Юлия
Бухгалтер по первичной документации
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 51 год
- Город:
- Черкассы
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4747648
Дополнительная информация
Панченко Юлія Степанівна
Менеджер з логістики, бухгалтер, економіст, повна зайнятість.
Дата народження: 21 березня 1973 р
Бажане місто роботи: Черкаси
Контактна інформація
Телефон: [
Ел. пошта: [
Ціль
Цікава робота в дружньому колективі , підвищення професійного рівня ,достойна зарплата.
Освіта
Вища
Черкаський інститут Управління
Спеціальність – економіка підприємства
Черкаський фінансово - економічний технікум Держбанку СРСР
Спеціальність - облік в кредитних установах
Досвід роботи
менеджер по контролю договорів оренди .
З 02.10.2012р.
обов´язи: контроль роботи адміністративного персоналу бізнес центрів, заключення договорів, здача торгових площ в оренду, ведення бухгалтерської, фінансової документації.
В підпорядкуванні 7 осіб.
фахівець з обліку відділу логістики.
З 01.03.2007р. по 28.09.2012р.
ТЗОВ « Торгово - промислова компанія».
Вид діяльності:(Комплекс матеріалів для покрівлі та фасадів ).
Перелік обов´язків : спілкування з клієнтами,презентація продукції, прийняття заявок, створення заказу та простеження його виконання, резервування продукції , створення транспортної заявки, контроль розвантаження, відслідковування залишків продукції на складах, формування внутрішніх звітів, договорів продажу, оформлення первинної документації, актів звірки, контроль дебіторської заборгованості, аналіз динаміки продажу продукції, інвентаризація.
В ході виробничого процесу при необхідності виконувала функції начальника відділу логістики.
Економіст
З 24.06.2003р. по 7.11.2006 р.
ТОВ «Дніпро»
Створення бізнес-планів, фінансових проектів .
Економіст «бюро по фінансовій роботі з кредитними установами ,контролю договорів».
З 04.05.2000 р. по 16.06.2003р.
ВАТ «Азот»
Робота в системі «клієнт- банк», робота з дебіторською та кредиторською заборгованістю.
Економіст фінансового відділу
З 12.01.1993р. по 04.05.2000р.
ВАТ «Азот»
обов ’язки : робота з заявками на оплату , платіжними документами , а також документами на відвантаження готової продукції.
Бухгалтер головної бухгалтерії
26.08.1991р. по 12.01.1993р.
ВАТ «Азот»
Робота з первинною документацією.
Технік в групі впровадження і супроводу завдань ІРЦ
З 23.07.1990р. по 18.08.1991р.
ІРЦ
Робота із статистичними даними.
Професійні навики
Навики роботи з комп'ютером – Користувач, OS Windows XP, 7, MS Office ,1:C Бухгалтерія 7 ; Бухгалтерія 8, Інтернет.
Володіння мовами
Російська, Українська ,Англійська –початкова.
Додаткова інформація
Відповідальність, коммунікабельність, цілеспрямованість,вміння працювати в команді,
Здатність працювати з великим обсягом інформації .
Похожие кандидаты
Бухгалтер з первинної документації, помічник бухгалтера
11000 грн, Черкассы
Оператор 1С, бухгалтер по первичной документации, сверке, аналитик
Черкассы
Оператор 1С, бухгалтер з первинної документації
15000 грн, Черкассы
Бухгалтер з первинної документації
18000 грн, Черкассы
Бухгалтер по первичной документации
22000 грн, Черкассы
Бухгалтер по первичной документации
Черкассы