Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 июля 2019

Людмила

Помічник керівника, спеціаліст відділу кадрів, адміністратор, секретар, 5 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
44 года
Город проживания:
Киверцы
Готов работать:
Луцк

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Резюме
Міщук Людмила Миколаївна
Мета: Працевлаштування на посаду помічник керівника, спеціаліст відділу кадрів, адміністратор, секретар
ОСОБИСТІ ДАНІ:
Дата народження: 05.07.1979 рік
Сімейний стан: одружена, виховую двох доньок, 2001 р.н. та 2006 р.н.
Адреса: м.Ківерці, вул.Озерна , 43/1

Контактні телефони: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

ОСВІТА:
1999-2004 рр.
Волинський державний університет імені Лесі Українки
Спеціальність: культурологія
Кваліфікація: викладач культурологічних дисциплін
1995-1999 рр
Луцьке училище культури і мистецтв
Спеціальність: народна художня творчість
Кваліфікація: викладач музичного мистецтва
Додаткова освіта:
1999 р. - Луцька радіотехнічна школа-секретар керівника
2011 р.- Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості («Профорієнтаційна робота з молоддю в сучасних умовах»)
2011 р.- ТзОВ «Андар Сервіс» тренінг на тему »Сучасний підхід до пошуку роботи»
ДОСВІД РОБОТИ:
1999-2004 рр. ВАТ «Ківерціспецлісмаш» - секретар керівника;
2004 р. -2017рр. – Ківерцівський районнийцентр зайнятості, провідний фахівець з питань зайнятості відділу надання соціальних послуг(виконувала функції профінформатора, профконсультанта, спеціаліста з профнавчання).

Завдання та обов’язки:
Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
збір та аналіз необхідної інформації;
введення документообігу;
ведення кадрового діловодства (книги обліку руху трудових книжок, накази по особовому складу);
організація телефонних переговорів;
ділове листування та переговори з партнерами, клієнтами;
підготовка та організація зустрічей гостей, нарад та ін.;

проведення співбесід з клієнтами, надання профорієнтаційних послуг: профінформаціійних, профконсультаційних в тому числі з використанням профдіагностики;
проведення семінарів, масових заходів в тому числі з учнівською та студентською молоддю;
підготовка та висвітлювання статей в ЗМІ;
підготовка за встановленими формами і в установлені строки звітів, інформацій, аналітичних матеріалів;
знайомлення клієнтів із сутністю, перевагами та умовами професійного навчання безробітних;
контроль за навчальним процесом в навчальних закладах та на підприємствах;
організація та проведення масових заходів;
співпраця з соціальними партнерами, представниками влади, органами та закладами освіти, підприємствами, установами та організаціями;
ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ:
Досвід ділового спілкування, знання документообігу, активна, тактовна, співчутлива, лояльна та прихильна до клієнтів, емоційно врівноважена, вмію приймати самостійно рішення, швидко адаптуюсь до умов та вимог керівництва, легка в спілкуванні, постійно прагну до самовдосконалення, вмію працювати в команді, переконлива, спрямована на результат, маю організаторські здібності.
ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ:
впевнений користувач ПК (Word, Exсel,1С Підприємництво 8.3 , ME.Doc, Power Point,знання медичної програми УниМед для УЗД), робота з Internet;
- знання оргтехніки (факс, ксерокс, принтер, сканер);

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: