала законність і правильність складання кадрових документів. Маю успішний досвід перевірок оформлення трудових відносин, нарахування і утримання податків фінансової, податкової інспекції та внутрішнього і стороннього аудиту. Підбирала персонал для бухгалтерської службы і в складське господарство.
Інспектор відділу кадрів
с 09.2011 по 09.2015
(4 года)
ООО "Смарт.Сервис", Полтава (Маркетинг, реклама, PR)
Разом з роботою головним бухгалтером підприємства в сфері рекламного бізнесу, повністю вела кадровий облік, проводила оформлення прийому і звільнення співробітників як по основному місцю роботи, так і по договорам сумісництва і ЦПХ, табельний облік робочого часу. Сама оформлювала і нараховувала виплати відпускних і лікарняних, вела облік відпусток, подавала звіти і т.п. Підбирала персонал для підприємства від менеджерів з реклами до рядових співробітників.
Маю успішний досвід перевірок інспекції з праці оформлення трудових відносин найманих працівників у приватного підприємця і юридичної особи та перевірок податкової інспекції.
Образование
Полтавський кооперативний інститут
Економіка торгівлі, экономіст-організатор торгових процесів, Полтава
Высшее, с 1978 по 1982 (4 года)
Дополнительное образование и сертификаты
ТОВ "Полтавський навчальний професійно-технічний комбінат", курс:Загальні питання з охорони праці
1 місяць
Знания и навыки
- Підбір керівного персоналу
- Ініціативність
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Ведення документації
- Управління магазином
- Інвентаризація
Знание языков
- Английский — начинающий
- Украинский — свободно
Рекомендации
-
Кошарна Людмила Миколаївна
Начальник відділу кадрів, АТ ПТМЗ
Контактные данные скрыты -
Асланова Юлія Іванівна
Менеджер з персоналу, ТОВ "Кернел трейд"
Контактные данные скрыты
Дополнительная информация
Управлінські та організаційні навички набула під час керування бухгалтерською службою на посаді головного бухгатера (20 років). Крім того, напрацьований різний практичний досвід на посаді офис-менеджера, діловода, інспектора відділу кадрів, 5 років ведення договірної роботи великого державного підприємства, включно з фінансовим моніторингом, дає мені свободу в рішенні нестандартних задач зараз.
Правильно організована робота колективу, злагодженність, допомога друг другу (командна робота) - запорука успіху і вчасності виконання задач і звітів, ще раз підтвердила мій досвід в цьому. Такі навички та знання трудового законодавства і кадрових документів (набуті раніше), досвід керівника служби дають мені впевненість в успішній роботі на посаді начальника та інспектора відділу кадрів.
Всю трудову діяльність працювала безперервно на таких посадах:
- головний бухгалтер;
- HR - менеджер;
- інспектор з кадрів;
- ФОП, власний магазин
та інше
тел. [
Другие резюме этого кандидата
Рассматривает должности: Адміністратор, Адміністратор рецепції, Адміністратор готельно-ресторанного комплексу, еще 5 должностей
Полтава
Высшее образование · Полная занятость
- Економіст, Виробниче підприємство, 4 месяца
- Менеджер з продажу, АТ "Укрпошта", 5 лет 2 месяца
Рассматривает должности: Головний бухгалтер, Заступник головного бухгалтера, Бухгалтер, еще 4 должности
30 000 грн
Полтава
Высшее образование · Полная занятость
- Економіст, Виробниче підприємство, 4 месяца
- Менеджер з продажу, Фінансова компанія, 5 лет 10 месяцев
Рассматривает должности: Менеджер з продажу, Фахівець контакт-центра, Менеджер із супроводу клієнтів, еще 2 должности
27 000 грн
Полтава
Высшее образование · Полная занятость
- Менеджер з продажу, АТ "Укрпошта", 5 лет 10 месяцев
- Провідний менеджер з підбору персоналу та підготовки кадрів, АТ "Полтавський турбомеханічний завод", 1 год 11 месяцев
Рассматривает должности: Директор по персоналу, HR-менеджер, рекрутер, Менеджер проєктів
23 000 грн
Полтава
Высшее образование · Полная занятость
- Економіст, виробниче підприємство, ТОВ, 5 месяцев
- Менеджер з продажу, Финансовая компания, 5 лет 2 месяца
Похожие кандидаты
-
Керівник HR-департаменту
Полтава, Днепр , еще 8 городов -
Керівник підрозділу
Полтава, Днепр , еще 3 города -
Начальник відділу закупівель
Полтава, Киев , еще 2 города -
Директор операційний, регіональний менеджер
Полтава, Киев , еще 2 города -
Керівник тендерного відділу
Полтава, Винница , еще 7 городов -
Директор СТО, керівник транспортного відділу
30000 грн, Полтава