Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Анна

Помощник руководителя, 6 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
38 лет
Город проживания:
Каменец-Подольский
Готов работать:
Каменец-Подольский, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знания и навыки

  • Пользователь ПК

Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ
Ситник Ганна Сергіївна
Домашня адреса: м. Кам'янець-Подільський, вул. Нігинське шосе буд.18, кв.22.
Тел. Моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-Mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Мета: Працевлаштування.
Особисті дані: українка, 08.10.1985 року народження, заміжня, є син 12 років.
Освіта:
2005-2009 рр. - факультет економічний на базі Харківського національного економічного університету і отримала повну вищу освіту за спеціальністю “Економіка підприємства” та здобула кваліфікацію спеціаліста з економіки підприємства.
2001-2005рр. - факультет технологічний на базі Кам'янець-Подільського коледжу харчової промисловості Національного університету харчових технологій. Отримала диплом спеціаліста технолога за спеціальністю “Виробноцтво хліба, кондитерських, макаронних виробів і харчоконцентратів”.
2000р. - Освітній центр комп'ютерних технологій за спеціальністю “Оператор електронно-обчислювальних машин”.
Досвід роботи:
2017 – 2018рр. - Мережа магазинів «Копійочка»
Посада: Менеджер торгового залу (адміністратор)
Посадові обов'язки: Ведення необхідної документації, контроль за виконанням поставлених планів і задач персоналу. Прийом товару. Перевірка браку. Контроль і перевірка цінників., викладка товару згідно планограми. Відповідальність за збереження матеріально-технічних цінностей. Звітування вищому керівництву за виконання планів і ініціатив дня.
2017р. – Компанія CrazyNetwork (інтернет та кабельне телебачення).
Посада: Оператор технічної підтримки.
Посадові обов’язки: забезпечення повною, достовірною інформацією клієнта підприємства і надання кваліфікованої консультативної допомоги по телефону, керуючись нормативними і і методичними матеріалами з організації діяльності служби абонентського обслуговування клієнтів по телефону. Забезпечує автоматичне введення даних в систему обліку вступників дзвінків, Діагностика, перевірка налаштувань мережевого підключення. Надання необхідної допомоги у вирішенні даних проблем.
2013-2016рр. - Приватна фірма “ФОНБЕТ”.
Посада: касир
Посадові обов'язки: організація роботи операцій каси, касові операції по прийому і видачі готівки, прийом платежів, виплата платежів, прийом і перерахунок інкасації, ведення журналу прийому-передачі зміни, формування касових змін.
2013р. - АТ “Дельта Банк”.
Посада: інспектор кредитного відділу споживчого кредитування.
Посадові обов'язки: здійснення кредитного обслуговування клієнтів, консультування клієнтів стосовно споживчого кредитування та банківських гарантій, робота з документами, перевірка даних представлених клієнтом, оцінка платоспроможності клієнта, оцінка ризику і виявлення намірів шахрайства, складання звітності, підготовка і підписання кредитних договорів, проведення моніторингу виданих кредитів.
2012-2013рр. - приватний підприємець, оренда приміщення їдальні на ПАТ”Модуль”.
Посадові зобов'язання: організація роботи, спілкування з клієнтами різного віку, ведення відповідної документації, підписання договорів, контроль за якістю виготовленням і реалізацією продукції, ведення бухгалтерського обліку на единому податку (нарахування заробітної плати, подача звітності, сплата податків, страхових внесків), постачання продуктів харчування, підбір і управління персоналом.
2007-2011рр. - ТОВ “Фоззі-Фуд”
Посада: Касир торгівельного залу відділу каса.
Посадові обов'язки: відкриття та закриття зміни, обслуговування покупців на касі, знання асортименту супермаркета, дотримання чистоти на касі, робота з касовою документацією, прийом платежів, розрахунок покупців.
Професійні навики: знання касової дисципліни, досвід роботи з ПК та комп'ютерною технікою: (факс, модем, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС, тощо), прийом і видача грошових засобів, вміння працювати з документами, досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Visio, Outlook), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Safari) і E-mail (Outlook Express), графічними редакторами., програма Cacti, USER, Biling, Bitrix. Є навики керуванням персоналом.
Знання мов: українська – рідна; російська – вільно; англійська – спілкування зі словником.
Особисті якості: уважність, дисциплінованість, відповідальність, емоційна стійкість, зосередженість, оперативність, енергійність, комунікабельність.
Заробітня плата: від 4500 грн.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: