Сохранить подходящие вакансии стало проще и удобнее

Резюме от 30 октября 2018 PRO

Голубович Юлія Ігорівна

Керівник середньої ланки, адміністратор, HR-менеджер, 15 000 грн

Полная занятость.

Возраст:
27 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, адрес и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Менеджер з передплати

с 06.2018 по 10.2018 (4 месяца)
Видавничий дім Extempore, Київ (Видавнича діяльність)

• Обробка онлайн та офлайн звернень, консультування клієнтів;
• Проведення тендерів (товарів та послуг);
• Участь в організації маркетингових заходів, залучення потенційних учасників;
• Ведення проектної документації та контроль документообігу;
• Здійснення щомісячної та щоквартальної звітності за проектом;
• Робота з сайтом компанії (формування ТЗ для програмістів, контроль внесення змін, наповнення контентом, налагодження безперебійної роботи сайту);
• Робота з великим обсягом інформації в Excel та базами даних Access.
Досягнення: Систематизація клієнтських баз відповідно до їх спеціалізації.

Адміністративний менеджер / Провідний фахівець з контролю якості книг / Менеджер по роботі з персоналом

с 03.2015 по 05.2018 (3 года 2 месяца)
Австралійські видавництва Leopold Classic Library та Trieste Publishing (співпраця з Amazon), Київ (Видавнича діяльність)

•Ретельна перевірка якості репродукції старовинних книг;
•Розробка та впровадження критеріїв оцінки якості;
•Постійний контроль за дотриманням вимог Amazon;
•Підбір книг для каталогів бібліотеки «Leopold Classic Library»;
•Присвоєння Bisac кодів згідно з міжнародною класифікацією книг.
Адміністративний менеджер (суміщення посад)
•Створення бази даних потенційних іноземних клієнтів;
•Здійснення офісних закупівель, звітність за видатками;
•Робота з офісною документацією;
•Пошук/оренда приміщень;
•Відкриття/закриття ФОП;
•Організація семінарів, тренінгів, корпоративів, студ. практик, і т.д.
Менеджер по роботі з персоналом (суміщення посад)
•Підбір персоналу, адаптація, навчання та контроль роботи;
•Розробка (KPI) мотиваційних програм, проведення опитувань і впровадження оцінки ефективності роботи, Team building;
•Ведення обліку відпускних та табеля робочого часу, розрахунок з/п.
Досягнення: Організація безперебійного і налагодженого робочого процесу та створення бібліотеки, яка налічує понад 250000 книг.

Старший адміністратор кінотеатру

с 09.2013 по 11.2014 (1 год 2 месяца)
ТОВ «Кронверк Сінема Україна», Київ (Сфера розваг)

•Пошук/прийом персоналу та введення в зміну;
•Постановка планів та завдань співробітникам - контроль виконання;
•Аналіз та поліпшення показників ефективності к/т;
•Вирішення конфліктних ситуацій з гостями к/т;
•Проведення програм навчання (Ефективні продажі бару/каси, робота з запереченнями);
•Контроль роботи обладнання, проведення інвентаризацій, звітність, робота з ККМ.
Досягнення: Неодноразово була «кращим співробітником» к/т.

Помічник менеджера з координації проектів

с 02.2013 по 08.2013 (6 месяцев)
Агентство inbound-маркетинга «Business. People», Київ (Послуги для бізнесу)

•Робота із запитами в інтернеті;
•Допомога в проведенні бізнес-презентацій;
•Пошук та формування бази доповідачів та інформаційних партнерів;
•Зозсилання електронних запрошень;
•Адміністрування сторінок компанії в соц. мережах LinkedIn, Facebook, Twitter.
Досягнення: Залучення нових бізнес-партнерів для подальшої співпраці з компанією.

Продавець-консультант

с 05.2012 по 10.2012 (5 месяцев)
Мережа магазинів COLIN'S, Київ (Роздрібна торгівля)

•Консультація покупця та підбір одягу згідно з його уподобаннями;
•Приймання і розкладка товару, участь в інвентаризації та переоцінці;
•Робота з ККМ;
•Робота на всіх зонах продажів;
•Оформлення вітрини магазину згідно стандартів та стилю компанії.
Досягнення Виконання та перевиконання особистого плану продажів, постійна участь в бонусних програмах по рейтингах результативності роботи.


Образование

Академія муніципального управління

Економічний факультет, Магістр за спеціальністю "Облік і аудит", Київ
Высшее, с 09.2008 по 06.2013 (4 года 9 месяцев)


Дополнительное образование

Школа англійської мови Green Forest, рівень Intermediate (2017)


Знание языков

  • Английский — средний
  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Професійні наивчки та вміння:
•Підбір і навчання співробітників, організація та контроль їх діяльності;
•Навички ділового спілкування, введення переговорів;
•Досвідчений користувач ПК, Microsoft Office, продуктів Google та соціальних мереж;
•Створення каталогів продукції;
•Введення документації;
•Створення та наповнення баз даних;
•Організація корпоративних та бізнес-проектів.

Особисті якості:
•Цілеспрямованість – націлена на результат;
•Пунктуальність – ціную власний та час інших людей;
•Організованість – застосування принципів time management в роботі;
•Відповідальність – вміння брати відповідальність за власні та обов'язки підлеглих, здійснювати звітність за видатками;
•Комунікабельність – вміння знаходити спільну мову з людьми;
•Активна життєва позиція.

Захоплення:Вишивка хрестом, музика, література, кіно, спорт.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: